"Bir Canavar..."

49 3 2
                                    

Ben Lola.İyimser,yardımsever,arkadaşlarına yardım etmeyi zorunlu olarak gören bir kızdım.Taa ki o yangına kadar.2 yada 3 yıl önce evimizde çıkan patlama.İkizim leon'un,en yakın arkadaşlarım alex ve alan'ın ve diğer herkesin öldüğü o lanet patlama.Ben sadece o patlamanın sorumlusunu bulmak için yaşıyorum.Sonra gönül rahatlığıyla diğerlerinin yanına gideceğim.Hele leon...O benim yaşama sevincimdi.Ve onun mezarı, yangının geride bıraktığı moloz yığını.Bu adil değil.Hayatının en büyük hatasını yaptın bombacı.Ne kadar uzun sürerse sürsün, seni bulup parçalara ayıracağım.İntikamımı aldıktan sonra ise rahatlıkla leon,alex,ve alan ın yanına gideceğim.Şu an ise işe yaramaz bir katilim.Hep öyleydim.Ama o zaman bir ailem vardı.Bir yuvam,arkadaşlarım vardı.O yangında ne oldu onu bile tam hatırlamıyorum.Bu yüzden kendime lanet okuyorum.Belki hatırlasaydım, ufak da olsa bir ipucu elde edebilirdim.Yangından sonra 5 ay boyunca o moloz yığınına giderdim.Birşeyler bulabilirim diye.Belki onları bulabilirim diye.Tıpkı peri masallarına inanan bir kız gibiydim.Yada, koca ayağı görmek için ormana gidip kamp yapmaya giden insanlar gibiydim.Onların da sonucu slender tarafından öldürülmek olurdu aslında.Grey'e ne olduğunu bilmiyorum.Belki o da öldü.Dediğim gibi, işe yaramaz bir kızım ben.Buradaki herşey bana çok yabancı.Herşey.Binalar, insanlar, herşey.Ben bile kendime yabancıyım artık.Eski lola'dan şimdiki lola'ya bakıyorum.Bu gerçekten benim.Öyle miyim?Yardımseverliğimden iz kalmadı.İyimserliğim...Zaten çürüyüp gitti.Duygusuzlaştım ben.Tıpkı kinsey gibi.Alan duygusuz muydu? Onu bile hatırlamıyorum.Belki birkaç duygum kalmıştır.Acımasızım, psikopatım, deliyim.Hepsi o yangın yüzünden.Artık kendimden nefret bile etmeye başladım.Yangın çıkmadan önce, böyle olacağımı kim bilebilirdi ki? Aslında, ben bile kendime inanamıyorum.Neydi ben? Canavar mı? Evet bir katilim ama canavar değilim.İnsan eti yedim.O zamandan beri kendimden iğreniyorum.Demek ki EJ. bu yüzden bu kadar böbrek seviyordu.Ölmeden önce.Mavi gözlerimin ardında bir canavar gizliydi artık.Bir canavar.Ben buyum demek.Bir canavar...

----------

Dark-Chan'dan sevgiler saygılar! Bu kitabın çok tutulacağına inanıyorum.Umarım öyle olur.Pai pai minna!

Dont Look Out The WindowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin