- פליקס -אני שונא להיות הבחור הזה, אבל הו.. אני לגמרי הבחור הזה.
אני הבחור הגיי שמעמיד פנים שהוא הכי סטרייט בבית הספר ויוצא עם הבחורה הכי שווה בבית הספר.
אני בקושי מצליח לנשק אותה, אבל משום מה אני מצליח לעבוד על כולם שאני סטרייט.
אולי כי הם אף פעם לא שמעו על המושג: ״גיי״.״היי בייב, בוקר טוב.״ ג׳סיקה אמרה ונישקה את שפתיי.
״היי... אה.. בייב.״ עניתי, ואז היא שילבה את ידינו ביחד.זה היום הראשון ללימודים בשנה החדשה, ובדיוק עכשיו אנחנו נכנסים לבית הספר ביחד. בית הספר שבו מצפים ממני להיות.. סטרייט.
״אז פליקס, בייב, תרצה לבוא אליי אחרי בית הספר?״ היא שאלה ונשכה את שפתיה.
״ג׳ס אני צריך ללכת רגע.. לשירותים, אוקיי?״
״אה.. כן בטח.״ היא ענתה וחייכה חיוך מזויף.הלכתי כמה שיותר מהר לשירותים, אבל בלי להראות יותר מדי לחוץ להגיע לשם.
כשהגעתי הסתכלתי על עצמי במראה.
״אני מזיע? כן אני מזיע..״ מלמלתי ואז שמעתי צחקוק מהצד.
״יש כאן מישהו?״ שאלתי והסתכלתי לצדדים עד שראיתי מישהו יוצא מתא שירותים. הו לעזאזל.. הוא נראה.. כמו אל. והוא שמע אותי.״למה אתה מזיע?״ הוא שאל, והרגשתי את עיני שורפות כי מסתבר שלא מצמצתי.
״אני.. אה.. אני פשוט- מי אתה?״ שאלתי בחוסר נוחות והוא גיחך.
״אני תלמיד חדש, קוראים לי היונג׳ין, נעים להכיר.״ הוא אמר והושיט את ידו אלי. ידו הייתה מקושטת בצמידים וטבעות.
״אני פליקס.״
לחצתי את ידו.
״אתה קוריאני?״ שאלתי.
״כן.. זה למה האנגלית שלי די נוראית, עברתי לכאן בתחילת הקיץ.״ היונג׳ין הכניס את ידיו לכיסים.
״הו זה בסדר! גם אני קוריאני, אבל נולדתי פה, והאנגלית שלך לא נוראית בכלל.״ אמרתי וחייכתי.
״תודה.״ הוא חייך בחזרה.מיהרתי לצאת מהשירותים לפני השקט יהיה מביך מידי.
פאק. הוא היה הבן אדם הכי יפה שראיתי אי פעם. אני לא בטוח שהוא בן אדם. השיער שלו ארוך , אבל הוא לא נראה מוזנח. הוא נראה.. בוהק. ונעים.... השפתיים שלו כל כך סימטריות. אני מרגיש כאילו צפיתי בהתגלות האלוהים - תרגע פליקס.
פשוט.. תרגע.״אני מצטער שנעלמתי.״ מלמלתי ונישקתי את ג׳סיקה.
״אה, זה בסדר, בכל מקרה.. שאלתי קודם ואשאל שוב, מתחשק לך לבוא אליי אחרי הלימודים?״
״כן.. בטח! למה לא..״ מלמלתי
והיא הסתכלה עלי במבט .. מוזר מדי.הצלצול שמודיע על סוף ההפסקה התחיל להתנגן.
הלכתי משם הכי מהר שיכולתי.
אני שונא להעמיד פנים. ואני שונא לשחק ברגשות של ג׳סיקה.
אבל אני יוצא עם ג׳סיקה עוד מלפני שהבנתי שאני גיי. אני מניח שכולם יחשבו שאני גיי בגללה. אבל האמת היא שאני בטעות נתקלתי בפורנו גייז אחרי שחפרתי כל אתר פורנו אפשרי כדי למצוא משהו שאני באמת אאונן עליו. ולפתע הזיקפה הגיעה. בפעם הראשונה בחיים שלי. בעצם, לפני כן, פעם אחת הייתה לי זיקפה כשצפיתי בסרט שזאק אפרון משחק בו, ולעזאזל אני חושב שהוא הבן אדם הכי חתיך שראיתי. אבל אפילו לא ידעתי מה זה באותו גיל.
YOU ARE READING
I am sober
Romance״תשאר פיכח.״ כמה שאני מנסה, וכנראה לעולם לא אהיה בן אדם רגיל. יכול לשתות קצת בלי להגזים, או יכול לשלוט בעצמו. הבחור הזה בהחלט מקשה עליי, כי לשלוט בעצמי לידו, זה כנראה הדבר הקשה ביותר שאצטרך לעשות. אבל להשאר פיכח זו המטרה שלי. בשבילי, ובשבילו.