Herkes olmak istediği kişiye dönüşür.
Deku All Might olmak isterdi hep,
Ben ise pembe yanaklı uçan bir kız.Bakugou Katsuki
O gece sessiz,gökyüzü açık ve hava nemli geçiyordu. Herkesin keyfi bir sebepten dolayı yerindeydi.
Ben hariç.
Deku ve lanet olasi pembe yanaklı kız bugün tüm sınıfa çıktıklarını açıklamışlardı. Hemde 1 aydır.
Deku böyle şeyleri saklayacak biri değildi ilk duyduğumda kabullenemesemde gece boyunca gözümün önünde cilveleşmelerini izlemek bana herşeyi kabullendirmişti.
Yurdun içindeki havadan bunalıp yurdun dışına çıkmak için ayaklandiğimda onun sesini duydum."Hey Kacchan nereye?"
Senin ve sevgilinin olmadığı herhangi bir yere embesil.
"Tum gece opusmenizi izlemek icin burada değilim aptal!"
Hızla kapıyı çarpıp çıkınca arkamdaki elemanlarin homurtularini ve kirishimanin ortalığı germemeye çalıştığını tahmin edebiliyordum.
Lanet olası 3. Sınıfa geçmemize rağmen hala yurtlarda kalmamız rezillikti.Işıkları yanan yurt sokaklarından Zifiri karanlık olan sokağın köşesine geldim Zaten okul ve antrenman dışı çoğu zamanım burada geçiyordu. Hızla cebimden yeni aldığım paketimi çıkartıp bir dalı ağzıma koydum. Çakmağı çıkarıp yakmaya çalışırken sinirden titreyen ellerim buna engel oluyordu. Ona olan sevgimin farkında olmasına rağmen nasıl beni görmezden gelip bana bunu yapabilirdi? Aniden ortamda oluşan bip sesi ile ağzımdaki sigara yere düşmüştü küfür edip telefonu elime aldığımda dekunun instagrama post attığını görüp hızla girdim.
@midoriyaizuku Love of my life <3 @urxvity
87 Beğeni
10 yorum@urxvity LOVEEE<3🥹
@midoriyaizuku 💗...
Elimde sıkarak ekranını çatlatmak üzere olduğum telefonu hızla cebime yerleştirdim. Sikik herif birde post mu atıyordu onunla. Sigaramı düştüğü yerden alıp tekrar ağzıma koydugumda
Bir anda bir başka elden uzanan çakmak ile gözlerim o tarafa çevrildi.
"Ne zamandan beridir sigara kullaniyorsun Bakugou?"
"Sana sormalı yarım agizli."
Tabikide bu salağın sigara ictigini uzun zamandan beridir biliyordum yurtta sürekli bir sigara kokusu olurdu ama ben kokuma her zaman önem veren biriydim.
"Niye buradasın?""Yurttan bu saatte çıkıp nereye gideceğini merak etmedim değil."
Cümlesine cevap vermeden tekrar sigaramin keyfini çıkararak içmeye devam ederken tekrar konuşmaya başladı.
"Hey bakugou.."
"Midoriyadan hoşlanıyorsun değil mi?"
Hassiktir.
-
Sanırım bu kitap wattpad hayatim boyunca ozenerek yazdığım ilk kitap olucak. Diger kitabi yarim birakmicam sadece aşırı sıkıcı oldugunu düşünüyorum ama tamamlamak istiyorum ayrıca her bölümün başına bana bakugou ve deku iliskisini animsatan bir kac sarki koyucam
Bu arada kitabi cok sevmenin diğer sebeplerinden biri izukunun seme olmasi PAUDJAJDNAJDNAJRNAJDKWDKWMWK
Devamini 10 yildizda atarim yildizlarim muahh