3✩

114 17 19
                                    

Messi'den
Gözümü kocaman açarak adama baka kalmıştım. Aha şimdi yarrağı kökten yedimmm. NEY SANA YEĞEN GELİYO😭

Karşımdaki adam bir anda dudaklarıma yapıştı. O kadar sert öpüyordu ki dudaklarım acıyordu. Beni duvara iyicene sıkıştırmıştı. O kadar kendisini bana bastırmıştı ki, erkekliğimiz birbirimize değiyordu. Alt dudağımın ısırmasıyla inlemiştim. Ağzımı istemeden araladığımda, hemen dilini ağzıma soktu. Ağzımda diliyle turlar atıyordu bir anlığına elimi şişmiş olan erkekleğine attım. Hemen inlemişti.. Nefeslenmek için onun göğüsünden ellerimi koyarak itmeye kalkıştığım da, iyicene kendisini bana sokmuştu. Nefeslenmek için ayrıldığımız hem utançtan yanaklarım,dudaklarım yanıyordu. Tekrar kısa süre sıkı bir öpücük kondurup hemen kolumdan tutarak kabine sokmuştu.

Beni kabine ittiğinde otomatimen"NE İTİYON OROSPU ÇOCU."diye bağırmıştım. Bana kapıdan kahkaha atmıştı. Elini çeneme tuttuğunda yüzümü yüzüme yaklaştırdı. Sırıtıp ifadeyle "Senin gibi tatlı çocuğa böyle kelimeler yakışmıyor.." dedikten sonra hemen kullağıma eğilip "Çok daha güzel şeyler yakışa bilir.." dedi kullağıma sıcak nefesini vererek yüzünü uzaklaştırmıştı. Eh bende mayışmış bir şey diyememiştim.

Hemen arkamın döndürülmesiyle irkilip kendime geldim. Kendi kalkmış olan erkekliğini kalçamın arasında hissediyordum. Bir inleme bıraktığım da iyicene kendisini bana sürtüyordu. Ergenler gibi resmen boşalacaktım. Pantolonumu sıyırdığında,diz kapağıma kadar indirmişti. İri ellerini kalçamda hissettigimde inlemiştim. Orta ve işaret parmağını ağzıma getirdiğinde ona kafamı döndürerek büyük bir iştahla yalamaya başladım. Bana kararmış gözlerle bakarken yutkunmuştum. Büyük ihtimalle yarın yürüyemeyecektim ya da Allah'ın bir mucizesiyle atlatacaktım. Ama hiç atlatmak istemiyor gibiyim.. Ben düşüncelerle boğuşurken bir anlığına parmaklarını ağzımdan çekmişti esmer adam. "Ne düşünüyorsun yavrum hm? Eğer yapmak istemezsen, seni zorla sikecek hâlim yok." Ani sesiyle ürkmüştüm. Anın etkisiyle affallamış, durumun etkisiyle kısık sesimle "Hayır yapalım nolur, hem bende zor durumdayım sende. Hem yapmak istemesem ilk başta seni durduramaz mıydım hm?" Gülmüştü. "Peki gücün yetermiydi?" histerik bir gülüş attım. "Doğru yetmezdi ama bu yaptığın tacize girmezmiydi be esmer bomba." Diye iyicene sırıtmışken, donuk bir ifadeyle suratıma baktı "Haklısın.." diye bildi NOLDU YARRAM GİBİ KALIRSIN. "Çok edebiyat yaptık giricekmisin artık?" demle kendisine gelmişti. Islattığım orta parmağını girişime uzattı orda daireler çizip, dürtüyordu. En son dayanamayarak "Lütfen içime sok.." diye inledim. Hemen dememle 2 parmağı deliğime ani bir şekilde soktu. Gel hitler yapıyordu ama tek sıkıntı içim gıdıklanıyordu. Derin nefesler alıp, inlemeyle karışık ağzımdan çıkıyordu. İçime makas işareti yapıyordu. Genişlediği için içimden parmakları çıksrtmıştı. Fakat parmaklara alıştığım için içimde boşluk hissediyordum. Arkama sert bişey değerken gözlerim far görmüş tavşan gibi hemen açıldı. Hafifçe kafamı sola çevirdiğim de görmemle şok oldum. 'lan ben bunu nasıl içime alacam.' diye düşünürken, esmer bombamın eli daha doğrusu parmakları narince çevirerek göz göze gelmemizi sağladı. Hafif bir dudaklarıma Buse kondurduktan sonra deliğime konumlanmış bir yarra görmemle irkilmiştim. Sakinleşmem için boynuma hafif hafif buseler kondurup içeriye doğru ittiğinde yüksek sesle inlemiştim. Öyle acıyorduki sanki boru sokuyorlardı resmen. Köküne kadar ittikten sonra gözlerimin önü kararmıştı. Eliyle ağzımı kapatıp "Shh, yavrum bizi insanları duymasını istemiyorsan ağzını kapatmalısın." Elini iyicene ağzıma kapatırken. Gel git yapmaya başlamıştı. Yavaş yavaş hızlandığı için acılarım, zevk acılarına dönmüştü. Hep derinlere vuruyordu, tadamadığım haz duygusunu veriyordu..

Uzun süre yaptığı için alışmıştım ama ta ki o noktayı bularak tutamayarak inlediğimde anlamıştı. Piç sırıtışıyla kulağıma eğilerek "Buldum seni miniğim." Dediyle oraya daha çok vuruyordu, daha iyi hissettiriyordu. Gözlerimin kaydığına yemin edebilirdim. Sonunda ben boşalmıştım o da boşakacaktı içimden çıkmaya çalışırken ağzımda olan elini tuttum ve dedim ki "içime boşal.." dememle kalmadı dayanamayarak içime boşaldı. İçimden çıktıktan sonra baksırını çekmiş bana bakıyodu. Benimde belim biraz ağrıdığı için baksırımı çekememiştim.(Ya ronaldo dicem sikerim esmer bombayı) Ronaldo bana yardım etmişti. Çektikten sonra kaş gözle karnıma işaret etmişti. "Sıkıntı yok içimde kalsınlar." demiştim. Hemen anlımı öptü. Ben pantolonumu çektikten sonra hemen telefon numaramı almak istedi, bende instamı verdim. Neden diye sorucak olursan.. ben böyle bir insanım aşko💅🏿(slaygirl🎀) Ben paytak paytak giderken Ronaldo(cum) keyifli bir biçimde gidiyordu. Çıkışa geldiğimiz de benim eve bırakmak istedi bende hemen kabul ettim.

(Geçiyom buraları)

Duş cidden iyi gelmişti. Duştan çıktıktan sonra baksırım giyinip yatağa geçtim. Tam uykuya dalmışken bildirim sesine uyanıp Zenci(Ronaldo) mesaj atmıştı sırıtıp cevap verdikten sonra yavaş yavaş uykuya daldım..




—————————————★★★
Selamın aleyke arkadassaklar ilk smutum hem ben duygulu yazmamisim (istedigim gibi olmadı) sonlara doğru kötü oldu uykumda var BANA BOLUM YAZDİRAN ARKADASLARİMİN ELLERİNDEN ÖPÜYORUM saygilar

🌟🎀SİZİ SEVİYORUM BİRTANESİNİZ ASKLARİM🎀🌟

Oy ve yorum yapmaya unutmayınn🤭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KıskançHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin