9|Ahh deltaa(m)

328 27 18
                                    

Sa insanlaaarrr

Bu bolumu yazmamin en buyuk sebebi biri beni uzerime isimekle tehdit etti...

SELAM OLSUN BURDAN KENDISINW

LAN FIC TUTUYOR GALIBAA AMA OKUNMASI BIR CIKIYOR BIR INIYOR AMK BU NE

WATTPAD TASSAK MI GECIYORSUN AQ HEVES SIKICI PIC

ve evet smut gelicek...

RAHATSIZ OLANLAR OKUMAYIN

"

"Sorun etme delta sabaha kadar seninim"

"Sonra da benimsin omegam"

"O zaman bu gece sana ait olduğumu göster bana"

Diyip cilveyle sırıtarak altında hareketlenmiş ve kalkmaya yeltenmiştim ama buna izin vermemiş ve geri yatırarak hızla üzerimi çıkartmaya çalışmıştı bende ona yardım ederek çıkarmış yalnızca boxerle duruyordum. Boxerı çıkarmak yerine kafasını bacak arama gömmüş ve derin nefesleriyle beni koklamış bir yandan da öpücüklerini sunmuştu. Ben ise kafamı geriye atmış ve öpücüklerine müsade etmiștim. Birden boynuma dișleri ile iz bırakmaya başladiğında kesik ve kısık inlemelerimi bırakmıștım. Altında kıvrandığım beden bir anda geri çekilip uzanmıştı.

"yüzüme otur."

Dediğini yapıp kalçamı yüzüne gelecek şekilde oturduğumda deliğimden akan sıvıları vr onun için kasılıp gevşeyen deliğimi öpmeye başlamıştı. Dilini deliğime konumlandırdığında duruşum dikleşmişti beklemediğim anda içime ittiğinde kesikçe inledim. O ise durumdan memnun bir şekilde deliğimde gelgitler yapıyordu.

"domal."

Konuştuğunda hafif gülümsemiş ve cilveyle konuşmuştum.

"domalt deltam."

Beklememiş ve beni domaltmıştı fakat içime girmek yerine deliğime penisini sürtmüş ve çekmişti. Ardından kukağıma eğilmiş ve konuşmuştu.

"sabret güzelim seveceğin oyuncaklar getireceğim."

Neyi ima ettiğini anlamış ve kıkırdamıştım.

"hızlı ol deltam seni içimde istiyorum"

Hemen kalmış ve gitmişti ben ise yatağa yatmış onu bekliyordum. Geldiğinde ise elinde kelepçe, vibratör ve penis fişi vardı.

Beni yüz üstü çevirmiș ve üzerime eğilmiști. Penis fișini bana takmıș ve çalıștırmıștı.

Ellerimden tutarak kelepçeleri arkamdan bağlamıș ve yüzüme öpücükler kondurmuștu.

Penis fiși titreșmeye bașlamıștı ve bu beni tahrik ediyordu, dayanamıyordum.

"tae-taehyung lütfen çıkar bunu"

"sabret güzelim"

İki parmağına vazelin sürmüș ve içime yollamıștı.

"aah."

Parmaklarını içimde hareket ettirmeye başlamıştı alışmıştım lakin üçüncü parmağını da soktuğunda derin inlemeler bıraktım. Nihayet parmaklarını içimden çıkarmış ve konuşmuştu.

"domal."

Dediğini hemen yapmış ve kalçam ona dönük bir şekilde domalmıştım.

"kasma kendini"

Dediğiyle kendimi rahat bırakmaya çalıştım fakat beni beklemeden içime girmişti.

"AAHM"

Alışmam için bir süre öylece bekledi kalçamı ileri geri hareket ettirmemle komutu almış ve içimde gel git yapmaya başladı.

"ahh hızlan deltam"

Bir anda zevk noktamı ezmesiyle belim gerilmiş ve zevkle inlemiştim. O ise sırıtmış ve daha fazla hızlanmıştı. Zevkten inliyordum ve inlemelerim hoşuna gidiyor daha çok hızlanıyordu.

Ikimizde aynı anda dolu dolu boşalmıştık o içime bense yatağa.

"bir tur daha güzelim."

"icraat deltam"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞- 𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin