Bölüm 1

1 0 0
                                    


Baharın tazeliğiyle dolu bir sabah saatlerinde Eldoria krallığının dingin sessizliğinde dağlardan gelen temiz kokularla köylüler gözlerini güne açmıştı.

Güneşin ufukta parıldamaya başlamasıyla beraber genci yaşlısı teker teker evlerinden ve sıcak yataklarından çıkarak görevlerine doğru yola koyuldu.

Kimisi tarla başındaki işlerine , kimisi ormandaki odun kesme görevine ,anneler minik yavrularının karnını doyurmaya ve karnı doyan çocuklar ise pazar alanına koşturmaya başladı. Diğer tüm köydeki çocuklar neşe ile ortalıkta koşturmaktaydı.

Çocuk sesleri kahkahalara karışırken , elma toplamak için yakın arkadaşına söz vermiş olan Elara onu oyaladığı için küçük erkek kardeşini azarlayarak ve sepetini telaş içinde alarak evden çıktı.

Çıkmadan önce de annesi Nora'nın yanağına da bir öpücük kondurmayı unutmadı.

''Elara bak seni hep uyarıyoruum! lütfen ormanın derinliklerine fazla gitmeyin. Yoksa Lysandra'nın da annesini bu konuda uyaracağım bilgin olsun!'' diye seslendi arkasından kızının.

Gülerek kapıyı çekip çıkmıştı çoktan Elara. Annesinin hala 15 yaşında bir kız çocuğu gibi onunla konuşması gerçekten bazen can sıkıcı oluyordu. Köyden pazar alanına doğru yürürken sepeti için ayırmış oluğu örtüyü yanına almayı unuttuğunu fark etti.

Sorun değildi cebindeki birkaç Drayn ile yoılunun üstünden kolayca bir bez parçası satın alabilirdi.

Neyseki pazar alanı da Lysandra'nın evine oldukça yakındı. Biraz yürüyüp köylülere selam verirken çoktan pazar alanına ulaşmıştı.

Burası Eldoria Krallığına bağlı olan 17 köyün en büyüklerinden biri olan Matis köyüydü.

Burayı krallığın en büyük köylerinden biri haline getiren şeylerden bir tanesi de pazar alanıydı.

Elbette tüm köyler kendi içerisinde bir pazar alanına sahipti ancak, Matis on yedi köyün içerisinde mimarisi en çok gelişmiş , evler taştan ancak sanatsal işçiliğe sahip yapılardı ve neredeyse en büyük ticari pazar alanı burada bulunmaktaydı.

Pazar alanı El sanatlarından, Halı dokumacılardan, Baharat ve meyve sebzeye varana kadar tüm ticaret alanlarını içerisinde bulunduruyordu.Bu nedenle burayı Eldoria'nın en gözde ve truistik yerlerinden biri yapıyordu.

Matis bu özelliklerinden dolayı tüm çevre köylerden ve krallıklardan birçok yabancıyı da içinde bulunduruyordu. İnsan çeşitliliğinin bu denli fazla olduğu bir köyde Elara'nın annesinin endişesi boşuna değildi elbet.

Pazar alanının girişinde pazenciler yer alıyordu. Bunlarsan bir tanesi de Elara'nın annesinin uzaktan akrabası olan Denny'di.

Tam onun tezgahına yaklaşmışken Elaranın geldiğini fakr eden Denny Hemen onu selamladı.

'Hoşgeldin güzel Elara ! ' gözlerin birşey arar gibi dolanıyor etrafta. Bir sorun yok umöarım ' dedi.

'Ah! Selam Denny. Hayır. Aslında evden çıkarken sepetim için bez almayı unutmuşum. Tam da işime yarayacak birşey bakacaktım! Senin bugün burda olacağını bilmiyordum. '

'Evet. Haklısın canım bir süredir eşim rahatsız olduğu için işimi aksattım ama bugün kendisi de iyi olduğu için hemen işime geri döndüm! Hem bak tezgahın en altında sepetin içerisinde aradığın parçalar olabilir. '' dedi.

Gerçekten de öyleydi.

Elara hafifçe başını eğerek teşekkür etme işareti yaptı.

Sepetin içerisinde yarım bir masa örtüsü gibi parçalar mevcuttu ve tam olarak aradığı parçalardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eldoria KrallığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin