Era întuneric.
Întuneric beznă.
Nimeni nu era în jur, făcându-mă și mai curios. Pentru că de ce naiba mergea ea în partea aceasta a orașului, după miezul nopții? Mi-am aruncat casca de la motocicletă și am mers spre ea. Ea s-a așezat atent pe banca din parc, aducându-și picioarele la piept.
-Ce faci aici? La ora aceasta a nopții, am strigat, oprindu-mă cu câțiva metri în fața ei.
Ea s-a uitat în sus repede, frica deja arătându-se în ochii ei.
-Nu te îngrijora. Nu te voi răni, micuțo.
-T-te rog, lasă-mă în p-pace, ea s-a bâlbâit, ridicându-se în picioare cu disperare.
-Stai jos. Nu te voi răni, am repetat. Ea s-a așezat jos, la fel de rapid cum a făcut-o când s-a ridicat. Cum am întrebat și înainte, ce faci aici la ora aceasta a nopții?
Ea s-a uitat în sus și imediat s-a uitat înapoi în jos, tocmai ce privirile noastre se întâlnise. S-a strecurat în locul ei, știind că să se ridice și să plece nu mai era o opțiune. Am luat acest timp pentru a-i observa trăsăturile mai bine. Păr gros ondulat, maro închis. Nu îi puteam vedea ochii, dar avea gene lungi care îi încadrau.
Am mers spre bancă și m-am așezat lângă ea. Ea s-a mutat repede departe, dar eu m-am mutat mai aproape.
-Mută-te mai departe și vei cădea de pe bancă, am avertizat-o, chicotind ușor. Răspunde-mi la întrebare sau știi ce se întâmplă.
-A-am vrut să fiu singură, ea răspuns, încă uitându-se în jos. P-pot să plec acum?
-Nu, uită-te-n sus, am ordonat. Ea s-a uitat ezitant și mi-a evitat privirea.Ochi căprui. Bine, am murmurat.
-Știi că e trecut de interdicția de circulație în oraș?
-Da, n-am crezut că cineva ar fi în j-jur la ora aceasta, ea recunoaște, încă evitându-mi privirea.
-Nu ieși afară din nou, am comandat ferm.
-Nu p-poți-
-Da pot, scumpo, am rânjit. Câți ani ți-a mai rămas?
-Trei, ea a șoptit, trei ani.
-Bine, obișnuiește-te să fi văzută de mine -oriunde- pentru următorii trei ani. Ai înțeles?
-D-da, ea a scâncit, știind că a fost gravată.
De mine, de atingerea mea și de numele meu.
CITEȘTI
Engraved - tradusă
FanfictionEl a văzut-o la vârsta de cincisprezece ani, de atunci ea a fost gravată cu atingerea și numele lui. All rights reserved @Dimplesgreencurly .