BELKİ YILLAR SONRA BELKİ OBUR DUNYADA..

52 3 0
                                    

*Jessie anlatımlı*

Amy gitmişti aslinda daha farklı bir tepki beklerdim.

Drew:Kızı kovdurdun mu?asıl amacin oydu değil mi?

Jessie:Hayır drew..sadece;)

Drew:Sadece ne?anlamadım mi sanıyorsun?kızla kavga etmeye calisdin bence ve beni kullandın!

Jessie:Drew benim hakkımda nasıl böyle cahilce düşünebilirsin!Senden sonra kimseyle olmadım hep... hep seni düşündüm v-ve sen o kıza bana bakmadigin gibi baktın;)

Drew:offff şunu söyleyelim kişiyi kendine iyi çekiyorsun bu herkeste işe yarar ama bende yaramaz

Jessie:Ne yapmamı bekliyorsun ya!başka erkeklerle konuşunca zorbaliyorsun!kimseyle konuşmayın cada!

Drew:OFFF NE HALİN VARSA GÖR TAMAM Mİ SG SİMDİ SENDE...

Ağlayarak odama gitmiştim nasıl bu kadar kırıcı olabilir ben sadece b-ben sadece onu sevmiştim!Ve geldiğimde cidden kipkirmiziydim ve uyumuşum uyku...

*Reika*

Reika:BASLAMADİ Kİ DERKEN KOTA?

Kota:Yani?

Reika:Kota hem sizin evinizde kalmamızı istiyorsunuz hemde bize kötü davranıyorsunuz!

Kota: Evet zorbaniz değil miyiz KAJHAHAHAJJAJAJAJJA

Reika: ZORBALAMAK İCİN MİYDİ!

Drew de geldi

Drew:Bak benim jessieyle olayım sadece halk değil.analdin mi beni ondan hoşlanmıyorum

Reika:O ZAMAN NEDEN ONA UMUT VERDİN!TAMAM BEN YAPTIĞIMI BİLİYORUM VE COK UZGUNUM CİDDİYİM ASLA BOYLE BİSİ OLSUN İSTEMEZDİM KOTA!

Kota:UMRUMDA DEĞİL

Reika:O ZAMAN BENİ RAHAT BİRAK! MADEM SEVMİYORSUN VE AMACİN BARİSMAK DEĞİLDİ!O-O ZAMAN KİMSEYİ ÜZME!?

Kota:JWHWİQİJWJWOOQKANWK AMAÇ ZORBALAMAK SENCE LUKAYLA VE OUZOUYLA TEK KONUSUSUMUZDA AYRİLMAZLAR Mİ ERİKA VE JENNFERDAN HA!

Reika:MADEM BU KADAR DEĞER VERİYORLAR KONUŞ AYRİLSİNLAR!

Drew: REİKA SEN BAYAĞİ YÜREK YEMİSSİN HAAAA

Reika:TAMAM YETER BİZ BURDA KALMİYORUZ DAHA İLK GÜNLERDEN OFFFFF

Kota:TAMAM SG LAN

Çok sarsilmistim ve odama gittigimde ağlıyordum iyi ki o evi satmamisiz..
KENDİMİ KULLANİLMİŞ GİBİ HİSSEDİYORUM!

Sabah 7de kalktım neden bilmiyorum ve jessienin yanına gittim hayır.. ateşi çıkmış ve ağlamis ki gözü sişmis

Reika:Gel hastaneye gidelim hem bitti bu kadar artık burda daha fazla duramayiz...

Jessie: Gerçekten kendimiz için uygun kişiyi bulduk sanmıştım...

Reika:Hastaneye gidelim mi?

Jessie:Yok yanimda ilaç var

Ateşi düşmüştü 1 saattir konuşuyorduk sonra Erika ve Jennifer yanizimiza geldi ve olanları anlattık galiba drew ve kıtada Luka ile ouzou ile konuşmuşlardi ve bizde hazırlandık zaten yani sadece kıyafetlerimizi valizde almıştık ve toplandık

Erika anlatımlı

Ani bir haberle evden gidiyoruz onları yanlız bırakamam ozelliklede reikayi o benim en yakınım...sonra evet yusleşme vakti..

Ouzou:Nereye Erika...

Erika:O-ouzou gerçekten çok üzgünüm burda kalamayiz onlar uzulunce bende üzülüyorum ve bunu sana yansıtmak istemiyorum..

Kota:Ouzou bırak gitsin...

Luka:..

Jennifer:Luka üzgünüm seni bırakmak istemem ama böyle mutlu olamıyoruz...

Luka:ok..

Jennifer:Luka yapma ya..

Drew:Bosverin gitsinler en doğrusu buymuş demekki!

Erika:DREW SANKİ SUÇLU BİZMİSİZ GİBİ BİDE ATAR YAPİYORSUN TAMAMEN HAKSİZSİN!

Kota:TABİ ÖYLEDİR!

Jennifer:AFFEDERSİNİZ AMA Bİ İNTİKAMİNİZ BİTMEDİ BU ZORBALİK DEĞİL BİLİYORSUNDUR UMARİM!

Drew:HOSLANMADİGİMİZ KİSİLERLE SAMİMİ OLMAK ZORUNDA DEĞİLİZ

Reika:O ZAMAN BİDAHA KARSİMİZA CİKMAYİN!!!???

Bunu bayağa bağirarak söylemişti ve im bile yüreğime indi ve sesi kulağımda yankılanıyordu...gerçekten üzülmüştü ve hırslı bir şekilde evin kapısını çat diye kapatıp gitti

Jennifer:Baybay...

Dedik ve gittik eski evimize ne özlemişiz...

Yerleştik reika onlardan uzaklaşmak istiyordu bunda kesindi bende tamam dedim...ve telefonumdan mesaj geldi...

*Mesaj ouzou*

Ouzou:ERKKA BENİ LUTFEN İYİ DİNLE...BUNU ASLA İSTEMİYORUM HEMDE ASLA SEN BENİM HAYATİMİN TEK ANLAMİSİN SENSİZ BİR ÖMÜR ASLA DUSUNEMİYORUM ERİKA AMA BRN BU SARTLARDA HERHANGİ BİR İLİŞKİ YAŞAYAMAM KOTA VE DREW SAĞLIKLI DÜŞÜNEMİYOR..REİKA VE JESSİE GİTTİKTEN SONRA PERİŞAN OLDULAR SADECE KOTA REİKADAN HOSLANDİGİNİ KENDİNE ANLATAMİYOR DREWDE AYNİ SEKİLDE V-VE BEN BUNDAN COK ETKİLENİYORUM BU BENİ COK UZUYOR VE BUNU SANA YANSİTMAK İSTEMİYORUM SEVGİLİM;)SENİ HER ZAMAN SEVİCEM ERİKA SEN BENİMSİN BUNU UNUTMA BİR GUN BASKASİNİ SEVSEN BİLE BEN SENİ BEKLERİM BİZ GİDİYORUZ FARKLİ BİR ÜLKEYE..SUAN UÇAĞA BİNİYORUZ...ERİKA SENLE YİNE GÖRÜŞMEK ÜZERE GÖRÜŞÜR SENİ SEVİYORUM KARİCİM;)

Jennifera gelen mesaj...

Luka: MERHABA SEVGİLİM BUNU SANA HİZLİCA ANLATMAM GEREKİYOR OUZOU ERİKAYA MESAJ ATİYOR ONUDA OKU ÇÜNKÜ AYNİ SEYLERİ DEMEK BANA ACİ VERİYOR... SEVGİLİM BİZ GİTMEK ZORUNDAYİZ UZAKLARA KOTA VE DREW SAĞLIKLI DÜŞÜNEMİYOR VE BU BİZİ ETKİLİYOR..HEPİMİZİ REİKAYİ O HALDE GORDUM JESSİEYİDE EGER BİR GUN ONLARA BENZERSEM...SENİDE OYLE GÖRMEKTEN COK KORKUYORUM ASLA SENİ ETKİLEMEYE HAKKİM YOK...ONUN İCİN LÜTFEN..LUTFEN BENİ KÖTÜ BİRİSİ OLARAK HATİRLAMA BU HAYATTA KİMSE SENİ BENDEN DAHA ÇOK SEVEMEZ SEN BENİMSİN VE HEPTE OYLE OLUCAKSİN SEVGİLİM!BASKASİNİ SEVSEN BİLE BEN SENİ BEKLERİM SENLE BELKİ YILLAR SONRA KARSİLASİRİZ VE YİNE BİRBİRİMİZİ SEVERİZ O ZAMAN SENLE BİRLİKTE YASAMAK İSTERİM VE SENİ ASLA BİRAKMAM UMARİM UMARİM BENİ ANLARSİN LUTFEN BENİ ANLA BELKİ YILLAR SONRA BELKİDE ÖBÜR DUNAYADA GÖRÜŞÜRÜZ SEVGİLİM..

BİZE BUNU YAPAMAZLAR HAYİR HAYİR AĞLAMİCAM COK KÖTÜ HİSSEDİYORUM VE JENNİFER BAYİLMİSTİ HEMEN HASTANEYE GİTTİK...B-BEN ONSUZ YAPAMAM!

KİTAP İSTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin