Uzun bir aradan sonra keyifli okumalar!Alaz'ın ona gitme demesiyle olduğu yerde kalakalmıştı Asi.
"Alaz" demişti kendisinin bile zor duyduğu bir sesle.
Ne yapacağını bilmiyordu.Kafasında onlarca sorun,aralarında çözülmemiş onlarca şey varken ve en önemlisi Alaz'a bitti demişken gitmesi gerekiyordu.Ama hem Alaz'ın ona gitme diyen bakışları hem de kal diye bağıran kalbini susturamıyordu.Asi'nin de en korktuğu buydu.Kalbinin mantığını duyamayacak kadar gür atması.Şu anda o oluyordu.Aslında Alaz'la olduğu her an dürtüleriyle hareket ediyordu.Bir sonraki hamleyi düşünmeden.Üstelik bir de damarlarında gezinen alkol doğru düşünmesini engelliyordu.
İkisi de öylece Asi'nin ne yapacağını bekliyordu.Gecenin karanlığında tek ses normal ritminden epey farklı atan kalpleriydi.Birbirine dayalı duran alınlarını ayırmıştı Asi.Asi'nin bu hamlesiyle kapalı hâlde duran göz kapaklarını açmıştı Alaz.Gidecek diye düşündü Alaz ama Asi yerde duran şişeyi tekrar eline alarak az önceki pozisyonunu döndü.
Alaz Asi'nin gitmeyişiyle saniyelerdir tuttuğu nefesini verdi.Ellerini yüzüne getirirken gözlerini ovuşturdu birkaç kez.Kalmıştı işte.Her şeye rağmen,Alaz'a rağmen kalmıştı.Alaz da birkaç saniye sonra eski pozisyonuna geçmişti.Tam bir şey diyecekken Asi bölmüştü sözünü.
"Sadece bu gece.Sabah kaldığımız yerden devam." demişti Asi bakışlarını denizden Alaz'a doğru çevirirken.Başını sallamakla yetindi Alaz.
"İlk ne zaman kullandın?" dedi Asi şişeden bir yudum alırken.Ardından Alaz'a uzattı şişeyi.Merak ediyordu bu zehire ne zaman bulaştığını,niye kullanmaya başladığını.
Alaz Asi'nin uzattığı şişeyi alırken anlamaz bakışlarla bakıyordu Asi'ye.
"Neyi?" dedi bu kez şişeden o bir yudum alırken."Neyi olacak Alaz?" demişti Asi sinirle.Hâla neyi olduğunu anlamamıştı Alaz.En sonunda Asi "Uyuşturucuyu." dedi.
Duyduğu şeyle bakışlarını kaçırdı Alaz.Elindeki şişeden yine bir yudum alırken Asi'ye uzattı tekrardan şişeyi.Bu konuyu konuşacaklarını hiç düşünmemışti.Hatta onun için büyük bir problem bile değildi.Ya da öyle olduğuna inandırıyordu kendini.
"İki üç yıl önceydi galiba.Sık kullanmıyorum ama."
Sanki sık kullanmaması ortada önemli bir şeyin olmadığını gösterecekti.
Kaşları çatılmıştı Asi'nin."O gün de kullanmıştın.Arabanın bizim kapıda durduğu gün.Eve geldiğin gece de." demişti Asi bakışları Alaz'ın üzerindeyken.Alaz konu açıldığından beri Asi'den tarafa dönmemişti.
"Onca aydır tanışıyoruz iki kez kullanmışım işte sadece." demişti Alaz alaya almaya çalışırken.
Ciddi misin dercesine bakıyordu şu an Asi Alaz'a.Alkış falan mı bekliyordu iki kez kullandığı için.Bu da sadece Asi'nin bildiği kadarıydı.
"Ciddi misin sen?" dedi Asi sakin kalmaya çalışırken.
"Abartılacak bir şey yok.Bir iki kez kullandım sadece." dedi Alaz tüm umursamaz kişiliğini kullanarak.
"Bravo gerçekten.Bağımlı olmadığın için tebrik ederim." demişti Asi alkışlayarak.
"Asi." demişti Alaz bakışları Asi'ye dönerken.
"Sence önemsiz bir konu mu bu?" demişti Asi pes edercesine.Az öncekine göre sakindi sesi.Alaz'ın kendine neden bunu yaptığını anlamıyordu.
"Hem ailen-"
"Ruhları bile duymuyor onların!" dedi Alaz Asi'nin sözünü keserek.
"Duysalar bile iki bağırıp susarlar iki güne de unuturlar." demişti Alaz Asi'nin elindeki şişeyi tekrar kendi alıp önüne dönerken.