4 Valomás

17 1 0
                                    

[R - Naoki én szeretlek]

                       Naoki szemszöge



Ahogy Ren kimondta hogy szeret még a szavak is meg álltak amik a nyelvem hegyén voltak és csak nézni tudtam Renre ez a hirtelen valomás meg dobogtatta a szívemet de valamiért egyben olyan szomorúnak is éreztem magamat akar igaza van harunak akár nem nem vagyok tisztába az érzéseimel idot kel kérnem rentol hogy ezt átt gondoljam hisz ugy felelotlenségnek érezném ha ijen el hamarkodotan válaszolnak főleg ugy hogy nem tudom mit is érzek pontosan.

Én - Ren figyel szeretnék időt kérni tőled  tudom most azt gondolod hogy miért. De felelotlenségnek éreznem ha ijen gyorsan adnák választ.
Nem tudom vagy igy  nem vagyok tisztába az érzéseimel.

Mondom Renek aki végig halgat

R - Naoki én várok rád anyi időtt kapsz amenyit csak akarsz nem siettetem  tudom hogy most ossze vagy zavarodva gondolkodj nyugodtan

Mondja ren egy nagy mosolyal .
Miután valomást kaptam csak ezen tudtam gondolkodni semi máson de tisztába akarok lenni az érzéseimel. Ahogy haru mondta lehet szeretem rent de  igy még nem igazán tudom a kőzelébe minden olyan más de nem akarom hogy csalodjon bennem  ezekel a gonolatokal fordultam ren felé aki csak nézet rám.
Majd bő 3 ora beszélgetés utan  ren haza ment  amit elégé csalódottan fogatam hisz jol esik a társasága  nem tudom miért de jol érzem magam vele, annak elenére hogy nagyon sokszor bántott, a szobámba menve le ültem az ágyra és csak gondolkodni tudtam talán ha el menénk valahova időt töltenénk egyutt talán én is jobban tudnám az érzéseimet meg tapasztalni. Majd elő veszem a telefonomat és irok rennek egy uzenetett.

ÜZENET

- Ren  volna kedved a holnap egyut logni?

Küldöm el az uzenetett amire nagy meg dobenésemre elég gyorsan is kapok választ

R - igen Naoki

El olvasva az uenettet el teszem a telefont majd fel öltozkodve ki megyek sétalni már egy jó ideje sétálgatok majd  elgondolkodom a dolgokon  és rá kel hogy dobenjek tényleg szeretem rent de egyszerűen félek attol hogy el mondjam neki hisz haru mit szólna hozzá ahogy sétálok egy rent pilantok meg az egyik padon ülve mintha  valamin gondolkodna de nem akarom zavarni igy inkább tovább megyek majd egy jo hosszu séta utan haza megyek meg vacsorazom es be bujom az ágyba  majd mélyálomba szendrrulők.

Másnap reggel már 07:00 van és én ép a fürdőbe igyekszem hogy elkeszulodjek rennel logni ma mikor meg csoren a telefonom amit fel is veszek egy haru szólal bele.

H - szia naoki minden rendben van?

Én - szia haru igen minden rendben van viszont beszélnem kel veled  hétfőn suli után rá érsz?

H - igen rá érek nem sokára indulunk vissza a meccsről és pihenek

Én -  Rendben haru 

Mondom harunak majd meg beszélünk  egy darabig  miután el koszonunk le téve a telefont megyek készülődni miutam össze készulődom meg reggeliztem  majd  meg el mosogatva  hirtelen kopognak. Az ajtóhoz nenve kinyitom az ajtót es egy rennel állok szembe

R - szia naoki

Én - szia ren

Köszönünk egymásnak majd be tesékelem  meg el végzem a dolgaimat ren hejet foglal a kanapén mikozbe en viszza menve a konyhába készítek neki egy teát majd oda is viszem neki es le teszem es vissza vonulok. Miközben el ont a foroság hirtelen hisz nagyon jol néz ki ren

Őrülten Szeretlek Où les histoires vivent. Découvrez maintenant