Bölüm 4

32 1 1
                                    

Sabah üstüme birinin çullanmasıyla uyandım. Evet, biri üstüme atlamıştı. Uyku insanı olduğumdan gözlerimi açmayıp mırıldanmaya başladım.

- Kimsin?

-Kızım uyan hadi ben geldim bak... 

Bir kaç kez itekledi ama uyanmadım. Ben saçma salak şeyler gevelemekle meşguldüm.

- İnsana verilen en büyük nimet uykudur. Ne olursan ol yine uyu Ok?

-Kızım ne saçmalıyorsun sabah sabah hadi uyan bak su dökerim .

Elinde sprey vardı içine su doldurmuş olacak ki yüzüme sıktı. Ani bir hareketle yattığım yerden doğruldum. Gözlerimi açtığımda bu Güneş'ti. En yakın arkadaşım sonunda yazlıklarına gelmişti.

-Güneş sonunda geldin !

deyip sarıldım fırsattan istifade ıslak yüzümü t-shirtine siliyordum.

- Hep aynı Su. Yine fırsattan istifade kullandı yine beni.

Deyip dudağını büzdü. 

-Dur giyinip kumsala inelim.

-Kahvaltı?

-Yine aç Güneş hiç değişir mi? Her zamanki gibi aç Güneş aç...

Gülüştükden sonra lavaboya gidip işimi hallettim. Dolabımın önüne geçip pudra rengi bir ultra mini şort, krem rengi üstünde summer yazılı bir t-shirt, ve içime de mayolarımı giyip hazırdım. Yüzüme fazla makyaj yapmadım. Şeftali rengi rujum ve allığımla hazırdım ve tabi rimeli unutmamak lazım...

***

Arabadan ini Güneş'le bir kafeye girdik güzelce kahvaltımızı yapıp denize ilerledik. Küçük bir dükkana girip şnorkel alıp çıktık. Su altını gözlemleyecektik. Denize ilerleyip şemsiyemizi kuma sapladık. Sonra da havlularımı serdik. Güneş her zamanki gibi Güneş'liğini konuşturup parmak kalınlığında güneş kremi sürdü. Bana da sürdürdü. Sonra tam denize girecekken snorkeli gözüme takmaya çalıştım bir yandan yürüyor bir yandan şnorkel düzeltiyordum.Tam denize ilerlerken bir cüsseye çarptım. Önüme bakmadan konuşmaya başladım:

-Dikkat etsene insan var burda. Görmüyormusun öneme geçmişsin koca beni?

-Su bütün suç senin üstüme geldin sonra da çarpıştık.

Bu ses tanıdık gelmişti yoksa bu Aras mıydı. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım belirgin yüz hatları diğer erkekleri kıskandıracak cinstendi.

   - Aras? sorgulu gözlerle ona bakıyordum.

-Evet tanıştığımıza memnun oldum ben Aras. 

deyip gülmeye başladı.

-Haha çok komiksin canım

 deyip yapmacık bir gülümsemeyle sırıttım.Ardından Aras'ı ittirip denize girdim şnorkeli takıp dalmaya başladım. Suyun altındaki balıklar çok güzel görünüyordu daha da derine ilerledim artık su boyumu aşmıştı ama ben balık aşkıyla daha fazla  ilerledim. Tam yüzmeye çalışırken ayağımı biri kavrayıp suyun altına çekti . Gözlüklerim takılıydı ama ağzımdaki boruyu çıkarmıştım . Dikkatlice baktığımda bu Aras'tı aklı sıra beni korkutacak .

***

Bayağı bir suyun altında beni tutmuştu artık nefesimi tutamıyordum suyun üstüne çıkıp öksürmeye başladım ;

-Su iyi misin ?

Olumsuz anlamda başımı salladım.

-N-nefes a-al-alamıyorum. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ AŞKI ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin