אז לכול המעריצים של אריאנה, אני רוצה לומר לכם קודם כל ולפני הכול:
אין עליכם!!!!! ואין על אריאנוש המותק הזאת!!! אני גאה בכם ומאושרת, בגלל שסוף סוף אוכל לספר את הידע העצום שיש לי על המושלמת הנדירה והיפהפייה הזאת!!
אז ככה:
אריאנה נולדה ב 1993.
ההורים שלה הם- ג׳ואן ואדוארד.
שם המשפחה שלה הוא בכלל "בוטרה".
קוראים לה אריאנה בגלל שההורים שלה אהבו את הסדרה:"פליקס החתול" ולנסיכה קראו 'אוריאנה'.
ההורים שלה התגרשו כשהיא היתה ילדה בגיל צעיר ולכן קוראים לה:"אריאנה גרנדה"- בגלל שאבא שלה עזב, אז היא החליפה את שם המשפחה שלה מצד האבא.
מ'בוטרה' ל'גרנדה'- שזה מצד האמא.
כשהיא הייתה ממש קטנה- כן! רק כשהיא התחילה לדבר ההורים לקחו אותה לחוג תאטרון.
המנהל של חוג התאטרון אמר להורים שלה- שהיא יודעת לשחק בדיוק את מה שמבקשים מימנה, ושיש לה כישרון גדול.
הוא הוא המליץ להם לקחת אותה לתאטרון מקצועי, כי הוא ראה שיש לה כישרון גדול והיא צריכה להופיע על במות גדולות ולא על במות שכונתיות.
כשאריאנה גדלה- היא אמרה להורים שלה שהיא רוצה ללמוד לשיר- והם מייד לקחו אותה לאחד המורים הכי מפורסמים בהוליווד.
וכשאריאנה התחילה לשיר- הסתבר שיש לה קול פשוט נדיר!
הטווח של הקול שלה הוא: 4 אַקְטַוֹות!! זה אומר שהיא יכולה לשיר גם בטון ממש נמוך וגם בטון ממש גבוה! וזאת תופעה די נדירה...
וזאת בעצם אחת הסיבות למה נכון להיום אריאנה זכתה ביותר מ 70 פרסים!!
היא קיבלה פרס הזמרת הכי טובה, כאומנית הכי חמודה- כן! אפילו קיים פרס בשביל זה!
והכי מגניב שאריאנה התחילה את הקריירה שלה כשחקנית! היא בכלל לא חשבה שהיא תהיה זמרת!
היא הספיקה להצטלם בכמה סדרות, ובכמה סרטים- ורק בגיל 13 היא הבינה שזה לא מספיק לה.
היא מרגישה שיש בה יותר! שיש בה עוד איזה כישרון!אז... מה היא עושה בזמן הפנוי שלה?
אחר הדברים האהובים עליה זה- לקרוא ספרים! כן! אריאנה קוראת הרבה ספרים. אגב- אומרים שסדרת הספרים האהובה עליה היא סדרת הספרים של "הארי פוטר"! כן! וכשהיא מרגישה עצובה או עייפה- היא לוקחת ספר של הארי פוטר ומתחילה לקרוא אותו שוב!אריאנה שלנו שונאת ספורט🏋🏼!!
היא אומרת שאין דבר יותר משעמם מזה! ות'כלס- אני מבינה אותה... אני גם לא ממש אוהבת ספורט...
אז השאלה היא:איך היא מצליחה להשאר עם גוף כזה ספורטיבי בעיצוב מדהים???
אריאנה אוהבת לרקוד- וגם לעשות הליכות.
בואו נגיד שאימון ריקודים שלה- שורף לא פחות קלוריות באימון בחדר כושר!!אריאנוש שלנו גם מאוד אוהבת בעלי חיים, ובמיוחד כלבים🐕!!
יש לאריאנה 7 כלבים!!!!!!!!
כן כן!! 7 כלבים!!
וכול אחד מהם מאומץ! אני מקווה שמשהוא עוזר לה לטפל בהם...אז...מה היא אוהבת לאכול???
אריאנה שלנו- אוהבת לאכול קורנפלקס בטעם שוקולד וסושי.(המאכל האהוב עליי🍣!!)
וגם יש לה אלגיה חזקה לבננות- אז אל תתקרבו אליה עם בננות!!! אם תתקרבו אליה עם בבנה- היא תרביץ לכם! חחחח סתם סתם....
אם תפגשו אותה סמסו לי!!!!😉
אני אישית לא אוהבת בננות בכלל!! נגעלת!! איכססס...😅
YOU ARE READING
עכשיו- זה רק אני ואריאנה גרנדה✨
Historia Cortaאני אוהבת לספר דברים שמשמחים אותי!!! ואריאנה גרנדה היא הדבר שהכי משמח אותי!!!✨💗✨💗 טוב... יאללה! קריאה מהנה!! יאללה ביי!!😉