İyi Okumalar 🦋
__________Hyunjin dışarıda korumaları göremediğinde cebinden anahtarını almış ve kapıyı açmak için deliğe sokmuştu. Ama daha anahtarı çevirmeden kapı aniden açılmış ve boynuna iki kol sarılmıştı.
Delta gülümseyerek boynuna sarılan vitasının beline dolamıştı kolunu ve tek hamlede kucağına almıştı. Felix de bacaklarını deltasının beline sardıktan sonra başını da boynuna gömmüştü.
Kısa bir süreliğine de olsa ondan ayrı kalmak istemiyordu.
Hyunjin ayakkabılarını da çıkardıktan sonra kapıyı kapatıp kilitlemiş ve hemen salona doğru adımlamıştı. Geç olduğu için Felix uyumak üzereydi. Hyunjin gelene kadar uyumamak için kendini zor tutmuştu her an bayılacak gibiydi.
Delta yavaşça kucağındaki beden ile birlikte koltuğa oturmuş ve elindeki küçük poşeti koltuğun kenarına bırakmıştı vitasını iki koluyla da sıkıca sarabilmek için.
H: "Neden uyumadın güzelim"
Felix, bacaklarını ve kollarını sıkılaştırarak daha çok sokulmuştu kaslı bedene.
F: "Seninle birlikte uyumak istedim"
Hyunjin sırtarak yumuşak saçlara öpücük kondurmuş ve Felix'in belinde duran ellerini yanaklarına yaslayarak çilli bebeğinin ona bakmasını sağlamıştı.
Felix ise başını kaldırdığında utandığı için Hyunjin'in yüzüne değil etrafa bakmıştı. Ki o anda koltuğun kenarında duran küçük poşeti gördüğünde mutlu olmuştu. Konuyu dağıtacak nedeni bulmuştu.
F: "Bu ne?"
Hyunjin gülümseyerek kırmızı yanakları öpmüş ve poşeti eline alarak içindeki kremi çıkarmıştı.
H: "Chan'dan uzun süredir kaçıyordu ama bugün yolda buldu beni zorla bunu verdi muayene için gelmiyorsan bari bu kremi kullan dedi"
Felix hemen kremi eline almış ve kutusunu açarak içindeki reçeteyi dikkatli bir şekilde okumaya başlamıştı.
Vita kaşlarını çatarak okurken Delta güzelini izliyordu. Küçük burnu ve dolgun dudakları aklını başından almak üzereydi. Her zerresine aşıktı vitasının.
H: "Chan kötü ilaç vermez"
Felix bakışlarını reçeteden almış ve Hyunjin'in gözlerine bakmıştı. Her seferinde sanki ilk defa göz göze geliyorlarmış gibi heyecanlı hissediyordu. Kalbi hızlanmaya başlıyordu.
F: "Kullanımını ve yan etkilerini inceliyordum"
Hyunjin alt dudağını ısırarak Felix'in belini okşamaya başlamıştı. Daha fazla dayanamadığını anladığında dolgun dudaklara küçük bir öpücük bırakmıştı hemen. Doktor Felix çok çekiciydi..
H: "Pardon efendim doktor olduğunuzu unutmuşum"
Felix aldığı öpücük yüzünden kızaran yanaklarını saklamak için başını eğerek daha yakından incelemişti ilacı.
F: "Daha doktor değilim"
Hyunjin, burnunu vitasının boynuna göndüğünde Felix hafif hafif feromon salgılamıştı. Deltasının gardenya kokusunu sevdiğini biliyordu.
Delta, derin bir nefes içine çektiğinde başının döndüğünü hissetmişti. Vita, onun başını fazlasıyla döndürüyordu.
F: "Alerjik bir cildin yoksa başka yan etkisi yok"
Hyunjin, Felix'in dediklerini dikkate almasa da başını sallamıltı. Şu an tek odak noktası gardenya kokulu boyundu...
Delta öpücüklerini biraz aşağı indirip, vitanın mühür yerine küçük bir öpücük kondurduğunda vita boşta kalan eli ile sıkıca tutunmuştu deltasının omzuna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Mafia (Omegaverse)
General Fiction"Gardenya kokuyorsun" "Gerçek ve gizli aşkın simgesi.. Gardenya" "En önemlisi de meleklerin simgesi" 👉🏻 Yaş farkı 👉🏻Cinsellik Var lütfen rahatsız olacaksanız okumayın SemeHyun UkeLixie 🫳🏻 HyunLix MinSung SeungChan Jeongbin ...