2.Bölüm

5 3 0
                                    

Biraz zormuşta neymiş! Ukala züppe Seni! "Mira geldim" omuzuma dokunan Balım ile hafif sıçradım.

Korktum ya!

"Eee okulumuzu beyendinmi?" Sorusu üzerine başımı aşağı yukarı salladım "beğenmek ne bayıldım" "sınıfa gidelim ozaman" belimden destek vererek okulun içine doğru ilerletti.

"Hoca beni senin için çağırmış, sınıfında değişiklik olmuş ve bizim sınıfa nakil olmuşsun" heyecanlı sesine tebessüm etmiştim.

Onun yanıda olmak benim için daha sağlıklı olurdu

Sınıfın kapısına geldiğimizde Balım iki kez kapıyı tıklattı, içeriden yükselen 'gel' sesi ile gülümseyerek kapıyı açan Balım'ın arkasından sınıfa girdim.

Herkesin gözü bizim üzerimizdeydi, o onlarca yabancı bakışın arasından sabah gördüğüm alaycı kahve gözleri gördüm.

Bir dakika alaycı kahve gözlermi!

Evet evet bu sabah ki kendimi beğenmiş öküz'ün ta kendisiydi! "Bize kendini tanıt tatlım" bakışlarımı sarışın öğretmene çevirdim "Mira, Mira Barış" "bende edebiyat öğretmeniniz Sibel, aynı zamanda da sınıf öğretmeninizim" başımı salladım "boş olan yere otura bilirsin" sınıfa kısaca göz gezdirdiğimde bu hayata bir küfür daha savurdum.

Koskoca sınıfta sadece şu zengin züppenin mi yanı boş!

Bana pişkin pişkin sırıtan öküze doğru ilerledim. Çantasını kendi tarafına alarak bana yer açtı "buyur" hayır Mira ağzına bir tane  çarpmak istemiyorsun.

Sınıfta ki kızların nefret dolu bakışları eşliğinde İlkay'ın yanına oturdum.

Kulağıma üflenen nefesle kaskatı kesildim. "Evet Mira, en son bir daha görüşüyorduk"

Allahım şimdi canımı al!

Bölüm sonu
°°°__________________°°°

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şaka Mısın Sen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin