FANGAR SMUTA DEVAM 😘😘😘
_______
Edgar
Yüzüme baktı ve yaklaşıp dudağımı öpmeye başladı. Elini içimden çıkardı ve aletini tutup deliğime konumlandırdı.
"Acırsa söyle. Tabii pek umursamam da, olsun."
Yutkundum. Yavaşça aletini içime sokmaya devam etti. Bira geri gitti ve ondan sonra tamamını birden içime soktu. Acı ve zevk karışımı inlerken o kızarmış, ihtiyaçla bakıyordu. Yüzüne baktım. Ben ona bakınca o da bana baktı. Hareketlerini yavaş yavaş hızlandırıyordu. Ellerimi avucunun içine aldı ve yatağa sabitledi. Ellerimi tutarken içimde gel git yapmaya devam ediyordu.
Tekrar yaklaştı ve öpmeye başladı. Bu sever kısa süre öpmedi. Dilini ağzımın içine soktu ve öpücüğü derinleştirdi. Ben onun ağzına inlerken o daha da hızlanıyordu. En sonunda ikimizde boşaldığımızda içimden çıktı. Beni kaldırdı ve yattığım yere oturdu. Beni kucağına oturttu. Ben daha ne olduğunu anlayamadan içime tekrar soktu. Yüksek sesle inledim. O ise benim hareket etmemi bekliyordu.
"Acıyor mu?"
"Biraz"
Yavaşça kalkıp tekrar oturdum. Birkaç defa yaptıktan sonra durdum. Belimi tuttu ve beni yönlendirdi. Tekrar içimde hızlandı. Bense sadece yüzüne bakıyordum. Dudaklarıma baktı ve bir eli ile meme ucuma dokundu. Diğer göğüsüme yaklaştı ve emmeye başladı. Beklemediğim için sesli bir şekilde inledim. O diğer elini belimde gezdiriyordu. En sonunda tekrar içime boşaldı ve ben onun üstüne kendimi bıraktım. O şekilde de uyuduk.
_________
Başka nasıl bölüm gelsin??