"What the hell were we?" Diyerek şarkıya eşlik ediyordum ve yanımda Zeynep vardı.
"Dont tell me we're just friends this isn't make much sense." Zeynep gülerek bana bakıyordu.
"Senin derdin ne la zirto" kafasına bir tane patlattım.
"Acıdı lan!" Kafasını ovuşturdu.
"Kanka Eren nasil birisi sence?" Bana doğru dönerek sordu fakat benim gözlerim kocaman olmuştu.
"LAN SEN- LAN ERE- LAN? LAN! NOLUYOR BU AŞŞAĞİLİK YERDE?" Kafasına bir tane daha geçirdim.
Zeynep kalkarak kaçmaya başladığında telefonu elime aldım ve Aren'e yazdım.
Lala
Ben yazmasam yazacağın yok beAren
Kardeşimle uğraşıyordumLala
Dur tahmin edeyim adı Miray mı?Aren
Ne?Lala
Ben senin ailendeki herkesi bilirimmmMiray benim kendi hesabımda yazdığı için ona bundan bahsedemezdim.
Aren
He he ondanLala
İnanmıyor musun gülüm?Aren
Gülüm mü?Lala
Beğenemedin mi aslanım?Aren
ALDJDPFJDPFJDOVIFLala
Neyse napıyorsuaannn?Aren
Dersi bekliyorumLala
Ay sizin ders Edebiyat dimi şimdiiiAren
Sen nerden bili-Aren
Tamam ya bunu sormayacağım artıkLala
Aynen öyle bebekAren
Hoca geldi şimdi görüşürüz LalaLala
AY GÖRÜŞMEYEL- *silindi*Lala
Sonra *konuşuruz* 🤠Aren
Seni illa ki bulucam zatenLala
Hm hm öyledirAren
LALA!Lala
AODHDODJOSXJSOXILala
Hadi dersini dinle Şevval Hoca deccal gibi zatenAren
☠️Telefonu kenara kaldırdım ve matematikçi Aykut'un gelmesini bekledim. Zeynep gelmişti ve ellerini kafasinin altina almış her zamanki gibi yanımda uyumaya çalışıyordu.
"Ulan ayı kalk." Zeynep'i ittirdim ve sıradan düştü.
"YAVAŞ AMK." Yerden bana bakarken kahkaha patlattım ve elimi uzattım. Elimi tutup ayağa kalktığında düşerken kendiyle çektiği defterini ve kalemliğini kaldırdım.
*****
"Alattine sihirli lambayı ben sattım gittim kendime bir-" devamını Zeynep'in söylemesini bekledim."Saat aldım, submarinaa" Kahkaha atarak kahvemi verdi.
Bahçede turluyorduk, bizim günlük aktivite.
Yolda Aren'i gördüm ve kahve boğazıma kaçtı. Yeşilçam filmi tadıyla kendimi yere attım ve ölüyormuş gibi ses çıkarttım.Zeynep kahkahalarla gülüyordu ve ben saçımı yere değdirmemek için cebelleşiyordum. Forma ve vücut yıkanır geçer ama saçım? Hayir hayir hayir.
Aren'in başımda dikildiğini gördüğümde Zeynep'in bacağına tutunarak ayağa kalktım.
"Gerçekten ne yapacağı belli olmayan birisin Ayça." Gözlerimi kırpıştırdım.
"Sence bu kötü birşey mi?"
Başını iki yana salladı ve gülümseyerek yanımızdan geçip gitti. Biz de zaten sınıfa çıktık.
***
Uykunun mükemmel kollarından Nizamiye hoca ile ayrıldım. Tarihçi olan, ulan insanlara tarih,edebiyat hocası olarak yakışıklı 1.90 insanlar denk geliyor bizim talih seviyesi. M.Ö. 190 dan kalma Nizamiye ve Şevval. 😍
"Hocam uyumuyordum ki?!" Bir anda kafamı kaldırdım.
"Ben de buna inandım kızım, git yüzünü yıka." Hay ben böyle işin-
Sıradan kalktım ve sınıftan çıktım. O sırada koridorda Aren vardı.
"Yine ne yaptın kız?" Saçımı geriye attım.
"Ne yapıcam uyudum." Ona baktım. Siyah saçları ve mavi gözleri beni büyülüyordu sanki.
"Her zamankinden diyorsun yani." Kahkaha attım ve tuvalete girdim.
**Aren'den**
'Yine ne yaptın kız' mı? İnsan hoşlandığı kızla böyle mi konuşur lan davar Aren?
Sinirle yürüdüm ve kızlar tuvaletinde göründen aynadan Ayça'nın saçını gördüm.
Kendi kendine mırıldanıyordu, ne mırıldandığını duymak için yakınlaştım.
"Çingenem çingenem kara gözlü çingenem..."
Şaşırmadım akine gülmemek için ağzımı kapatarak sınıfima girdim.
☆☆☆
MERHABA MERHABAAAAA
BEN GERI DÖNDÜMMM VE EVET ŞEY
RUH BAĞINI SİLDİM...Beni de anlayın kalemim o kadar gelişmiş değil ve bazen hikayelerimde anlam bozukluklari oluyor veya kafamdakileri size net aktaramıyorum bu yüzden silmek zorunda kalıyorum.
Sizi görmek çok güzel AyRen diyelim o zaman 🥳💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adımı Biliyorsun | TEXTING
Ficção AdolescenteLala Bir ölüye karşı duyulan hazin ve faydasız nedametle kıvranıyordum. Lala Tam bu cümleyi okurken gördüm seni, gözlerin o cümlede gidip geliyordu. Lala Ben dahil olmak üzere herkes o sahnede ağlarken sen hiçbirşey olmamış gibi bir ifadeyle okuyord...