Bunu daha öncede anlatmıştım fakat tam bilgi verememiştim gerçi bende pek fazla bilgi sahibi değilim.
TAO'NUN BABASININ MEKTUBUNUN TAMAMI...
Merhaba, ben Tao'nun babasıyım.
Bu mektubu çok karışık duygularla yazdım çünkü birçoğunuz ve oğlum, bu karardan incineceksiniz. Tao'yu ikna etmek için çok uğraştım ama hala anlamıyor. Hatta şu an bana kin tutuyor bile olabilir. Kariyerini ve üyelerini ne kadar çok sevdiğini biliyorum. Kore'den ayrılıp ayrılmamasına karar vermek benim için çok zor oldu. Babası olarak Tao'nun mutlu ve sağlıklı büyümesini sağlamak benim sorumluluğum. Oğlumun tekrar tekrar yaralandığını görmek istemiyorum. Eğer sağlığı ve Kore'deki kariyeri arasında bir seçim yapmak zorundaysam, sağlığını seçmekte hiç tereddüt etmem.
Bana göre, bir erkek çocuğunun güçlü, sert ve dayanıklı olması gerekir. Böyle bir karaktere sahip olabilmesi için küçük yaştan beri Tao'nun Kung Fu öğrenmesini istedim. Aynı zamanda müzik ve dansla ilgilenebilmesi için yarı zamanlı çalışmasını sağladım. Bu da onun kendi ayakları üzerinde durabilen bir erkek olması için gerekli bir eğitim. Şarkıcı olmak onun hayali ve tercihi. Bu hayalini gerçekleştirebilmesi için çok çaba sarf etmesi gerek.
Tao beni asla hayal kırıklığına uğratmadı. Hayalini gerçekleştirdi, o her zaman bütün ailenin gururu. Beklemediğimiz şey ise çıkış yapmasından kısa süre sonra bedeninin çeşitli yerlerinin defalarca sakatlanması oldu. Evde ya da ekranda salto atışını her izlediğimde diken üstündeydim ve eski sakatlıklarının nüksetmesinden endişeleniyordum. Özellikle de yurtdışında ıslak ya da kaygan bir sahnede performans sergilerken. Ona zemin kaygan olduğunda salto atmamasını, bunun tehlikeli olduğunu, güvenliğinin garanti edilemeyeceğini söyledim. Ama o her seferinde bana kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemediğini söyledi. Ve beni dikkatli olacağını söyleyerek rahatlattı. Yine de Weibo'dan tekrar sakatladığını öğrendik. Çok üzülmüştüm. Bütün bu süre boyunca ona bakamadık, iletişime bile geçemedik. O zamanki acımı kelimelerle açıklayamam bile. Kimse telefonda oğlundan gelecek haberi beklemenin nasıl bir his olduğunu bilemez.
Başkalarının gözünde mutlulukla dolu görünüyorumdur. Kıskanılacak bir ailem var. Oğlum ünlü bir yıldız ama kimse çiçeklerin ve alkışların arkasındaki ıstırabı göremez. Bu kez Kore'ye Tao'yu eve götürmek için gittim, böylece sakatlığı iyileşecekti. Kore'ye vardığım ilk gece şirketin CEO'su Tao'nun geleceği ile ilgili planları anlattı. Bana Tao'nun Çin'deki aktiviteleri için en başında kurma sözü verdikleri özel takımı kuracaklarını söylediler. Çok heyecanlıydım ve ayrıntılarla ilgili uzunca konuştuk. Bana bunların Tao sözleşmeyi imzalar imzalamaz diğer üyelerle ile birlikte açıklanacağını söylediler, ama şirket birden diğer üyelerle ilgili gelecek planlarını açıkladı. Hala Kore'deydim ve sözleşmeyi henüz imzalamamıştık. Dilim tutuldu.
Neden biz bu kadar süre ısrarla devam etmemize rağmen Tao şirketinden hiç destek alamıyor? Eline geçen tek şey vücudundaki morluklar. Onu tedavi için eve getirmeye karar verdim. Maalesef bize tedavi için en kritik süreci kaçırdığımızı ve bazı kalıcı etkileri olabileceğini söylediler. Bu bardağı taşıran son damla oldu. Bir baba için çocuğunun sağlığından daha önemli hiçbir şey yoktur. Tao'nun sağlığı ve güvenliği benim için her zaman bütün o prestijin üstündedir.
Son olarak, EXO'nun diğer üyeleri için çok üzgünüm ve Tao'ya göz kulak oldukları için; aynı zamanda şirkete gelişim gösterdiği için minnettarım. Bütün EXO fanlarından bu üzücü karar için özür dilerim. Lütfen başka çaresi olmayan bu babayı affedin. Üzgünüm."
~
SM biraz önce Tao'nun babasının mektubuyla ilgili açıklama yaptı.
Tao'nun babasının Weibo'da yayınladığı görüşleriyle ilgili açıklamamız. Henüz Tao'nun Çin'deki gelecek projelerini görüşürken, Tao'nun babasının Weibo'da böyle bir yorum yayınlaması çok üzücü. Buna rağmen görüşmelerimizle Tao'nun gelecek projelerini planlayacağız.
Bu açıklamanın ışığında görünen o ki, Tao'nun babasının taleplerine karşılık SM, Tao'yu EXO'nun bir parçası olarak tutmak niyetinde.
SONUÇLARI AÇIKLANMIŞ :
Tao AYRILMIŞ kendisine Çin'de stüdyo açmış weibodada resimlerini paylaşıyor.
Aslında bakarsanız sevinsemmi üzülsemmi bilemedim neden seviniyo bu kız manyakmı felan diyebilirsiniz ama iyi tarafndn bakarsak kris , luhan ve tao sm hayvanından kurtuldular kendi stüdyoları var yine şarkı söyleyebilirler hemde üçüde çinli isteseler buluşup grup bile oluşturabilirler burds sm onlara işgence yapyor resmen setden sete çekimden şarkı yazmı calımı calsması felan... O deglde ben Lay' e üzülüyorum gruptaki tek çinli üye o kaldı bi dertlesme istegi felan duyabilir kendi ülkesinden biriyle o da gidebilir die haberler var zaten :'(
Buarada söylemeyi unuttum galiba Tao ayağı için Lay'la birlikte hastaneye gitmiş ve ameliyat olmuş. (Kesin bilgi değil)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-pop Karaoke ₪
Fanfic-DİKKAT !! Bu kitap fazla içerikte Kpop içerir.- ★ Karaoke kitabıdır sesine güveneni bekleriz yeni eklemeler yaptım türkçelerini yazdım şarkıların. Hertürlü Kore şarkı ve klipleri bulunur gel vatandaş gel Asdfghjk Kpop kliplerini paylaşmaya çalışca...