2.

66 2 6
                                    

Le-Lehet, hogy igaz- mondta majd perverz félmosollyal rám nézett

Gyerünk apuci, keményen- nyögtem ki végül egy perverz pillantással...

------------------------------

Husk először elvörösödött majd nyúlt is a nadrágjához, kicipzározta és már láttam is hogy a férfiassága szabadulni akar. Visszaült az ágyra majd az ölébe vett. Éreztem hogy a férfiassága kemény, rá ültem majd a csipőmet mozgattam és dörgölöztem a faszához. Hirtelen Husk vadul megcsókolt, természetesen visszacsókoltam. A nagy csók közepette elkezdett levetköztetni. Mikor már teljesen mesztelen voltam levette az ingjét és a boxerét is majd ismét az ölébe vett.
Beleültem az álló mit ne mondjak, elég méretes faszába éreztem Husk levegővételéből, hogy nem lesz ez elég ahhoz, hogy elélvezzen szóval elkezdtem rajta fészkelődni majd fel-le mozogni. Mivel pornószínész vagyok tudom, hogy mivel tudom kielégiteni az embereket. Leszálltam a faszáról legugoltam az ágy mellé majd szopni kezdtem. Mivel elég méretes volt igy nem torkoztam egyből. Az elejét szoptam a többit pedig a kezemmel "Húzogattam".Éreztem ahogy megrándul a fasza nem telt el egy másodperc sem és el élvezett. Mivel szoptam közben ezért egyenesen a számba élvezett, amit meg kell hagyni nem bántam, lenyeltem az összes spermáját.

-Kutyapózba- mondta husk perverz hangon

Nem ellenkeztem kutyapózba mentem. Husk azonnal belémdugta a méretes férfiasságát majd elkezdett baszni. Először szépen lassan tekintélyesen dugott, de hello prosti-kurva vagyok nem kell velem kedveskedni, nem mondom jól esett, hogy próbált figyelmes lenni de azért na..

-Cica, tudod én nem ehhez vagyok szokva.. - mondtam a lehető legperverzebb hangon

De úgy tűnik Husk értette a célzást ugyan is olyan gyorsan kezdett el baszni azt hittem feldöf a farkával. De jól csinálta ugyanis nagyon közel kerültem az elélvezéshez ami nagyon ritka eset nálam ugyanis hozzászoktam hogy megbasznak..
Husk vadul belekapott a hajamba majd megfordított minket rám feküdt majd adott egy tüzes csókot ez nekem elég volt ahhoz, hogy elélvezzek. Egy nyögést követően el is élveztem majd Husk is nyögott egyet megrándult ismét a fasza majd belém élvezett. Úgy gondolta, hogy nekem ennyi elég majd kivette belőlem a farkát és leült az ágyam szélére.
Észrevettem, hogy ő elfáradt de én még folytatni akartam szóval belehuppantam az ölébe és elkezdtem a még mindig kőkemény és felálló faszán pattogni. Husk nem ellenkezett majd ismét elélvezztünk de most egyszerre.Akkorát nyögtünk,hogy szerintem a pokol másik felén is hallották.
Itt tudtam, hogy vége hisz mind a ketten elfáradtunk lefeküdtem az ágyba és oda húztam mellém Huskot is.
Magunkra húztam a takarót, majd Husk szinte azonnal bealudt. Néztem ahogy alszik a karomon majd pár percel később én is bealudtam...

Sziasztook tudom ,hogy tegnapra igértem a részt de sajnos nem tudtam megcsinálni
Remélem ezzel pótolom a tegnapi kihagyást

Ha tetszett nyomj egy "vote"-ot innen tudom hogy érdemes folytatnom!

+ Ha tetszett vagy valami ötleted van a következő részhez kérlek ird meg hozzászólásban!

Köszönöm előre is puszii <33

Mi az a szeretet? (Husk x Angel)Where stories live. Discover now