Prológus

21 2 4
                                    


Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel. "

Kedves olvasom. Szeretném a tudtodra adni, hogy ez nem csak egy cuki, romantikus fanfiction, ahol a főszereplő megváltoztatja a "rossz fiút".
Nem.
Nem foglak azzal ámítani, hogy ez bárhol vagy bármikor megtörténhet. Tudom miben reménykedetsz, de nem, még egy anime világban sem.
És kérlek ha ezzel próbálkozol a valóéletben, akkor add fel, és ne próbálj ezzel adrenalint csempészni az unalmas életedbe, mert felesleges.
Ha most ezért elmész, csak egy üzenetem van mielőtt távozol: Nőj fel, és fogad el, hogy az élet nem egy tündérmese.
Egyébként milyen szerelem lenne, ha megakarná változtatni?
Mondjuk a leány szerelme kétséges...

De nem húzom az időd, itt van amiért jöttél:
-Ebben a történetben Gaarát nem változtatja meg Naruto.
Hogy miért?
Mert a Naruto animében, csupán egy kivetni való van: minden rosszat meg akarnak változtatni.
Pedig irracionális, hogy egy szinte klinikai beteg szintjén lévő sorozat gyilkos 360 fokos fordulatot vegyen, csupán 3 év alatt.
Túlságosan földhözragadt vagyok?
Biztosan.

-Gyerekek felnőtt viselkedéssel.
Hogy miért?
Mert saját gödiességem miatt, elveszti a vonzerejét, ha 16-nál idősebb szereplők vannak benne.
Pedofil vagyok?
Lehet.

-Ha kiváncsi vagy, hogy milyen a kapcsolatuk eleje ne itt keres, ez egy hosszú ideje tartó kapcsolatot mutat be.
Hogy miért?
Mert néhány írótársammal ellentétben tudom, hogy nem vagyok sem pszichológus sem profi író, ahhoz hogy egy ilyen mérhetetlen gyermeki fájdalmat leírjak.
Hogy egy párkapcsolat kezdete és a fájdalom, hogy függ össze? Légy türelmes.

-Kétséges beleegyezés.

-Stockholm szindróma? Döntsétek el ti.

-A főszereplő lány minden ami egy konzervatív férfi álma.
Hogy miért?
Mert a feminin, törékeny, érzékeny lányokkal már szinte csak szexuális megjelenítésben találkozhatunk.
Bár, egy feminin férfi ábrázolása teljesen megszokott egy homoszexuális műben.
Most ez szexista vagy homofób?

-Nem lesznek pontosan percről-percre egymást követő részek, bár nem oneshot, hisz minden rész összefüggő.
És nincs cél, nincs vég.
Hogy miért van így?
Mert az év 365 napjából, 364 nem említésre méltó.
Ez így van itt is, bár talán egy évnél kevesebb időugrással. Ettől függetlenül szívesen várok ötletetek.
Őszintén, te az életed minden spektrumát azzal töltöd hogy teljesítsd a célod? Nem.
És valld be, hogy a jövőbeli munkád és lakhelyeden túl, céltalan vagy.
És nem, szomorú de az életnek nincs befejezése, csak vége.
Egyszer a semmiből véget ér...

-A legtöbb Gaara fanfiction átakarja ugrani Shukaku akadályát.
Hogy miért? Fogalmam sincs.
Hisz Kurama képes szeretetet érezni, akkor Shukaku miért nem lenne rá képes?
Bár be kell vallanom, én is bűnös vagyok.
Gaara és Shukaku kapcsolata ellenséges helyett, baráti már szinte testvéri.
Ha engem kérdezel, sokkal reálisabb lenne így az anime, hisz csak ketten voltak egymásnak. Shukaku szintén kapcsolatban lesz a főszereplővel szóval, ha nem bírod a többes kapcsolatot, sajnálom de ez van.

-Hogy miért van ennyi kérdés?
Mert készülj fel, ebben a könyvben rengeteg megkérdőjelezhető elem van és nem mindre van válasz.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 22 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Rettegve szeretni (pszicho Gaara & OC)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora