10)

169 18 36
                                    

Türki~~


Telefonum? Telefonum nerde. En kıymetli hazinem. Yeni almıştım lan daha. Düştüğümde o da mı düştü? Hayır. Elimdeydi binadan çıkarken. Hm. Nerededir ki? Bugün yurttan ayrılacağım. çünkü AŞŞŞIRI Derecede saçma. Ben o dağ ayısıyla kalmam hadi eyw. Ama buradan ayrılmadan önce telefonumu bulup amerikayı ifşa etmem lazım. Hayır hayırr.. BULAMIYORUM AL İŞTE.

🇷🇺:ne arıyorsun? Hangi eşyanı bulamadın yine

🇹🇷:telefonum..

🇷🇺:boş ver önemli değil yenisini alırım ben sana

🇹🇷:yok yok sorun o değil. Kanıtlar onun içindeydi.

🇷🇺:ahanda sıçtık. Bekle. Konumun açık mıydı. Hızlı olmamız lazım

🇹🇷:haklısın. Açıktı.

🇷🇺:tamam o zaman benimle gel

Rusyayı mecburen takip etmeye başladım. O sırada düşünüyordum. Telefonum neredeydi. İçindekileri keşke elimdeyken yaysaydım(sosyal medya hesaplarında) şimdi kayboldu ve muhtemelen bulamayacağım. Ben binadan çıktıktan sonra ne yaptığımı hatırlamıyorum. Muhtemelen B12 eksikliğinden felandır.  Az yiyorum sanırım bu aralar. Vitaminlerini ölçtüriyim şu yurttan kurtulup.

O sırada birinin odasının önüne geldik. 122? Evet. 122.. 122... Kimin odası ki? Hatırlamıyorum. Oda listesini oturup ezberlemiştim çünkü işsizim ama, bu odayı hatırlamıyorum. Rusya ben bunları düşünürken kapıyı çaldı. Kapı hafif aralandı. Töbe olm cin mi açtı kapıyı bu ne sessizlik bu ne gizem. Rusya kapıyı araladı ve içeri baktı. Bir silüet oradaydı. Allahım sana geliyorum. Rusya silüete gülümseyerek baktı ve ışıkları yaktı.

Hay ananı. Kuzey koreymiş. Bu depresyonda mı da bu kadar karanlık sessiz oturuyor. Hay aw. Daha kim olcaktı ki zaten.

🇷🇺:niye hayalet gibi duruyorsun la

🇰🇵:insan haber verir geleceğim diye

🇷🇺:çin nerede?

🇰🇵:O ayrıldı çoktan

🇷🇺:erken ayrılmış bende birazdan ayrılacağım. Şeyy. Senden bir isteğim olacak.

🇰🇵:dinliyorum.

🇷🇺:Türkiyenin telefonunun konumunu bulsan?

🇰🇵:bu mu? Kolay. Ama neden?

🇹🇷:nerde bulamıyorum

🇰🇵:emin misin? Cebinde felan yok mu?

🇹🇷:ne kadar ararsam arayayım bulamadım

🇰🇵:tamam bir dakika

Laptopunu çekmece çıkardı ve masaya yerleştirdi. Sandalyesine rahatça yerleştikten sonra bir programa girdi ve birşeyler yazdı. Sonra harita açıldı.. Lan. Buldu mu?

🇰🇵:bu binadan ayrılıyor. Hareket halinde

🇹🇷:nerede??

🇰🇵:bilmiyorum ben rusyaya anlık konumu takip edebileceği bir link attım. Gerisi sizde.

🇷🇺:çok teşekkür ederiz canım arkadaşım

🇰🇵:can arkadaş olduk öyle mi apdhskdfow

HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin