Bir gün arkadaşlar ile gece içmeye gitmiştik.Ormana gitmeye korktuğumuzdan şehirde takılıyorduk.Arkadaşlarım
James(erkek)
Alice(kadın)
Anissa(kadın)
Georgy(erkek)
Ve bende linaGece 5 kişi eğleniyorduk.
Issız yerlerde dolaşırken terk edilmiş bir okul gördük.James buraya girebilirsek daha rahat içebileceğimizi polisin burda bizi yakalayamicağını düşündü.
Alice biraz korkak bir kızdı ama alkollü iken korku ne demek bilmiyordu.
Ben biraz itiraz ettim ama diğerleride girmek istediğinde çaresiz kaldım arabada bir yalnız bu ıssız yerde tek başıma bekleyemezdim.
Arkadaşlar ile birbirimize yardım ederek çitlerin arkasına atladık.
Okulun içine girdik.georgy elinde müzik kutusu ile çok sesli bir müzik açtı.El fenerlerinide yanımıza almayı unutmadık.
Yalnız bu okul çok garipti.Etrafta garip yazılar ve şekiller vardı.Ama kesin grafity sanatçıları giren herkese şaka yapmak için böyle birşey yaptıklarını düşünerek umursamadım.
İçkilerimizi içmeye başladık.James sanırsam çok sarhoş olmuştu.Anissa bu ana özel bir fotoğraf çekinmek istedi ve kamerasını alıp okulda bir sandalye buldu ve kamerayı sandalyenin üzerine koyarak süreyi ayarladı.Anissa hep birlikte gülümseyin diyerek fotoğrafı çekti ve arkada siyah bir figür belirledi ama hiç birimiz arkamızda bu siyah figürü fark etmemiştik.
Devam edicek...