Hatırlatma...
Bı baktığımda saat birdi.Hemen kendimi uykunun kollarına bıraktım.
(Hatırlatma bitti!)
Uyandım.Ve hemen hazırlandım.
Saç;
Kıyafet;Sakın olmalıyım.Ve bir dans studioya gittim randevu almıştım dün akşamdan ve 075 nolu odaya gittim.Orda bilgisiyar vardı kamerayı açtım şarkıyı başlattım.
Dans;
Tabi götüm ayrı oynamıyo değil.Çok korktum bu daha onlineydi bide, neyse dansı kusursuzca sergiledim ve kamerayı durdurdum inceledim ve güzeldi.Bismillah diyerek jypye attım.İnşallah kabul eder diye dua ettim.Ya neden böyleydim ya bilmiyorum ama bir bildiğim var beynim öyle dolu ki neyse biraz vocal çalıştım eve gittim.
Eve gittim pijama giydim ramen yaptım.Kapı çaldı bende gittim baktım ama kimse yoktu Allah Allah dedim.Yere baktığımda bir not buldum.Not;Beni özledin mi sevgilim tabi idol olmaya karar vermişsin.
Ney bu?Hayır....h..hayır olamaz lise zorbammı hayır ya lise zorbam yujan-saeng(sorgulamayın bulamiyom işte yujan denilcek)
Götüm ayrı oynamaya başladı.Neyse hemen yattım bı şey yapamazdı.Telefona bir bildirim geldi.
Y/N;
-NEY- 1. SEÇMELEREMİ KAZANDIM!Hemen uyudum cünkü 2. Seçmeleri kazanmam için JYP'nin önünde dans edicektim. Allah'ım çıldırcam.Neyse hemen uyudum.
~Yarın~
Aşklar geç kalsım biliyorum amaa bölumü atmaya çalışıyorum sınır;
2 izlenme
2 oy
2 yorumUmarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRK İDOL/HYUNJİN İLE HAYAL ET
RomanceY/N aile sorunlarını dayanamayıp idol olmaya kara verir. Başına ne geliceğini bilemez...