BÖLÜM 5

134 11 3
                                    

Hatırlatma yok...
Sabah olmuştu.Beni bugün test ediceklerdi.Tabi bizim üyeleri hocalar bugün onları çalıştırcaklardı çünkü jyp inat olduğu için kızları pek beğenmedi o yüzden onların daha çok sınavları olucak...
...
Bende hazırlandım.Saçımı tokayla at kuruğu yapıp topladım.Kıyafeylerimi giydim.
Kombinim;

Kombinim;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Giyindim.Hemen gittim JYP binasına orda idolleei görmek istiyorum ama hiçte göremiyorum.Dance pratice odasına gittim.Çalıştım dansıma.Şarkımıda çalıştım.Vokal ağırlıklı verdim.
...
JYP geldi ve yanında hocalarda vardı galiba beni puanlıcaklardı.

Jyp;
-İlk şarkına başla!

Ben de arcade şarkıma söyledim hocalar birbirleri ile konuştular.Şarkım bitmişti.Hocalar puanlarını söyledi.Birisi 10/9,10/8,10/9 verdiler. Jyp'de beğdnmiş gibiydi.

Jyp;
-Dansına başla!

Dans;

Dansımı bitirdim.Çok korkuyordum ama belli etmiyordum...

Hocalar birisi 10/9,10/10,10/7 vermişti jyp beğenmiş gibiydi yine...

Son olarak konuşmayı jyp yapıcaktı.

Jyp;
-Her şeyim çok güzel ama fakat...

Jyp derin iç çekti.

Jyp;
-Bak Y/N sen çok güzel dans ediyorsun yeteneklisin sana o grup yakışmıyo üzgünüm ama başka grup seç kendine...

Ben üzgün ve masum şekilde bakıyordum.

Jyp;
-Tebrikler stajyer olarak alındınız.Ben size haber vericem kendi grubunuzu seçmeniz için.

Bdn odadan çıktım ve direk ağladım. Jyp binasından tam çıkacaktım hyunjin beni gördü. Yanıma geldi.

Hyunjin;
-Selam?

Y/N;
-Selam hyunjin

Cidden hyunjin mi dedim az önce konuşabiliyordum.Dilim tutuldu.Rezillik.

Hyunjin;
-İyi misin iyi gibi değilsin de?

Y/N;
-Değilim....

Hyunjin;
-Bana anlamak ister misin istersen kafeye gidipte konuşabiliriz.

Y/N;
-Aslında olur.

Bir tane kafeye geldik.Garson ne istediğimizi sordu.Ben americano istedim hyunjinde aynısından istemişti.

Hyunjin;
-O zaman ben konuya dalıyorum.Bizim binada stajyer misin?

Y/N;
-Aslında evet benim ağlama sebebim...

Hyunjin;
-Ağlama sebebin ne?

Y/N;
-Aslında ben kendi grubumu seçmiştim beraber harikaydık ama jyp grubumu beğenmedi.O yüzden o grubu seçmemi söyledi.

Biraz bunları söylerken sesim yine kötü çıkmıştı.

Hyunjin;
-Anladım peki şuan rahat mısın?

Y/N;
-Aslında evet ve şuan mutluluktan çıldırıcam.

Hyunjin;
-Neden?

Y/N;
-Çünkû ben bı stayım ve sizin fanınızım.

Hyunjin;
-Aa ne güzel, suan çok üzgünüm ama jyp beni çağrıyor üzgünüm gerçekten.

Y/N;
-Sorun değil.

Hyunjin;
-Hesabı ben öderim.

Y/N;
-Yok olmaz.

Hyunjin;
-Üzgünüm ben çok tan bile yaptım.

Y/N;
-Tamam ya ama tekrardan gelirsek ben ödicem

Hyunjin;
-Hadi o zamana yaparsınn

Hyunjin gitmişti kafayı yicektim ama biranda da üzülüyordum.Eve gelmiştim.Kızlar evdeydi onlara nasıl haber verecektim.

Y/N;
-Kızlar haberim var çok kötü.

Ross;
-Noldu ki?

Y/N;
-Jyp sizi... Yani biz.. bizi....
İç çekip konuştum.

Y/N;
-Grup olmamızı istemiyor.

Soyaa;
-Kızlar galiba ben bayılıcam

Chu;
-Neden ki?

Y/N;
-Hani ben farklıyımya sizle aynı levelde olmadığım için istemiyor.Ama yeni grup kurmam gerekiyor.Ama salın pes etmeyin yetenekli olun ki sizi gruba alabileyim tamam mı?

Ross;
-Ay buda mı başıma gelicektigg

Soyaa;
-Şimdi biz evden gidiyor muyuz?

Chu;
-Öyle duruyo maalesef.

Y/N;
-Size de oda verir.

Chu;
-Kızlar jyp bana mesaj attı.Diyo ki "size ayrı odalar vericem eşyalarınızı toplayın konumu atıyorum." Diyo hatta attı jyp binasına yakınmış.

~Kızlar eşyalarını topladılar vedalaştık ağlamamak için zor durdum.Ve gittiler kokuları odadan gidiyorlardı.Ağlamaya başladım.Ama kendime söz verdim bu grup olucak diye ve bizim kızları hep disiplinli çalıştırmam gerek.O kadar ağlamışım ki gözlerim şişmiş...~

Yarın dance praticeye gidip çalışmam gerekiyordu.O yüzden gidip yattım.

Sınır;
7 izlenme
2 oy
5 yorum

~Sizi için hafta içi gecede yazıyorum lütfen karşılığını alayımmm 520 kelmieggg byss öpüldünüzz~

TÜRK İDOL/HYUNJİN İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin