3.

30 2 1
                                    

Husk szinte azonnal bealudt. Néztem ahogy alszik a karomon majd pár percel később én is bealudtam..

------------------------------

Reggel felébredtem arra a kibaszott telefonra.
-Baszki Valentino miért hív? -gondoltam,majd megpillantottam a telefonom sarkában az időt
-Azta kurva már rég a stúdióban kellene lennem- mondtam ki véletlenül hangosan is...
-Még korán van - nyögte Husk fáradt hangon
-Bocsánat de mennem kell- mondtam majd felkaptam egy göncöt a földről, felvettem majd kirohantam a hotelből. Rohantam a stúdióba, de tudtam, hogy ez a nap is borzalmas lesz.

-Ne haragudj Valentino...sajnálom, hogy késtem többet nem fordul elő..ígérem - mondtam .Valentino levágott nekem egy pofont.Ezt hogy tehette csak egy kicsi késtem.
-Ezért ma duplán fogsz szopni- mondta teljesen nyugottan(?!)
Csendben maradtam mert tudtam ha vissza beszélek akkor még duplán szopok. Úgy ment a napom mint ahogy mindig szokott.
Reggel basztam 2 csávóval egyszerre az egyiknek 25 centis fasza volt a másiknak meg 30, elég hamar elélveztek amiről eszembe jutott a tegnapi este..
Délután 3 sráccal kellett dugnom ott nem volt semmi komoly.
Most már csak Valentino van hátra.. de ő gecire akaratosan csinálja csak azzal törődik,hogy ő élvezze. Szerintem a mai menet sem lesz más de meglátjuk. Az ágyon ültem mikor Valentino kiéhezve lépett be az ajtón....






HEEEY!!!
CSALADI OKOK MIATT NM TUDTAM FOLYTATNI A SOROZATOT VISZONT GONDOLOM MAR NM MUTAT NAGY ERDEKLODEST MERT UGYMOND KIHALT A FANDOM

SZOVAL AZ AZ EGY OLVASOM(szeri van<33)
SZERETNED HOGY FOLYTASSAM

(most mar gyakrabban jonnek mert van idom(akar naponta:3 )
EZT VAGY KEZDJEK UJAT?

(ha ujat akkor ird le kommentben hogy kb mi legyen a tema ugy kb)

<33

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mi az a szeretet? (Husk x Angel)Where stories live. Discover now