3.bölüm (ayaklarımızın üstünde durmasak bir hiçiz.)

7 1 0
                                    

Ateş geldi ."polisler geliyor gitmemiz lazım"dedi.Azra"olmaz yağıza nolucak" dediği an polisler geldi."Eller havaya" ayağa kalktık. Azra hâlâ yağız'ın elini bırakmıyordu.Gözleri şişmişti ağlamaktan polislerin ardından ambulans geldi.Yağızı ve Alaz'ı aldılar. polisin dediklerine göre alaz ve yağız uyanınca sorguya çekilecek. yağızla beraber Azra gitti.Azra sorguya çekilmeyecekti, geriye ben ve ateş kaldık. Arabaya binip karakola doğru gittik.Ağlıyordum durdurmaya çalıştığım gözyaşlarım benim inadıma daha çok geliyordu... ateşe baktım gözleri dolmuştu ve yüzü yaralanmıştı "iyi misin"dedim."iyiyim sen" "bende" 'aslında hiç iyi değilim hemde hiç Alaz'ın benim yağızı abim olarak gördüğümü ve çok sevdiğimi biliyordu bilmesine rağmen gözlerimin içine bakarak yağızı vurması ve Azranın çığlıkları kafamdan, gözümün önünden gitmiyordu her ne kadar birbirlerine sataşsalarda birbirlerini seviyo ama söylemiyorlardı.mental olarak çöküşteyim.

Karakola geldik. İndiğimizde polisler kolumuza girdi. Hayır ya olamaz babam öğrenirse biterim o şerefsiz sadece para peşinde, artık işe gitmeyeceğimi öğrenirse her türlü işkenceyi yapar. Annem öğrenirse benim için sadece üzülür.Babam beni dövdüğünde ağlar, elinden bişey gelemez.Annem için çalışmalıydım onu o hayatan kurtarıp mutlu bir hayat yaşatmalıydım. Kimse tarafından ne annemi,nede kendimi ezdirmemeliyim. Bu dünyada Kendi ayaklarının üstünde durmasan bir hiçsin. Kendin çalışıp yediğin paralara fakir derler, baba parası yersen zengin şımarık çocuğu olursun. Bu hayatta bizi her türlü eleştirecekler. O yüzde ayaklarımızın üstünde durmalıyız. İçeri girdiğimizde ikimizide aynı odaya koydular. İçeriye 40 yaşlarında bir adam geldi.Yüzümüze şefkatle baktı.Sonra konuşmaya başladı."Kardeş Misiniz birbirinize benziyorsunuz." Ateşle birbirimize baktık."Evet birbirimize benziyoruz ama kardeş değiliz." Dedi ateş. "İlginç" dedi. "Ben Akif şimdi olayı bana anlatmaya başlayabilirsiniz size güveniyorum umarım gerçekleri anlatırsınız. Sizi ayrı odalara alıcaz orda sorguya çekileceksiniz."

Ellerim titriyordu korkuyordum, hemde hiç olmadığı kadar. Ateşi başka odaya aldılar ben kaldım. Karnımdaki morlukların acısı yeni çıkıyordu. kendimi çok kastığım için canım çok yanıyordu ve bu acıdan dolayı terlemeye başladım.Ceketimi çıkardım ve Arif polis konuşmaya başladı.
"Olay nasıl başladı yerde 2 baygın vardı biri kanlar içindeydi diğeride yüzü kandı  bunları kim yaptı."Ellerimi birbirine bastırıp konuşmaya başladım."olay şu ki ben o restaurant'a çalışıyordum işe geç kalmıştım. geldiğimde etrafta kimse yoktu.Sonra Bir müşteri geldi.O da Ateşti, Ateşle öyle Tanıştık. Yemekleri yapmaya gittim.Sonra yakın arkadaşlarım Azra ve yağız geldi.Yerde kanlar içinde yatan kişi yağızdı.onunla beraber hastaneye giden kişi Azraydı, içeriden yardım sesleri ve ağlayış sesleri geldi.Gidip baktığımda patron alaz yani yerde yüzü morluk ve kan olan kişi elinde silah ve yanlarında 3 Tane takım elbiseli adamlar.Bunu yapma sebebi sarhoş bir şekilde araba kullandığı için biri şikayet etmiş. Arabasını elinden almışlar ve para cezası kesmişler.Kimin yaptığını öğrenmek için böyle bir şey yapmış.Sonra yağız, Ateş ve Azra geldi yağız ben yaptım dedi.O da sinirlendi yağız ona yumruk atınca o da silahı bana doğrultu,ateşte silahı tutup havaya kaldırınca araya yağız girdi  ateşi yere itti.O anda Alaz silahı aldı ve y-yağıza sıktı, yağız'ın Vücudundan kanlar akıyordu. Yere yığıldı. Ateşte yıllar sonra çocukluk arkadaşıyla kavuştu.Onun vurulduğunu görünce ateşin gözü döndü ve Alaza yumruk attı. Ama gerçekten kötü niyetli değildi. S-sadece çocukluk arkadaşıyla kavuşmak istemişti..." Bunları söylerken derin nefes aldım.Artık tüm nefesimi tüketmiştim. Akif polis dediklerimi anlamış bir şekilde konuştu"çok iyi anlatın.Ama bunu birde ateşten dinlemeliyim,sonra karar veririz."

Dışarı çıktım.Derin bir nefes aldım ve ateşi bekledim. Sonunda çıktı. Akif polis bizi çağırdı yanına gittik."Çocuklar tüm olanları gerçekten hepsini baştan aşağı anlatınız.Teşekkür ederim biz gereken Bilgiyi aldık sağolun. Son olarak yağız alazdan şikayetçi mi onu sorucam.Şimdi evlerinize gidebilirsiniz. Aileniz merak etmiştir hadi hoşçakalın umarım bir daha böyle bir olay yaşamazsınız."Umarım,iyide beni merak eden kişi sadece annem, keşke babamda merak etse.Ateşe döndüm.Kollarını açıp bana sarıldı. Pardon nolmuştu, şimdi neden sarıldı.
bende ona sarıldım. şu an öyle güzel hissediyorum ki sanki sanki babama sarılıyordum. Hiç bırakmak istemedim ama geri çekildim.

3.bölümü nasıl buldunuz 4.bölümde ne bekliyorsunuz düşüncelerinizij yazmayı unutmayınızz😚🎀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DİĞER YARIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin