Sziasztok a nevem Itagaki Naoki,
17 éves vagyok és 1 éves gimnazista
Van egy legjobb barátom Takehasi Haru o is 17 éves hat nem.
Klassz hogy ugyan abba az iskolába es ugyan aba az év folyamba is járunk ő az egyetlen aki szoba áll velem amit nem is bánok na de nem is rabolom az idotoket bele is kezdek .Minden egy reggelen kezdődőt mintha tudtam volna hogy nem épen ez lesz a legjobb napom csak sohajtani tudtam ,
6:00 kor már ép a reggeli met dobta m össze ami tükortolyás és sült virsli ből ált miután meg etem ossze készülődök az utolso könyvet is el pakolva meg indulok le az emeletről anya még alszik igy egy kiscetlit hagytam neki az asztalon amint le érek a bejárati ajtóhoz fel veszem a cipőmet majd kinyitva az ajtót haru már a külső kapunál áll és vár vajon mennyi ideje állhat kint nagy meglepetésemre oda megyek hozzá és kőszőnők neki mint mindig.Én- Ugye nem felejtetted el haru ma irunk rőbbit ?
mondván harunak aki a homlokára csapHaru - ne már teljesen ki ment a fejemből Naoki had kérjem kőlcsőn a jegyzeteidet ? szünetek alat meg próbálok fel készulni
Én -sohajtok ugyet tudod hogy reménytelen vagy na de csak akor ha tényleg felkészülsz szerencsére az utolso órában lesz
Haru - Koszonom naoki el vesznék nélküled
Harunak ezzel a mondatán csak kuncogni tudtam majd az utunkat csendbe tetuk meg ami kb fél ora volt gyalog igen nem lakom messze igy még a reggeli sétálás is jottesz hisz félorába haru es én se halok bele na meg ijenkor haruval beszélgetünk meg beszéljük a programokat meg ijesmiket tudjatok ez hogy megy na de el is repulve az idő mar a gimnázium bejáratánál vetem észre hogy már oda is értunk annyira el beszélgetuk az időtt.
Be menve a terembe szokásosan Haru melé ülők le .Mar javaba tul vagyunk az első 2 oran miközben bent maradva a szünetek állat harunak segítek fel készülni .
Az utolso órább szinte meg al mi denkibe az ütő es hoákezdenek a rőbihöz a feleadatok nem voltak nehezek szerencsére még harunak is sikerult nem mondanám hogy tőkéletesre de meg felelt a nap továbi részében haruval el mentun veni valami harapni valót de nagy pekemre a kegyes es ő bunkosága ren tunt fel a láthatáron amire csak cumogni tudtam nem mintha érdekelt volna hogy ő is ugyan abba a kisboltban van ahova járni szoktunk haruval hisz itt meg nem latam igen általaba csak bent latom de akor altalaba kemény szavakkal sérteget vagy épen vicnek találva bánt legutobb direkt fel gáncsolt szünetbe mert ő ezt igy gondolta jónak azota is próbálok távol maradni tőle az a szemét egyszer ugy is vissza kapja jegyezve megy majd a plcokon nézelödve haru elöre megy fizetni meg én szemeimet futatom vajon mit is vegyek hisz ma haru átt hivot magához videó játékozni és hát nasolni valo nélkül nem a leg jobb igy le kapva a polcról 1 zacskó csipszet es egy üveg colat a kaszahoz tartok hogy fizesek am az a nagyszájú meg igy is kiszur de meg lepődötten nem igazán foglalkozik azzal hogy ott vagyok.
Miután fizettem be teszem a táskámba mindent es haruhoz megyek de éphogy ki léptem volna egy Ren fogot a válamra amire fel vont szemőldőkel néztem rá.Ren - nocsak kit látnak szemeim a kis tőrpét
Én - Ren nem vagyok tőrpe van nevem is na meg vedle rólam a kezedet elégé idegesítő vagy
Ren - nocsak nagy a szád tőrpe viszont most nem azért vagyok itt hogy szorakozak veled csak meg akartam kérdezni hogy pénteken delutan rá e érsz.
Na itt elege meg is lepődtem nem gondoltam volna hogy ez a taplo ijet fog mondani hisz lét eleme szekálnia de mitis mondhatnak pénteken harunak edzése van anyu nem lesz otthon mert elnutazik igy egyedul matadok talan meg átt kel gondollnom
Én - Ren nem hiszem hogy pont te szeretnél velem lógni pénteken délutan
Ren - az az igazság hogy le foglaltam 2 jegyet egy marvel félmre de mivel a haverom nem fog rá érni és nem lehet vissza kérnem a jegy árat igy mas választásom nem volt.
Én - meg átgondolom Ren
Mondom neki nem épp a leg finomabban na de mindegy csak ugy faképnél hagyva. Haruhoz megyek és nem igazán szólva egy szotsem megyünk tovább meg haruékhoz érunk harueknal jó 3 órát el szórakoztunk kőzbe minden nasit meg ettünk mikor el köszöntünk haza felé vettem az irányt hogy aztán ki pihenhesem ez a mai napot de csak azon tudok gondolkodni hogy Ren mit is mondott nekem a kisboltban.
- nem ne is gondolj ijen hujeségre még hogy Ren meg kérjen hogy menyek vele moziba kizárt dolog
Haza érve a konyha pulton egy cetli volt amite anya irt. [Naoki el mentem dolgozni vacsora a hűtőbe holnap reggel szakítok időt rád szeretlek anya]
Olvasom el a cetlit majd meg melegitem az ételt es le ulok enni ezel kb 10 percet el voltam majd le zuhanyoztam meg irtam a hazimat es be bújtam az agyba hogy ki pihenjem magamat de meg mindig ez a hulye gondolat kavarog a fejembe Ren es a mozi vajon miért enegem kért meg anyi haverja van.
Ezekel a gondolatokkal merültem állomba.Sziasztok Dragáim
Ez volt az 1 resz de hozom majd a következőt igy mara enyi is lenne jó olvasást kivánok mi denki nek 😊
YOU ARE READING
Őrülten Szeretlek
RomanceEz a történet 2 fiúrol szol igen FiuXFiu egy Bl story . a fő szereplőnek egy vissza húzódott uke aki bele szeret egy olyan srácba aki csúnyán viselkedett vele eddig de mintha 180 fokot változott volna a srác aki ráadásul évfolyam is és korilag is...