Eplis

10 0 0
                                    

Kuzenimin anısına ithafen.

**************************
5SOS- Teeth

Beni öldürmeyi mi istiyorsun yoksa sevmeyi mi?

Bilmiyorum.


     Klavyenin asabi ve aceleci sesleriydi odanın içine dolan ses. Birkaç küfür ve arada sırada zafer nidaları bu seslerle bir harmoni oluşturuyordu. Saat gece yarısını geçmişti ve düzenli bir işi olan tayfa çoktan uykularına yatmış ertesi günkü köleliğin ilk adımlarını atarak ay sonunda alacağı meblağı düşleyerek kölelikleriyle tatmin oluyorlardı. Eh, bazen bununla yetinmek gerekirdi ama bununla yetinemeyen insanlar da kendi kölelerini oluştururlardı.

     "Sizin oynayacağınız oyuna uğur derin dondurucu sokayım kör koklayarak bulup öldürürdü o elemanı lan." Çat, kulaklık aşağı bir dal sigara dudaklara doğru; çakmak alevlendi  ve ardından duman bilgisayarın etrafındaki çocuğun ağız çevresini sardı.

     'Tamam ya hemen celallenme gel şuraya altı üstü sekiz oyunda bir kez yenildik. Adamlar uluslararası kupalarda oynuyorlar oğlum.' Ses kulaklıktan gelirken çocuk sandalyesinde geriye yaslandı ve kafasını sandalyeye yaslayarak dumanı dışarı verdi. Tam o sırada kapı çaldığında çocuk seri bir şekilde sigarasını açık pencereden fırlatıp dumanı dağıtmaya çalıştı.

     "Ananı sikeyim ya daha yeni yakmıştım." diye fısıldadı sessizce.

     "Jungkook, kapıyı açar mısın?" dedi kapının ardından yorgun bir kadın sesi.

     "Oradan konuş." dedi çocuk bulduğu bütün kokulu sıvıları odanın içine boca ederken.

     "Kibarca sorunca senden istekte bulunuyorum mu sandın oğlum? Aç şu kapıyı." Jungkook önüne düşen dalgalı kahküllerini sinirle üfledi ve havayı kokladı.

     "Yüzünü görmek istemiyorum demiştim sana." Kapının ardından bıkkınca bir nefes geldi.

     "Neden? Babanın mezarına seninle gelmediğim için mi?"

     "Hayır, biz yerine başkalarını tercih ettiğin için. Madem senin için bu kadar değersiziz neden seninle muhatap olayım?"

     "Öyle ya, o zaman bilgisayarınla da muhatap olmamalısın, konsollarınla da cep telefonunla da muhatap olmamaya ne dersin?" Gözlerini devirip dudaklarını yaladı Jungkook ve yenilgiyi kabullenerek kapısının kilidini açtı ve göz altları iyiden iyiye belirgin olan annesinin yüzüne baktı. Bir anlığına dediği şeylerle alakalı pişmanlık hissettiği için daha fazla üstüne gitmemeye karar verdi.

     "Ben de öyle düşünmüştüm." diyen kadın odadan içeri girdi ve odaya göz gezdirdi. "Pencere niye açık, dışarıyı mı ısıtıyor bu doğalgaz?" diyerek pencereyi kapattı o sırada Jungkook sigara paketini bilgisayar kasasının arkasına itiyordu.

     "Şimdi sana söyleyeceklerimi iyi dinle." Oğluna döndü. "Kuzenin geliyor bir süre burada kalacak."

     "Peki, parfümle banyo yaptıklarında ikinci el dükkanında onları satışa çıkarmam. Eğer uyaracağın konu buysa."

     "Hayır o değil-"

     "Tamam şampuanlarının içine çamur da doldurmam."

     "Ne?" Kadın kollarını kavuşturdu.

     "Şakaydı öyle bir şey yapmadım." Ellerini teslim olmuş gibi açtı.

     "Merak etme tescil etmek için ilk işim zavallıları aramak olacak ama hayır gelecek olan kız kuzenlerinden biri değil." Jungkook tam erkek kuzeni olmadığını söyleyecekti ki aklına gelen kişiyle gözleri büyüdü.

Schizo ♾️ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin