5)

211 27 30
                                    

(oha tutmuş hikaye sevinçten sıcıom. Neyse yazasım geldi)

~törkinin gözünden

Amerika beni si. Neyseki binaya varmama az kaldı. Bi Allah'ın kulu da gelip yardım etmiyor. Aha bina.

Türkiye binaya vardı asansöre koştu ve kapıyı tuşla kapattı. Hızlıca soluklandı ve kendine çeki düzen verdi. Amerika dakikti. Geç kalmazdı. Geç kalanları sevmezdi yani değil mi?

Türkiye düşüncelere dalmışken asansör 8. Katta durdu. Toplantı başlamıştı ama Kanada yeni biniyordu. Toplantı odası 13. Kattaydı. Birlikte çıkmaya başladılar.

🇨🇦:okuldan mı geliyorsun hindi?
🇹🇷:(yok ebenin şeyinden geliyom orosbicoci)yani evet

Asansör durdu ve ikisi de indiler. Toplantı odasına doğru yürüdüler. Türkiye kanadanın yüzünde bakınca terlediğini farketti. Belli ki o da korkuyordu.
Toplantı odasına girdiklerinde tüm gözler onlara çevrildi. Herkes gülünç ve aşağılayıcı bakıyordu. Amerika hariç. Amerika kanadaya biryeri işaret etti. Kanada oraya oturdu. Amerika Türkiyenin yanına geldi ve boynuna fısıldadı "birdaha olursa affetmem hindi"





Toplantı bitmişti. Herkes dağılıyordu. Amerika türkiyeyi kolundan tuttu.

🇺🇸:öyle kolay kaçamazsın. Görüşmemiz lazım.
🇹🇷:toplantıda yeterince görüştük zaten.
🇺🇸:sıçmim dolarına geç odama geliyorum
🇹🇷:(hay bu gerizekalının odasını nerden bilim ben ya)
(Uzatma yok🙄)

Canınız ciğeriniz törkinin gözlerinden

Allahın cezasının odasında oturdum bekliyorum. Ne bok yedin okulda Türki. Hiçbirşey. E o zaman niye burdayım ben?! Ay bide götüm tutuştu deri koltukta oturmaktan. İnsan perdeyi kapar güneş girmesin diye. Ayak sesleri geliyor

🇺🇸:merhabalar yine! Niye çağırdığımı muhtemelen merak ediyorsun(kendi koltuğunun arkasına geçiyor) yani nasıl desem.. Okulda bir ajanımın olması şart. Güvenebileceğimi sanıyorum sana.
🇹🇷:(oha ite bak lan) nasıl yani? Açıkla
🇺🇸:okulda ajanım olarak çalışmanı istiyorum. Yakında okulun büyük salonunda bir balo olacak. Orada da senin ajanlık yapıp ülkelerden bilgi toplamanı istiyorum.
🇹🇷:(ne bok yicem ben şimdi) ben ne kazanacağım bu işten?
🇺🇸:dolar yavaş yavaş düşecek. Kabul etmek sana kalmış ama etmeni tercih ederim :). Ee ne dersin?
🇹🇷:(OHA DOLAR DÜŞSÜN ŞİŞEYE DE OTURURUM) olur.
🇺🇸:harika yarın başla! Hergün senden e-mail olarak rapor istiyorum. İşini güzel yap ve sırrını sakla hindi.
🇹🇷:(hindinize sokam)

Bittiii(Allah rızası için okuyun. Oy verenin yorum yapanın beğenenin tuttuğu altın olsun inşaallah. Denemem var yarın yinede yazdım. Seviliyonuz he <3)

HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin