De ezúttal még közelebb került hozzám.
Kris- nem mész sehova!- suttogta a fülembe , amennyire halkan csak lehetett
Próbáltam ki szabadulni erős de nem bántó szorításából, nyilván nem sikerült.
Lilla- mit akarsz tőlem? nap közben rám se hederítel!- Vágtam hozzá a szavakat kicsit nagyobb hangsúllyal, valószínű fel hallatszott.
Hirtelen arra lettunk figyelmesek hogy két trappoló állat szalad le a lépcsőn, amilyen gyorsan csak tudtunk a két legmesszebbi pontra szaladtunk egymástól , én úgy tettem mintha vízért lennék lent ő meg csinálta tovább a félbehagyott nasiját.
Elijah- Ti mégis mi a faszt csináltok hajnali 2-kor???- ordított ránk a fiú , majd végig pásztázott kék szemeivel minket, ezután folytatta mondani valóját- Nagyon ajánlom Kris hogy távolt tartsd magad tőle , tudom milyen vagy ,jól ismerlek, egy újjal se merj hozzá érni vagy bármelyik lányhoz ebben a házban!
Majd kézen fogott a fiú es fel tessékelt a szobámba.
Lilla- Ne aggodj Elijah semmi nem volt csak már ki kellett mondanom neki hogy elegem van belőle és kicsit hangosabban jött ki
Eközben Alex az ajtó félfának támaszkodva figyelte az eseményeket, majd be lépett hogy csatlakozzon Kris utálatához.
Amira már nyilván fel ébredt erre a hangoskodásra , kérdően tekintett ránk , Alex össze foglalva el mondta a történteket , legalább is azt a részét amit ők tudnak. Amira kérdően nézett felém majd jeleztem egy kicsit érdekes szem állással hogy ezt majd megbeszéljük ha a srácok elaludtak.
Egy órával később el meséltem minden egyes pillanatot ami oda lent történt , a srácok már rég aludtak, remélem Kris is.
Amira sejtette hogy ilyesmi volt.
Feljöttek bennünk a kérdések hogy ezt vajon miért tehette , hiszen napközben még csak rám sem néz nemhogy a suliban de meg itthon sem.
Rengeteg gondolkozás után ágyba bújtunk szeretett barátnőmmel es álomba szenderültünk.Reggel sokaig aludtunk még szerencse hogy hétvége van , és ígyis Amira, én es Dylan keltünk fel legelőször.
Nyilván rám maradt a feladat mint mindig hogy felébresszem a fiúknak látszó csecsemőket a téli álmunkból ugyanis délután 13:47 van. Ha tehetnék simán át aludnák az egész életüket.
Szobáról szobára mentem, először a sarokban lévő kis szobába ahol Damon lakik egyedül, kis antiszociális de így szeretjük.Lilla- Kelés van fekete bárány!- ordítottam be a feketére festett szobába az ágyon alvo 190 centis feketeségnek
Damon- Kelek anyu!
Nevetve nyitottam be a következő szobába vagyis Mike , Danya és Kris szobájába , igaz félve az éjszakai incidens után, de felkeltettem őket.
A folyosó másik oldalán lévő szoba felé vettem az irányt , ez volt a házba a legjobb, legnagyobb és a legaranyosabb szoba. Ebben Elijah és Alex lakik, szín kedvelők és rengeteg poszter lóg a falakon , ebbe a szobába mindig imadtam be menni vagy időt tölteni.Mindenki fent volt már , a lányok felöltözve , elkészülve pörögtek és csináltak a reggeli ebédet vagyis hát kinek mi. Közben a nappaliban szóltak a jobbnál jobb party zenék.
Már az asztalnál ültünk és ettünk amikor a sok férfi nemű állat sonfordált le a lépcsőn és ült le köreinkbe.
Krist figyeltem , de egy elszökött pillantást sem vetett rám a fiú.
Elengedtem az éjszaka történteket és úgy érzem magát a srácot is kezdem le szarni. Nem fogok utána szaladni , ráadásul úgy hogy még csak rám sem képes nézni, pedig egyhelyen lakunk.
Egy kocsira leszünk figyelmesek a ház előtt , Kris fel állt az asztaltól, felvette a táskáját és ki viharzott az ajtón és azt nyitva hagyva, sikerült az összes itt lakó tininek végig nézni hogy egy szőke kurva ki száll a kocsiból majd Kris nyaka köré fonja kezeit es meg csókolja, a fiú eközben a lány szinte minden testrészét végig simítja Kris.
Fúj. Hogy össze törtem e? Nem! Undorodok ettől a pasitól. Nevetséges amit csinál. Amira és Dylan aggódó tekintettel figyel engem , de veszik az adást hogy undo tükröződik az egész fejemről. Itt volt az a pillanat hogy többet nem sóvárgok utana, minden bennem lévő szeretet el szállt amit eddig felé tápláltam vagyis próbáltam.
YOU ARE READING
Ez Valami Hülye Vicc??!!?!
RomanceEgy lány és a báttya egy csomó fiatallal egy házba kerül, sok szerelemmel csalódással , barátsággal és még sok mással együtt . Végül mindenkire ra talál a boldogság , vagy mégsem ?