1

25 0 0
                                    

!! 09.09.21- love at first sight?

İlk görüşte aşk mı? Pf, saçmalık. Bir insanı tanımadan ona aşık olamazsınız!

Yani bir zamanlar böyle düşünürdüm. Hatta aşka bile inanmazdım ben, aşk nedir ki?


Yeni sınıfıma tir tir titreyek girdiğim zamanı çok iyi hatırlıyorum. Korkak bir yavru kedi gibi dolaşıyordum etrafta, oysa gayet sıcak karşılanmıştım.

Etrafı izlerken uzun siyah saçlı, kahverengi gözlü, maskeli bi kızla bakıştım. O zamanki yakın arkadaşıyla oturuyordu, önce adımı sordu. Çok dalga geçilen bir isme sahip olduğum için çekingen bir şekilde adımı söyledim, herkes gibi oda dalga geçmişti. Ama alışmıştım, gülerek geçiştirdim ve sınıftaki kızların bana oturmamı söylediği yere oturdum. 

Ders boyu onu izlemiştim, çok farklıydı. Simsiyah karanlık bir ortamda bembeyaz parlak bir yıldız gibi parlıyordu sanki. Ya da yalnızca bana öyle geliyordu.

Sonraki günlerde yanına gitmeye çekinsemde bir şekilde kendimi yanında buluyordum. Ama çok belliydi benimle zorla konuştuğu, kısa cevaplar, göz temasından kaçınma...

-13.09.21 [happy birthday!!]

Doğum günüm!! Annemsiz geçen 3. doğum günümdü, yanlız geçirmek istemiyordum bu yüzden sınıfımdan bir kaç kişiyede söyledim,"o" da dahil. Bir anda bir sürü kağıt gelmişti sırama, o kadar mutlu olmuştum ki. Ama hiçbirinde onun imzası yoktu. Küçük bir üzüntüyle çantamdan bir sonraki dersin kitaplarını çıkarmak için çantama yöneldim, içinde küçük bir kağıt.

Gözlerimin parladığını hissetmiştim o an. Heyecanla kağıdı elime alıp okumaya başladım:

İyiki doğdun "..." !! Üzgünüm geç öğrendiğim için hediyeni veremedim ama yarına mutlaka vereceğim! <3

Mutluluktan ağlayabilirdim. Benim için hediye hazırlayacaktı, rüya gibiydi. Tanrım!!!


Ekim ayına girmiştik bile, beni kabullendiğini hissediyordum. Artık eskisi gibi kısa cevaplar yoktu, benimle uzun uzun konuşabiliyordu, tabi gözlerine odaklanmayı bıraktığım zaman.

Çoğu kişiden sakladığım bir sırrım vardı, ah aşk aptallıktır ki güvenip bedende tüm içimi dökmüştüm ona, söz verdi. Kimseye söylemeyecekti. Bilmiyorum şuana kadar başka birinden duymadım sırrımı. Ama artık konuşmuyoruz, kimlere söyledi bilmiyorum.





is your faultHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin