felix x minho
(su yaziyi yazarken igreniyorum oc felix)felix
minho
minho
bir sorun mu var
felix
hayir hayir
bulusalim diyecektim
minho
he birden ismimi yazinca
gecenin bu saatinde mi
felix
hadi yaa
kimseyi bulamadim
minho
iyi nerede bulusuyoruz
bende uyuyamadım zaten iyi olur
felix
hep gittigimiz bara
orası guzel
minho
peki
seni ben alırım tek cikma
bekle
ve maske falan tak lutfen gundemde olmak istemiyorum
jisung bizi sevgili sanıyor|
felix
pekii
[01.26]--
Felix
Yüzüme siyah bir maske takıp başıma rastgele bir şapka aldım. Zaten o da gelmişti, basit bir hırka alıp dışarı çıktım.
"Çok şık görünüyorsun Hyung, sevdim. "
Minho gülümsedi ve başını eğdi. Bende saçımı düzeltiyordum, yaklaşık 20 dakika sonra bardaydık, ışıkları gözümü almıştı. Harika gözüküyordu.
Barmen ile birkaç kez karşılaşmıştık, onunla biraz konuştuktan sonra içmeye başladık.
Minho'nun kulağına yaklaştığımda geri çekildi, omzundan tuttum ve durmasını sağladım.
"En fazla ne kadar içebilirsin? "
Sorumdan sonra güldü ve yüzüme yaklaştı.
"Şu bardaki tüm herşeyi içsem bile sarhoş olmam. "
Kalbim hızlanmaya başladığında öksürdüm ve ona gülümsedim.
"İç öyleyse, görelim. "
---1 saat sonra---
Minho tamamen sarhoştu.
"K-kusacağım.. "
Gözlerim büyüdü ve hızlıca yerimden kalkıp onu tuvalete yönlendirdim.
İşini bitirdiğinde tuvaletten çıktı ama garipti. Ağlayacakmış gibi bakıyordu, ne halde olduğu umrumda değildi. Ağzının kenarlarını silmesine yardım ettim.
O tamamen temizlendiğinde ellerimi boynuna koydum ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Minho ellerini belime attığında alt dudağımı emmeye başladı, ben de onun üst dudağıyla ilgileniyordum.
Dudağımı bıraktığında gözlerime baktı, fena görünüyordu.
"Jisung.. S-seni çok seviyorum. "
Ağlarken belime sarıldı sıkıca. Yine aynı şeyi söyledi, beni Jisung sanıyordu sarhoş olduğu için. Onu ittim ve hızla kapıdan dışarı çıktım.
Yürüyerek eve gitmeye çalışıyordum, aynı zamanda gözlerimden dökülen yaşlara engel olamıyordum. Suçlu olmadığımın farkındaydım, çünkü birinden hoşlanmak suç değildi. O kişiyi de ben seçemediğime göre, gayet normaldi yaptığım.
Eve vardığımda yürüdüğüm için zaten yorgundum. Kendimi yatağa attım ve bu gece hakkında düşünmeye başladım. Jisung'dan nefret ediyordum, ve onun yerine Minho'nun tercihi olmalıydım.
----
UAPTIGIN NORMAL BISEY DEGIL FELIX CILDIRTACAK MISINIZ ADAMI AQ TACIZ ETTIN MINHOYU OROSPU COCUGU SARHOS OLAN KISIDEN REDDETMESNI BEKLEME YANI
neyse merak etmeyin minsung smut yazicam + artik felix bu ficte olmayacak sadece 1 2 bolum falan arkadaslarindan siktir yerken burada olacak orspu felix🤍🤍
bide
sinirlensemde komik geldi(komik degil deliyim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Actor | Minsung
FanficJisung görmeyeceğini düşünerek dizisinde kötü karakteri canlandıran kişiye yazar. #1 Minsung (23.04.24)