2.Bölüm (kötülerin bedelini masumlar mı öder?)

12 0 0
                                    

Bir dakika noluyo burda,"saklanın,saklanmanız lazım buraya çalışanlar hariç kimse giremez."Aceleyle onları depoya koydum ve mutfaktan dışarı çıktım.kafamda dönen bir sürü soru işareti noluyo burda.Önümde diz çökülmüş garsonlar, ve karşılarında Alaz-patron- ve yanında 3 tane takım elbiseli adamlar. Ellerinde silahlar tam kaçıcaken hapşurdum,beni fark ettiler.Alaz silahını bana doğrultup otur emri verdi.İçerdekileri tehlikeye atmak istemediğim için diğerlerin yaptığı gibi ellerimi kaldırıp diz çöktüm.Olay anladığım kadarıyla sanırım, Alaz'ı sarhoş olup arbay'ı kullandığını şikayet etmişler.Bundan dolayı hem para cezası, hemde arabasını elinden almışlar ve onun üstüne karşıdaki kişi kimse onu tehdit etmiş."iyide ben yapmadım benim ne işim var burda" dedim. "Kötülerin bedelini masumlar öder yani hepiniz bu işin içindesiniz" dedi.Alaz,içeriden bir ses geldi olamaz yağız,Azra ve ateş çıktı"ben yaptım bunun için karmaşa yaratmaya gerek yok fazla mı abartın kurallara göre davransaydın böyle olmayacaktı."dedi yağız, yağız da biliyor Alazın arabasına ve parasını ne kadar çok sevdiğini yağız için bu olay abartı olsada Alaz için değildi.

Alaza baktım kendini o kadar kaşmıştı ki yüzündeki damarlar belli oluyordu aynı şekilde yağızda öyle ellerini sıkmıştı, yumruk atmayı bekliyordu.Alaz yağıza yaklaşınca korkmaya başladım çalışanlara döndüm,kaçıyorlardı.Yağıza döndüğüm an yağız yumruğunu Alaza geçirmişti.Alaz tek hareketle silahını çıkartıp bana doğrultu,hiç birşey anlamadım.Sadece ellerim havadaydı hareket edemiyordum, ateş o anda silahı tutup havaya doğrultu herşey bir anda oldu.Hiç birşey anlamadım yağız ateşi tutup kenara itti.Alaz elindeki silahı bu sefer yağıza doğrultup Sıktı... Yağız'ın Vücudundan kanlar akıyordu.Azra bağırıyordu.Herşey 1 Saniyede oldu. Ardından ateş Alaza sıkı bir yumruk yapıştırdı.Ateşin gözü dönmüştü ya öldürene kadar,yada Bayıltana kadar vurdu.Yağızın yanına koştum. Ateşte ambulansı aramaya gitti. "yağız lütfen kalak gerizekalı ben yanındayken ölemesin."bunu söyleyen azraydı.Yağızın elini tutup ağlıyordu. aynı şekilde bende, yağızın yanına oturup nefesini ve kalp atışını kontrol ettim.Normaldi ama fazla kan kaybediyordu.
Azra yağıza sarılıp ağlıyordu...

DİĞER YARIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin