Messi'den
Çok yoruldum ya. Sabahtan beri esmer bombayı kesicem diye gözüm çıktı amk.Yazar'dan
Messi eve geldiğinde ayakabısını çıkarıp ayakablığa koyar.Duş almaya üşendiği için hemen kendisini yatağa atar..Messi'den
Hemen yatağa atladım."Vallaha ne boktan gündü ya.." diyip telefon alıp Insta'ya girdim.Biraz oyalandıktan sonra hemen mayışmıştım.Tam uykuya dalacakken "Ney💕✨" ismini görünce göz devirdim.M: He
N:he mi? Öküzmüsün aşkım?
M:Ya uykum var Ney! Hemen ne söyleyeceksen söyle yaw.
N:Seni arayan kabahat! Herneyse Bar'a gidecektik gelicekmisin?
M:Bilmem,kimle gideceksin?
N:Suarez'le.
M:AY HEMEN GELİYORUMM!
N:Şeref yoksulu ergen piç.
M:Ney kudurma gene.
N:Ne kudurcam be,hadi oyalanmada hemen hazırla.
M:Tamamdır aşkım,görüşürüzz!
N:Görüşürüz aşko!Öpücük sesine benzer ses çıkartırdıktan sonra hemen telefonu kapattım.Yah ben niye kabul ettimkine üşeniyorum.. Hemen banyoya yöneldim,ne de olsa kendime gelmem lazımdı.Neyse önce kıyafetlerimi çıkarıp küvete girdim..Orda biraz küvette kalarak tavanı seyredip, dalmıştım. Kendime geldikten sonra havluyu belime sarıp kapıya yöneldim. Kapıdan girer girmez 'acaba ne giyinsem'diye cebelleşiyordum..
Fazla düşünmeden üzerime;beyaz sweat, hafif dar pantolon ve beyaz Jordanları giyip aynadan son bir kez kendime baktım.Benim götüm mü çıktı la? 'Hiç görmemiş gibi yemek yersem olacağı bu olur.' diye geçirdim içimden. "Sweat zaten büyük olduğu için kalçamı kapatır zaten." Diye kendimi avuturken,askılıktan anahtarlarımı alıp sonunda evden çıkabilmiştim. Bar'a doğru yol aldım.Ney Bar'ın önünde Suarez'leydi. Yanlarına gelir gelmez Ney'Sonunda' gibisiyle kollarını açtı. Bende ona gülerek geliyordum. Hemen Ney'e sarıldıktan sonra Suarez'le tokalaşıp,içeriye geçtik. İçeri çok büyük,göz alıcıydı. Duvarın kenarında ki masaya oturduk Ney gene bira söylemişti. Ben alkol içmek istemezken, Ney'le Suarez beni ikna etmeye çalışıyorlardı. Hatta başarmışlardı. Sohbete full focuslanırken gene o bombayı gördüm mü Allah'ımm.(yok suri görmedi sakin) Bu adam ne kadar yakışıklı,ne kadar kibar,ne kadar centilmennnn. Bense enayiyim normal hani(opsiyonel).
Yazar'dan
Messi adamı yiyecekmiş gibi bakarken, Neymar ona seslenmişti.Neymar'dan
Olm bu beni niye duymuyo."Dünya'dan Messi'ye burdamısın sayın amına çaktığım." Gene cevap vermemişti. Allah'ım sen bana sabır ver..Hafif sesimi yükselterek konuştum."LAN ALOO SAĞIR MI OLDU BU YAŞTA?!AMINA KODUMM"Messi'den
Ney'in eşşşek gibi bağırmasıyla korkmuştum."NE VAR BE!" diye aynı ses tonuyla konuştuğumda,Suarez gülme krizine girmiş bize bakıyordu.
Suarez bize bakarak dedi ki" Sizinle arkadaş olan kafamı sikeyim" demişti. Ney tebessüm ederken, ben ise alınmış küçük çocuk misali kollarımı iki yana sararken,dudağımı büzerek 'hıh' demiştim. Suarez bu halime gülerken,Ney de yanaklarımı sıkıyordu. Garson biraları koyarken bizim bu halimizi görmüş garip bakıyordu. Suarez de 'hayırdır' dercesine kafasını sallamıştı. Ney de tip tip bakıyordu garsona. Bende kavga çıkmasın diye başka bir konu açtım. Ordan devam ederken Suarez'e "Sen fazla içme,maazallah gene birilerini ısırmaya çalışırsın." Diyerek alay etmiştim.Ney de sanki can çekişiyordu amk."Ney o nasıl gülme amına koyim, sanki can çeken gibi." Dediğimde bu sefer Suarez'le , Ney'in mimikleri değişti. Ney 'BANA' dedi ki "Zaten bu hayatta,götü yere yakın olandan korkacaksın." Diye bana ima etti oç.(Bir kaç saat sonra)
Sohbet iyicene koyulaşırken biradan aldığım yudumlar boğazımı hafif yakıyordu. Kalktığım da Ney 'nereye' dercesine kafasını salladı."Lavaboya gideceğim izninle." Diyip göz devirip, hemen lavaboya geldim. Eli yüzümü yıkadım kendime gelmeye çalıştım. Hemen bir peçete alarak eli yüzümü duruladım. Tam gidecekken kapıda esmer, iri yapılı adamı gördüm. Bana bakarak gülümsemişti. "Selam" demişti, kalın sesiyle. Bende ona bakarak tebessüm ederek "selam" diyip tam çıkacakken, kolumu saran bir el hissettim. Beni beklenmedik bir anda duvarla kendi arasına beni almıştı. Kalbim sanki göğüsümü delecek gibi atarken, boy farkımız olduğundan kullağıma eğilip "Nereye kaçıyorsun güzellik,sabahtan beri gözlerinle beni yemeğe çalıştın.Şimdi sıra bende.." diyip göz kırpmıştı. Bende 'kestaneyi çizdirdim.' diyip selamı okumaya başladım..
----------
KESTİK İBNELİK OLSUN DİYE BURDA KESTİM. neyse vote ve yorum atmayı unutmayın aşklarımm sizi seviyorum MUAH✨💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç
عشوائي✨Messi x Ronaldo✨ İşte Messi Ronaldo'yu goruyo gelişen olaylar falan filan işte.