Fesat Fang(yakismadi)

380 25 83
                                    

(üstteki çizim benimdir uwu)

Zilin çalmasıyla tuvaletten çıkıp koridora geldim. Fang'in etrafında kızlar dolanmaya başlamıştı bile. Umursamamaya çalışıp Collete'nin yanına koştum

C:Ee bana browni alacak mısın? *Dedi kızgın bir şekilde*

E:Tamam ama sadece bu seferlik...

Collete çığlık çığlığa boynuma sarılıp sarkıldı. Hem nefes almaya hemde düşmemeye çalışıyordum.Bi andan Fang bize bakıp gülüyordu

E:C-Collete b-bırak...

Collete bırakmıştı. Niye bu kadar sevindi bilmiyorum. Bok gibi bir abi olmama rağmen beni çok seviyordu. Hemen kolumu tutup beni kantine götürdü. Kantinci abla Pam'den browni istedim. Yuh lan Bi çikolata 20 TL olmuştu. Ben böyle ekonominin gelmişini geçmişini s...Collete afiyetle çikolatayı yemeye başladı. Omzumda bir el hissettim, dönüp arkamı baktığımda bu Fang'idi.

F:Yaz gelmişken sana dondurma ısmarlamamı ister misin?

E:Bana uyar..

Fang kantinciye 200 TL uzatıp bir kutu patlamış mısır ve çilekli twister aldı. Birlikte banka oturduk.

(abi okumasak burayı😭) Dondurmamı açıp yalamaya başladım. İştahla yerken göz ucuyla Fang'e bakıyordum. Patlamış mısırını yemeği durdurup bana baktı. Yüzüm kızardı ve ona Sırıttım. Oda bana gözlerini kısıp sırıttı, sinsice bakıyordu. Bakışların dan rahatsız olsamda dondurmamı yalamaya devam ettim.

Fakat Fang hala bana bakıyordu, ama bana değil ağzıma bakıyordu. Dondurma yalayışımı izliyordu. Dondurmanın hepsini ağzıma aldığımda(edgar da istekli çıktı)Fang alt dudağını ısırdı.

Dondurmayı ağzımda ileri geri yapıyordum. Fang hala bana bakıyordu ve titriyordu. Fang elindeki patlamış mısır kutusunu yanlışlıkla düşürdü.

F:A- pardon ben temizlerim

E:ANLAMAMIŞIM GİBİ YAPMA SAPIK ESSEK

F:N-Ne..?

E:DONDURMAYI YALAYIŞIMI SEĞREDİYORDUN!!

F:Pff sende isteklisin sanırım bana bakarak yalıyorsun..

E:N-NE A-ALAKASI YOK!!

F:Tabi tabi kesin öyledir.

Konuşmanın ardından zil çaldı. Arkama bakmadan sınıfa koştum. Sırama oturudum ve Collete'nin gelmesini bekliyordum. Hemen arkamdan Fang geldi ve yanıma oturdu.

F:Nol-

E:Benle konuşma seni erkek sapığı!

F:Diyene bak amk

Kafamı yan tarafa çevirip sıraya yasladım. Bi süre sonra Collete'nin kafama şaplak atmasıyla uyandım.

E:AH- NE VURUYON LAN HAYVAN KARİ.

F:Ne vuruyon lan adama!

C:Bağırma lan yemedik sevgilini.

F:Ne saçmalıyon lan.

C:Gördüm bahçede senin o Edgar'a bakışlarını-

Derken Byron hoca sınıfa girdi. Sandalyesine oturup derse başladı. Bu hocanın dersinde uyanık kalmak imkansızdı.

Kafamı yine sıraya yaslayıp uyumamaya çalıştım. Göz ucuyla Fang'e baktım. Dersi çok dikkatli dinliyordu. Yandan görünüşü çok karizmatik. Ona bakmaktan dersi dinleyemedim. Kaslarıda dikkatimi çekmedi değil, sanırım kas fetişim var.

O sırada beni izleyen çif gözden habersizdim. Kafama kağıt atılmasıyla gözümü Fang'den çektim. Kağıdı açıp baktım

°°°°°°°°°°°°°°kağıtta yazan °°°°°°°°°°°°°

Çıkışta okulun yanındaki parka gel seni götçül emo. Ama yanlız gel, yoksa olacaklardan ben sorumlu olmam.


babaligipiro~

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sanırım bunu yazan okuldaki zorbalardandı. Kağıdı sıranın altına koydum ve işime devam ettim yani Fang'i dikizlemeyi.

Timeskip

Zil çaldı, çantamı toparladım ve çıkışa doğru yürüdüm. Collete kolumdan tutup

C:Hey Edgar ben bugün ve yarın evde olmayacağım. Bibi'ler de kalmaya gidiyorum.

Kafamı onaylamış bir şekilde başımı salladım ve parka doğru yürümeye başladım.

---------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Angel dustı cok seviyomm

ARKADASSAKLAR GEC ATTİĞİM İÇİN SORİ COK ÜSENGECİM😭. UMARIM BEĞENMİSSİNİZDİR. DİĞER BÖLÜMÜ DAHA HIZLI ATMAYA ÇALIŞCAM 💖

HİKAYE İÇİN ÖNERİLERİ ALIRIM BELKİ EKLERİİM HADE BB🤗💫💗

478 kelime

Bağımlıyım //FangarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin