Разходка в еко парк

2 0 0
                                    

Денят беше слънчев, птичките пееха навън, а нашите любими герои Дофи и Кристофер се разхождаха в парка до лъскавото имение на Кристофър.
Докато разходката им върви точно по план, на нашият прекрасно-розов Дон Кихот Дофламинго му се напълва до пръсване пикочният мехур(жестоко му се допикава и има нужда да го изпразни).

Дофламинго:
-Брееей, как ми се допика!Ще се пръсна, пих прекалено много вино с моят приятел Жоро.(Зоро)

Кристофър:
-Ама вие не се ли мразихте? И как така пиете вино без мен?!?! Аз нищо ли не знача за теб, Минго?

Дофламинго:
-Миналата глава ти казах да не ме наричаш тАКа!......После ще довършим този разговор, а сега ела да ме охраняваш до храста, докато изпразвам мехурчето си.

*Кристофър и Дофламинго видяли един храст и докато вървели, Дон Кихот се спънал на един паднал клон от небесното вампирско дърво(става въпрос за нормално дърво)*

Кристофър малко се подхилква и му помага да стане от мръсната земя, но Дофи НАРОЧНО го спъва.
Робин (от Батман) и Зоро се разхождали, тогава видяли как Кристо и Дони са паднали на земята. Започнали да им се подиграват, тогава Робин си изкарва синьото гейфонче
(айфон 5) и започва да ги снима.

Те се изправили РЯЗКО и на Дофламинго му се завива свят. Кристофър се навежда елегантно, както Себастиан Михаелис го е учил на младини и подава две индийско-вълшебни пръчки като на Снейп от Хари Импостър(съвършено обикновени клони от дървото на вампирите).

Започват да ги пребиват до несвяст с великолепно вълшебните пръчки.
Зоро си изкарва катаните и започва да се сражава с тях.

Зоро:
-Снощи не трябваше да пия вино с теб и без това сме в неблагоприятни отношения, негоднико!

Дофламинго:
-Негодник?! Ей сега ще те разрежа с моите кончѐта!

*Робин и Кристофер гледат сеира под съмнение*

След тридесет минути.....

Зоро се преуморява и започва да се разсейва, дори от най-малкото (видя как пеликан пие мляко?)
Тогава Донки разбира, че това е чудесен момент за пребиване от негова страна.
Кристофър пък от друга страна, както си говорил сладко с Робин, решил че е време да приключват с разговора и го нокаутирал с юмрук (все още са приятели, няма страшно)🤗😉❤️‍🩹
Изведнъж Дофи изкарва конците си и завръзва с тях здраво Зоро и Робин.

Кристофър пита Дофламинго:
-Искаш ли сладолед, драги ми приятелю Минго, след този ТЕЖЪК побой?

Дофламинго:
-НЕ МЕ НАРИЧАЙ ТАКА ОООООО, иначе да, искам сладолед!🤗🐺

И така Донки и Кристо си похапват сладко шоколадовия сладолед с понички!💖🤫

Приключенията на Дофламинго и Кристофър "поничка edition"Où les histoires vivent. Découvrez maintenant