Zal ik opnemen?
Zonder er echt bijna te denken druk ik op de groene knop en hou de telefoon aan mijn oor. "Hallo?" vraag ik. "Hey Roos met Sara. Mijn telefoon was gisteren kapot gevallen ik bel je op Rob zijn telefoon." Hoor ik aan de andere kant van de lijn. "Saar waarom heb je gisteren niets van je laten weten en ben je gewoon weg gegaan?" vraag ik boos. "Ja sorry het spijt me echt. Ik zag Koen nog gisteravond en hij zei dat je bij Matthy was op zijn kamer. Ik weet niet wat er gebeurt was tussen jullie maar ik wou het in ieder geval niet onder breken dus ben ik met Rob maar naar huis gegaan. Haat je me nu? Ze klinkt echt alsof het haar echt spijt maar ik geef nog niet toe. "Sara ik was flauw gevallen en Matthy had me mee naar boven genomen." "Nee echt? Sorry dat wist ik echt niet Koen zei tegen mij dat jullie samen naar boven gingen maar hij had er niets bij gezegd over dat je flauw was gevallen." "Het is oké alleen moet je beloven het nooit meer te doen!" zeg ik. Ik kan nooit lang boos zijn op mensen en wil het liefst nooit ruzie.
"Belooft!"We lachen even totdat Sara het woord weer neemt. "Maar hoe ging het met Matthy?" Ik hoor haar giechelen. "Ik ben bij hem blijven slapen." Ze onderbreekt me. "Oké lekker bezig Roos!" "Saar er is niets gebeurt we hebben gewoon gepraat." "Oh maar dat is ook goed." "Jij denkt ook alleen maar aan neuken altijd hè?" "Niet altijd." zegt ze lachend. "Maar moet ophangen spreek ik je morgen bij de training?" vraagt ze. "Ja isgoed." En we hangen op.
Ik wordt verdrietig als ik weer aan Matthy terug denk. "Was het dom van me had ik hem wel moeten zoenen? Ik weet het echt niet meer maar wat ik wel weet is dat iemand zoals hem veel beter verdiend dan iemand zoals mij. Niet iemand zo kapot en beschadigd als ik.
Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al 18:00 is tijd om wat eten te maken. Ik sta op van de deur en loop naar de keuken. Kut ik ben natuurlijk helemaal vergeten boodschappen te doen na deze drukke week. Misschien heb ik nog wat in de vriezer? Ik open de vriezer en kijk er even in. Er ligt nog een bakje pasta van vrijdag. Ik pak hem eruit en gooi het in een pan of even op te warmen.
Het eten was wel oké maar ook niet geweldig ik kan namelijk helemaal niet koken. Ik probeer altijd wel wat maar alsnog mislukt er iets. Na het eten ga ik even op de bank zitten. Ik zet de tv aan en begin te kijken naar wat er op de tv is. Vandaag is er weer een voetbalwedstrijd ik besluit die te kijken en maak het mezelf comfortabel op de bank.
Dan merk ik ineens dat ik Matthys kleding nog aan heb die hij aan mij had gegeven. Het voelt verkeerd dus loop ik naar mijn kamer en pak mijn pyjama.
Na de wedstrijd is het al laat dus besluit ik in bed te gaan zitten en nog even mijn telefoon erbij te pakken. Ik schrik ik heb een aantal appjes van een onbekend nummer.
0655839251
Heyy met Matthy ik vroeg me af of alles wel goed met je ging?Shit het is Matthy wat moet ik nu? Ik lees door want hij heeft me echt vol gespamd met berichten.
0655839251
Sorry als ik iets verkeerd heb gezegd of gedaan0655839251
Je kan altijd met me praten als je wiltHij is zo lief maar het voelt verkeerd. Nu doet hij lief maar voordat ik het weet lig ik weer op de grond met een gebroken neus. Ik weet niet of ik hem wel kan vertrouwen. Ik lees door want 2 uur later had hij me weer geappt ongeveer rond 17:00. Hij wist blijkbaar ook niet zo goed wat hij moest doen.
0655839251
Wil je anders langs komen? Ik maak me zorgen om je en wil er graag voor je zijn.0655839251
Roos??0655839251
??Ik zie dat hij even niet online was en een uur later weer een appje had gestuurd.
0655839251
Het spijt me echt als ik iets verkeerd heb gedaan maar praat alsjeblieft met me.0655839251
SorryHet lezen van deze berichten breekt mijn hart het spijt hem echt. Maar het erge is nog dat hij helemaal niets gedaan heeft. Het ligt allemaal aan mij maar dat durf ik echt niet tegen hem te zeggen. Ik ben bang.
Ik kijk nog een keer even op het scherm en schrik. Kut kut kut hij is online en heeft gezien dat ik dat ook ben. Snel gooi ik mijn telefoon van mijn bed af en probeer rustig in te ademen. Nu moet ik wel met hem praten. Maar nee ik kan het niet.
Een luid gerinkel verbreekt mijn gedachtengang. Het komt van de grond. Ik kijk langzaam met mijn hoofd over de rand van mijn bed heen. Op het scherm van mijn telefoon staat Matthys nummer. Nee ik ga niet opnemen. Ik ga rechtop op mijn bed zitten en luister naar de ringtoon. Waarom doe ik zo waarom kan ik niet opnemen? Het is alsof heel mijn lijf me tegen houdt.
De telefoon blijft maar rinkelen dus besluit ik weer naar de woonkamer te gaan.
Ik zet de tv aan en zoek een blije serie op om mijn gedachtes van hem en het verleden af te houden.
Na een tijdje gekeken te hebben gaat de bel. Het geluid prikt in mijn oren dus sta ik maar op van de bank. Wie zou zo laat nog bij me aanbellen? Het is ondertussen al 11 uur geweest. Ik draai de deur van het slot en leg mijn hand op de koude deurklink. Ik doe hem naar beneden en open de deur.
Mijn gezicht trekt wit weg en mijn hand die nog op de deurklink ligt begint te zweten.Voor mijn deur staat Matthy
Hoi hoi allemaal volgende deel wordt het weer leuker hoor belooft!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden laat maar weten en laat een ster achter.Groetjesss Lola
JE LEEST
Liefde op het veld
RomanceRosalie zit al 5 jaar op voetbal. Ze vind voetbal erg leuk maar doet het eigenlijk vooral voor de lol. Rosalie en haar team spelen altijd naast aan groep jongens. Een jongen uit dat team lijkt wel de hele tijd naar haar te kijken of heeft ze dat ver...