regret Parfois le regret ne marche pas
***
"Yongbok-ah kahvaltı hazır, gel." Changbin'in bağırışıyla odalarından çıkıp gelen Jeongin ofladı.
"Bana yine Yongbok dedin?" Changbin söylediği şeyi yeni fark edip şaşkınlıkla gözlerini açtı.
"Üzgünüm, yanlışlıkla oluyor." Jeongin göz devirerek samimiyetsizce gülümsedi. "Changbin-shi acaba bir ihtimal hala kuzenimi seviyor olabilir misin?" diye mırıldandı. Bu soruyu sormak biraz da gururunu kırsa da bunu yapması gerekiyordu.
"Hayır, saçmalama! O işler lisede kaldı demiştik." Jeongin sinirle gülüp kafasını Changbin'e çevirdi. "Bunu bana kaçıncı defa onun adıyla seslenişin biliyor musun? Adımla seslendiğin anlar bana Yongbok dediğin anlardan daha az!" Elini yüzüne götürüp alnını sıvazlarken devam etti. "Benim adımı biliyor musun ondan bile emin değilim artık." Dedi çaresizlikle.
"İn-ah!" dedi uyarırcasına. "O kadar ileriye gitme."
"İleriye giden ben miyim cidden? Kuzenimin adını benim adımdan daha çok zikrediyorsun resmen. Changbin bu ilişki burada bitebilir hatta kuzenimle aranı da yaparım ha ne dersin?" dedi alayla. "Seni seviyorum ama sana aşık değilim."
Changbin kısa çaplı bir şokun ardından hayretle 'sevgilisine' bakarken "Tamam Yongb..." diye mırıldanıyordu ki yaptığı bilmem kaçıncı kez olan hatayı fark etti. "İn-ah. Madem öyle yap bakalım kuzeninle aramı."
Jeongin açılan ağzıyla mal mal karşısındakine bakarken Changbin suratındaki ciddiyeti bile bozulmamıştı.
"Ben gavat mıyım amına koyayım?" diye bağırınca Changbin gülerek cevapladı. "Kendin söyledin ben de onay veriyorum. Lee Yongbok Felix'le aramı yap."
"Siktir git evimden." Changbin şokla bakarken Jeongin onu çoktan evden atmıştı. Jeongin kafasında biraz kursa da haklıydı. Aylardır çıkıyorlardı ve ikinci adı Yongbok olmuştu resmen. Bir de her şeyin üstüne Yongbok kuzeniydi. Jeongin koca mutfakta bir başına kalınca uzunca düşünme fırsatı bulmuştu. Düşünmek istemese de aklına mani olamıyordu. Changbin başından beri kuzeni için onunla sevgili olmuş olabilir miydi? Bu ihtimali düşünmek bile kalbini paramparça ederken gerçek olmaması için tanrıya yalvaracak kıvama gelmişti. İhanete uğramış hissediyordu.
Eğer öyleyse de ona kızamazdı çünkü kendi yaptıklarının karması olarak görürdü. Ve bunu hak ettiğini düşünüyordu. Şu an yaşadıklarına üzülmeye hakkı yoktu. Sonuçta Changbin'le lisede çıkma sebebi hoşlandığı çocuk olan Hyunjin'le sürekli yan yana olan kuzeni Yongbok'tan intikam tarzı bir şey almaktı. Şimdi nükseden vicdan azabından dolayı Changbin'e alayla söylediği şeyleri gerçekleştirecekti.
***
Yongbok - kuzen🖤🖤🖤
kuzen🖤🖤🖤: Yongbok-ah! Yarın boş musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
retour en arrière, Hyunin
Fanfic"Bana yine Yongbok dedin Changbin. Kuzenimi hâlâ unutamadın mı?"