لەو گوندە وێنەکێشەی کوردستان کە هەوا بە چرپەی چیرۆکە خۆشەویستییە کۆنەکان دەزڕێتەوە، گەنجێکی کورد بە ناوی ئازاد دەژیا. ڕۆحی ئەو کە نائارام و تامەزرۆی بوو، بەدوای خۆشەویستییەکدا دەگەڕا کە تەنیا بوون تێپەڕاندبێت. وە لە نێو تابلۆ زیندووەکانی ژیاندا بوو کە سەختە، کچێک کە جوانی هەزار خۆرئاوابوونی هەبوو، نیگای سیحراوی خۆی خستە سەر دڵی ڕاوەدوونراوی ئازاد.
قفڵە مەخمەلییەکانی وەک ڕووبارەکانی ئەبنۆس دەهاتنە خوارەوە، ڕووخسارێکیان لە چوارچێوەیەکدا دانا کە جەوهەری کامڵیی خوازراو پێناسە دەکردەوە. لەگەڵ هەر هەنگاوێکیدا، سەمفۆنیای نیعمەت و هەستیاریی لە دوای ئەودا دەنگی دەدایەوە. وە وەک چارەنووس دەیویست، ڕێگاکانیان ئێوارەیەکی چارەنووسساز، لە ژێر مانگی درەوشاوەدا کۆبووەوە.
لە ژێر چەترە ئاسمانییەکاندا، کاتێک تەنە ئاسمانییەکان ڕێگەی خۆیان ڕووناک دەکردەوە، ئازاد گەڵای ئازایەتی لە باخچەی ڕۆحی خۆی هەڵدەکێشا و دەستی سارای گرت. دەنگەکەی کە بە سۆزێکی دڵتەزێن و ڕەنگێکی لاوازییەوە بەسترابوو، وەک نازێکی نەرم لە هەوادا دەنگی دەدایەوە.
"سارا" چرپەی کرد، دەنگی بارگاوی بوو لە حەسرەت، "تۆ سیحرت کردووم، ئامادەیی ئەسمانیت دەچێتە ناو قووڵایی بوونمەوە. لەگەڵ هەر نیگایەکی دزراودا، ئارەزووی من بۆ تۆ وەک گوڵێکی کێوی لە بیابانەکەدا دەگوڵێت. ئایا تۆ دەڕۆیت." ئەم ڕێگایەی خۆشەویستی لەگەڵمدا، ببێتە ئەو بڵێسەی کە ڕێگاکە لە تاریکترین شەوەکاندا ڕووناک دەکاتەوە؟"
چاوەکانی سارا دەدرەوشایەوە، ڕەنگدانەوەی درەوشانەوەی مانگ بوو، کاتێک شلەمەنییەک لە هەستەکان بەناودا دەڕۆیشت. دڵی کە بە قسەکانی ئازاد سەرسام بوو، تەسلیمی ڕاکێشانی موگناتیسی پەیوەندییەکەی نێوانیان بوو. لەو ساتە کاتییەدا، پەیوەندییەک لە نێوانیاندا دروست بوو - خۆشەویستییەک قووڵتر لە شاخەکانی کورد کە ئاسمانیان ماچ دەکرد.
و بەم شێوەیە، چیرۆکی خۆشەویستییان پەرەی سەند، وەکو شەپۆلە ناسکەکانی سەر دەریاچەیەکی مانگانە. پێکەوە دەستیان بە گەشتێکی گەڕان کرد، هەر ماچێکی دزراو گەشتەکەیان بە ڕەنگی هەستیار دەکێشا. جەستەیان کە بە سۆزێکی ئاگرین تێکەڵ بوو، سەمای سەمفۆنیای ئارەزووی دەکرد، کاتێک خۆشەویستییان لە نێو بۆنی سەرخۆشکەری گوڵەبەڕۆژە و یاسمیندا گوڵی دەکرد.
لە کاتژمێرە بێدەنگەکانی خەواڵوویی کە لە باوەشی یەکتردا پێچرابووەوە، ئازاد و سارا بە چرپە ڕاگەیاندنی خۆشەویستییان دەکرد، دەنگەکانیان ئاوازێکی ناسک بوو لە تابلۆ ئینتیمیەکەی شەودا. شەپۆلەکانی ئارەزووی ئەوان بەسەر کەناراوەکانی لاوازیدا کەوتنە خوارەوە و بۆ هەمیشە لەلایەن نیعمەتە ئاگرینەکەی خۆشەویستییەوە دەیانخوارد.
بەڵام لە نێوان سەرنجڕاکێشیی موگناتیسییە حاشا هەڵنەگرەکەیاندا، بەربەستەکان وەک سێبەر لە تیشکی مانگدا دەهاتنە پێشەوە. نەریت و چاوەڕوانی هەڕەشەی لەتکردنیان دەکرد و دڵیان گەمارۆدانی نادڵنیایی بەجێهێشت. بەڵام ڕاستگۆ لەگەڵ ڕۆحی قووڵی ڕەگداکوتاوی کوردستان، ڕووبەڕووی ناخۆشی و ناخۆشی بوونەتەوە، خۆشەویستییان ڕانەگیراو لەکاتێکدا خەباتیان بۆ بەختەوەریی خۆیان دەکرد.
YOU ARE READING
ئازاد و سارا
Romanceچیرۆکێك لە بارەی خۆشەویستی ئازاد و سارا لە چەند بەشێك پێک ھاتووە ⭐️