1. Bölüm

12 3 4
                                    


Ben ve Balım YAVUZ kolejinden içeri adım attığımız gibi Sarışın yeşil gözlü bir
Kız önümüzü kesti. "Balım Leyla hoca seni çağırıyordu sanırım bir proje için" Balım bana dönüp "Mira sen beni burada bekle hemen geliyorum" diyip benim birşey söylememe fırsat vermeden koşarak uzaklaştı. Yıllardır hayalini kurduğum okula hayranlıkla bakarken birinin bana çarpması yüzünden sendeledim son anda kolumdan tutup düşmemi engellesede kolum çok acımıştı.

"Ah" diye inleyip kolumu ondan kurtardım "önüne baksana!" "Güzelliğe bak sen" kaşlarım çatılırken sinirle "ne saçmalıyorsun sen!" Diye bağırdım bir kaç kişi bize dönse de umrumda değildi.
"Saçmalamak?" Dedi sorarcasına iki kolunu açıp okulun bahçesini gösterdi. "Etraftaki kızlar onlara güzel demem için birbirlerini yerler" "sana mı" küçümseyerek baktım ona zengin şımarık züppe "evet hatta dur kanıtlayalım" az ileride ki iki kızın yanına doğru ilerlediğinde çatık kaşlarla ne yapmaya çalıştığını sorguluyorum "merhaba kızlar" kızlar utançla bakışlarını kaçırıp değişik hareketler sergilemeye başladılar, saçını kulağının arkasına sıkıştıran kız ilk konuşan oldu "Merhaba" "sen hep saçını böyle yap daha güzel oldun" "tamaaaam" diğer kız ona ters ters bakarken "ben nasılım" diye sordu "sende güzelsin" bana baktı zengin züppe, yüzünde ki şeytani sırıtışıyla tekrardan kızlara döndü "neyse sonra görüşürüz güzelim" arkasını dönüp bana doğru yürümeye başladığında kızların sesi geliyordu "bana dedi!" "Saçmalama bana dedi!" "Gördün mü" "her neyse adın ne güzellik" dedi göz kırparak, ellerini pantolonunun cebine koydu. "Sanane! sen ilk insanlık yapıp özür dilesene! Hem hayvan gibi çarpıyorsun hemde özür dilemiyorsun!" "Havyan lafını duymazdan geliyorum" bir elini cebinden çıkartıp yüzüme düşen tutam geriye itti, "ve bu güzel kız için özür diliyorum özür dilerim yeşil gözlü" ben şaşkınlıkla ona bakarken "ee adını söylemeyecek misin?" "Mira adım Mira" "kendin kadar adında güzelmiş " dedi, rüzgar yüzünden saçım tekrardan önüme geldi, elini tekrar uzatmıştı ki bir adım geri çekildim "benden uzak dur!" Gözlerimin tam içine bakarken "işte o biraz zor" sinirle soludum "Çattık ya!" Tam bir şey demek için ağzını açmıştı ki arkasından bir ses yükseldi "İlkay, hadi abi gelmiyormusun?" "Geliyorum" son kez bana bakıp "görüşürüz güzel kız" arkasından bağırdım "görüşmeyelim mümkünse!" "İşte o biraz zor" diye bağırdı. Biraz zormu?

Bölüm sonu
_________________

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️

Şaka Mısın Sen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin