Bölüm 1

2 1 0
                                    

Mer- "mary hadii kızım geç kalıyorsun okula" diye bağır'dı annem az önce sözümü kesen kişi annem ama galiba haklı çünkü okula geç kalıyorum  yeni farkına vardım anaa! saat gerçekten dedi gibi geç olmaya başladı ben o zaman gideyim bu arada ben mary.

Artık hazırdım çantamı koluma takıp aşağıya indim annemin yanağına bir öpücük verip"ben gidiyorum gönlümün sultanı" dedim annem tam cevap verecekken evden çıktın okul servisi kapıdaydı servisin kapısının yanında durdum ve şoförün kapıyı açmasını bekledim kapıyı açtıktan sonra binip arkadaşlarımın yanına geçtim arkaya "hey kızlar"dedim yerime geçerken jessica salak gibi uyuyordu sonya hala depresyondaydı erkek arkadaşı onu aldatmıştı ne olacak acaba bunlara yaaa! birisi uyur öbürü aşk acısı çeker.

Sonya: kanka ya her gece rüyalarımda görüyorum ben o pisliği hala seviyorum. Dedi

yeminle bu kız salak yaa! Ben bu kızı anlamadım gitti arkadaş yaa! her gün rüyasında görüyor her gün bize pislik olduğunu söylüyor ama günün sonunda da geliyor ve diyor ki 'kanka ben Kıyamıyorum onu hala seviyorum' diyor Allah'ım sen bu kıza akıl ve fikir verir misin acaba?

Mary: Kanka şu anda Biliyor musun seni dövmemek için kendimi çok zor tutuyorum şu anda ya kanka aklını başına alsana ya Sanki dünyada başka erkek yok kanka abartıyorsun sen de ya takmayacaksın boş vereceksin o geri zekalı. Dedim de ne kadar işe yarayacak acaba beni dinlemeyeceğine %100 eminim neymiş ilk görüşte aşkmış ben ilk görüşte aşka inanmam siz inanır mısınız ya? "Kanka seviyorum onu" dedi sonya.

Dediğim doğru çıktı beni kesinlikle takmıyor bakalım nereye kadar devam edecek bu aşk serüveni kesinlikle bu birazdan okula gittikten sonra birisini gördüğü anda tık diye ilk görüşte aşık olacak sonrasında diyecek ki kanka ben bu çocuğu aşık pldum ben artık onu istemiyorum diyecek Aha da! buraya yazıyorum benim adım mary değilse birazdan okula gittiğimizde bir tane çocuk gördüğü anda 'Kanka ben bu çocuğu aşık oldum'derse gidip ona tokat vuracağım yemin ediyorum  kendime.

"Hadi gençler okula  vardık inan" dedi şöför öğrenciler aşağı inmeye başladı ben de zor uğraşlar sonucunda jessica uyandırıp servisten indirdim " Yaa! kanka yeminle ayılar bile bu kadar uyumuyor ya!"dedi sonya bunun üzerine gülmeye başladım ama.... jessica ayakta uyuyordu "kanka Jessica ayakta uyuyor bir şey söyleyeceğim bu kızın yemeğine uyuma hapı falan koymuyorlar değil mi Çünkü bir insan bu kadar uyumaz yaa!"dedim şakacı bir tavırla sonya hala gülüyordu kesinlikle haklıydım bu kıza uyuma hapı veriyorlar hahah.

Okulun içine girmeye başladık biz iki kız hala jessica gülerken yanlış çıktı birisine çarptım "üzgü-" dilim tutulmuştu çünkü çok yakışıklı biriydi peki galiba az önce söylediğim ilk görüşte aşka inanmam sözünü geri alabilir miyim acaba?..... "ç-çok üzgünüm ben yani yanlış'lıkla olduğu" dedi çocuk telaşlı bir şekilde cevap veremiyordum çünkü donup kalmıştım nasıl tepki vereceğimi hiç bilmiyordum yüzümün kızardığını yemin edebilirim şu anda utanmaktan nefret ediyorum.. "ş-şey sorun değil.. g-gerçektende" diyebildim kekelerek aman tanrım! konuşmak bu kadar zor olmamalı utanarak çocuğun yere düşen kitaplarını toplayamaya başladım ama o sırada..... ellerimiz birbirimize değdi ikimiz kafamızı kaldırıp birbirimize baktık aynı anda ikimiz hızlı bir şekilde ellerimizi birbirimize uzaklaşıp yerden kalktık" t-teşekürler" dedi çocukla oradan gitti hızlı ve telaşlı şekilde yürümeye başladı ama ben hala orda donup kalmıştım. İşte vakit geçip gitti ama hala aklımda o çocuktaydı kimdi? acaba o bir daha tekrar göre bilirmiyim? galiba bu imkansız ama çok tatlı biriydi ve... utangaç keşke bir daha görebilsem lütfen Allah'ım bir daha görmek istiyorum! Ders geçip gitti kızlar hala benle biraz dalga geçiyorlardı "yani bizim kız ilk görüşte aşka inanıyormu? şimdi hahah"dedi sonya ona yumuşak bir tokat attım koluna sustu jessica.... ise hala uyuyordu kış ayısı.... haha

Dersim bitmesine birkaç dakika kaldı galiba bugünün hayatında ilk kez bir farklılık oldu ama bu farklılık için gerçekten de çok mutluyum ama keşke o çocukla bir daha karşılaşsak ama eğer karşılaştırmıyorsa evren bizi ben onu bulacağım! Son ders başladı (içimden : keşke onu göresem lütfennn! Onu göreyim lütfennn!) Diye dalmıştım düşüncelere ders bitiş zilinin çaldığını bile farkına varmamışım kızların beni dürttüğünde o zaman gerçek dünyaya geri geldim "aa efendim kanka?"dedim onlara bakarken "kanka hadi gidiyoruz"dedi sonya Ana bu son dersti ya bak o kadar düşünceye dalmışım ki hiçbir şey hatırlamıyorum dersin bu kadar hızlı geçtiğini bile bilmiyordum çanta ve koluma takıp üçümüz birlikte sınıftan çıktık servise binip eve geri geldim aslında hep normal olur benim hayatımda okula giderim eve gelirim ödev yaparım temizlik yaparım uyurum yine aynısı olur keş bir gün farklı bir şey oldu bunu anneme anlatmak için çok heyecanlıyım demek istiyorum ama annem geceleri çalıştığından dolayı ona bu harika günü söyleyemeyeceğim ama kesinlikle Yarın sabah ilk aklına gidip her şey anneme anlatacağım hayatımın aşkına acaba ne zaman göreceğim kalbim hala atıyor keşke yüzünü daha iyi görebilseydim acaba ne zaman görüşürüz?

Neyse gideyim de birazcık kestireyim belki hayalimde onunla evlendiğimi falan görüyorum neyse fazla bağlanmayayım ben bu çocuğu yaa!

Neyse gideyim de birazcık kestireyim belki hayalimde onunla evlendiğimi falan görüyorum neyse fazla bağlanmayayım ben bu çocuğu yaa!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yatağa mı uzanıp oyuncağıma sarıldım ve gözümü yumdum onu düşünmeye başladım....

Sizce bu şanslı kişi kim? Hadi yoruma yazın bakalım mary ilk görüşte aşk olduğu kişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sizce bu şanslı kişi kim? Hadi yoruma yazın bakalım mary ilk görüşte aşk olduğu kişi .
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
(Arkadaşlar  küçük bir bilgilendirme söylemek istiyorum ben bu hikayeyi 10 bölümden oluşturacağım haberiniz olsun arkadaşlar İyi okumalar)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlk Görüşte Aşk Gerçek'midirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin