𝙹𝚎𝚊𝚕𝚘𝚞𝚜𝚢♤ˢˡⁱᵍʰᵗ ᴺˢᶠᵂ♤

739 18 2
                                    

𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴 𝘦𝘢𝘴𝘪𝘭𝘺. 𝘚𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘩𝘰𝘸 𝘭𝘰𝘺𝘢𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘳𝘥𝘸𝘰𝘳𝘬𝘪𝘯𝘨 (𝘠/𝘕) 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘬𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘥𝘰𝘶𝘣𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴. 𝘔𝘢𝘳𝘶, 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘤𝘢𝘭 𝘤𝘢𝘳𝘱𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳, 𝘙𝘰𝘣𝘪𝘯. 𝘊𝘰𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘸 𝘰𝘧𝘵𝘦𝘯 (𝘠/𝘕) 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘙𝘰𝘣𝘪𝘯'𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘧𝘢𝘳𝘮 𝘣𝘶𝘪𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨𝘴, 𝘏𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘔𝘢𝘳𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘣𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦 𝘢 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴𝘩𝘪𝘱. 𝘊𝘢𝘴𝘶𝘢𝘭 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘵 𝘔𝘢𝘳𝘶 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘢𝘴𝘪𝘤𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘰𝘯 (𝘠/𝘕), 𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘴𝘢𝘸. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘩𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘣𝘳𝘶𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘣𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 (𝘠/𝘕) 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥. (𝘠/𝘕) 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯𝘵 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘳. 𝘕𝘰 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘴𝘩𝘦'𝘥 𝘨𝘰𝘯𝘦, 𝘴𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘯𝘤𝘦. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵, (𝘠/𝘕) 𝘢𝘯𝘥 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘩𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘥. "You excited about tomorrow? I know I am!" 𝘛𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺'𝘴 𝘢𝘵𝘵𝘪𝘵𝘶𝘥𝘦. "Haley? You alright, darling?" 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳. "You know i love you, right (Y/N)?" (𝘠/𝘕 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘦𝘥. "Of course I do." "And that you're mine, right?" "Mhm." (𝘠/𝘕) 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥. "Why do you ask, doll?" 𝘈𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘢 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯, 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘢 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘰𝘧 𝘥𝘰𝘮𝘪𝘯𝘢𝘯𝘤𝘦. 𝘉𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘱𝘳𝘰𝘤𝘦𝘴𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥, 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘩𝘢𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘱𝘪𝘯𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥. "D-Doll? What are you doing?" "Sorry (Y/N), but i have to make sure everyone knows who you belong to." 𝘞𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘬𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘳𝘮𝘴 𝘱𝘪𝘯𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘶𝘳𝘱𝘳𝘪𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘯𝘨𝘵𝘩, 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶. 𝘈 𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘣𝘶𝘵 𝘭𝘰𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘬𝘪𝘴𝘴. 𝘠𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺𝘴 𝘭𝘦𝘨 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘢𝘴 𝘪𝘵 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘨𝘳𝘦𝘸 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘦𝘤𝘬. 𝘠𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰𝘯𝘨𝘶𝘦 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘦𝘤𝘬, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘢 𝘸𝘦𝘪𝘳𝘥 𝘴𝘰𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘦𝘤𝘴𝘵𝘢𝘤𝘺. 𝘏𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘬𝘪𝘯 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘱𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘥 𝘮𝘢𝘳𝘬𝘴 𝘪𝘮 𝘢 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘭. 𝘠𝘰𝘶 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘺 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘦𝘢𝘥 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘮𝘰𝘢𝘯. "H-Haley~"

{;3}

𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘴 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘺𝘪𝘶𝘳 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘪 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘈𝘭𝘦𝘹, 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺𝘴 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥, 𝘵𝘸𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘰𝘣𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴. 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯 𝘢𝘯 𝘰𝘥d𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘰𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘦𝘹𝘩𝘢𝘶𝘴𝘵𝘦𝘥. 𝘠𝘰𝘶 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘦𝘤𝘬 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘯𝘤𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘢 𝘰𝘣𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘪𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘔𝘢𝘳𝘶 𝘴𝘢𝘸 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘪𝘤𝘬𝘦𝘺𝘴.

𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘤𝘰𝘶𝘰𝘭𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘳, 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘮𝘥 (𝘠/𝘕) 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯𝘵 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘣𝘶𝘵 𝘨𝘭𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘵 𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺. "Dont you think you were a bit rough?" 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘮𝘵 𝘩𝘸𝘭𝘱 𝘣𝘶𝘵 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘦. "Nope. i think i was just perfect. Quick word of advice, i wouldn't recommend you wear shorts or skirts. I'm sure you dont want people seeing the ones down there." 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘪𝘨𝘩, 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘥𝘢𝘺.

(AN: HELLO!!! So sry i haven't posted, i have no imagination, so it's hard for me to come up with a storyline. im obvi not good with nsfw things, so plz lmk if you got some feedback or spelling mistakes ;-; Goodbye! Have a good day/night, and i hope u guys enjoyed it ♡)

♡Haley WLW One-shots♡Where stories live. Discover now