"Odaya gidelim"
"Tamam daddy~"
Çok şerefsizdim.
Minho beni kucağına aldı ve odaya götürdü
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Jisung'dan-
Odaya geldiğimizde beni yatağa oturttu ve kendisi kıyafetini çıkardı. Benimde çıkarmamı istercesine baktığında bende kıyafetimi çıkarmıştım. Minho beni yatağa ittirdi ve üstüme çıktı. Çok azgın görünüyordu penisinden belliydi. Dudağıma küçük ama sert olan öpücükler kondurdu.
Ve domalmamı istercesine bakıyordu.
Domalmıstım.
İçime bir parmağını yollamıstı git-gel yapıyordu ve ikinci parmağa geçti.
İnliyordum
İnlemelerim onun hoşuna gidiyordu.
Parmaklarını çıkardı ve penisini soktu.
Çığlık attım çünkü beklemiyordum. Git-gelleri hızlandıkça inlemelerim artıyordu. Baya hızlandıktan sonra zevk noktamı bulmustu.
Ahmm evet işte orası mmmhh"Daddy işte orası mmhh"
Dedim ve o noktaya hızlandı.
İçimden çıktı ve boşaldı ve ardından ben boşaldım.minho yatağa oturdu ve sanki ikinci kez boşalmak istiyor gibiydi onun önünde dizlerimin üzerinde durdum ve yavaşça ağzıma aldım. Penisi cidden büyüktü. Minho damarlı ellerini saçlarımın arasına soktu. Ve kendine daha çok bastırdı ucu boğazına değiyordu bu yüzden öğürüyodum emmeye çalışıyordum. Minho ağzıma boşaldı ve tüm menilerini yuttum."Jisung çok iyisin"
"Minho çok yoruldum"
"duramayız 7 tur yapıcaz, 7 farklı pozisyonda"
"Ah pekala"
İlk domaltmıstı bu sefer bacaklarımı kaldırmamı ve aralamamı söyledi ve yaptım. ellerimi yukarıda birleştirdi.
Yazardan
Minho jiungun deliğini net görebiliyordum ve sikini soktu minho çok hızlı davranıyordu odada iki ses vardı biri inleme sesleri, iki minho ile jisung'un tenlerinin çarpışma sesleri.
Minho jisung'u hızlıca beceriyordu. Jisung ise acıdan kıvranıyordu."AAHHH MİNHO ÇOK ACİYOR AHH"
Minho daha da huzlanıyordu her seferinde. Odada yankılanan sesleri duydukça azgınlığı artıyordu. Ve minho boşaldı jisung'un içine.
"Hayır bu sefer bu kadar hızlı boşalmak istemiyorum"
Dedi minho ve iki tane prezervatif çıkardı. Birini jisung'a diğerinde kendine taktı.
Minho aynı pozisyonda tekrar jisung'u becermeye başladı. Minho'nun büyük penisi, prezervatif takınca birazdaha büyümüştü. Diğer tur jisung boşalamadığı için kasıklarının ağrısı onu ağlatacak dereceye getirmişti. Jisung dayanmaya çalışırken daha çok acı çekiyordu ve bunlar olurken minho jisung'un deliğine sert darbeler bırakıyordu jisung boşalmaya çalıştığı zaman işe yaramıyordu kasıklarının ağrısı onu ağlatmıştı jisung'un gözünden yaşlar akıyordu minho ise onu becermeye devam ediyordu"Minho-Ahh lütfen çıkar şu lanet prezervatifi ahh"
Minho hâlâ becermeye devam ediyordu jisung'u
"Ah jisung çok iyi hissettiriyorsun"
"T-teşekkür ederim a-ama lütfen çıkar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bar/minsung
Short Story"yan masadaki beyefendiyi masama buyur ettiğimi iletin" "Çok meraklıysa kucağımın boş olduğunu söyleyin"