2

20 0 0
                                    

Kasım ayındaydık, hala benimle çok samimi olmadığını anladığım için kendime başka bir "arkadaş" bulmaya karar verdim, bulmuştum da. O zamanlar çok sosyal biriydim, saniyesinde biriyle tanışıp arkadaş olabilirdim.

Yeni tanıştığım kızla aram iyi gibiydi. Ama artık onunla da konuşmuyorum pek bir önemi kalmadı.Ne kadar salakmışım, onun peşini bırakmak için arkadaş olduğum kızla onun peşinden koşuyorduk. Çok komik değil mi?

Size daha komik birşey söyleyeceğim. Yeni tanışdığım kız onun en yakın arkadaşıyla ikimizi bırakmıştı, ve o bana kalmıştı.

Aslında istediğim tam olarak buydu, fakat bu şekilde değil. Ama kimin umrunda? O artık benimleydi, benimle arkadaştı, benimle dışarda dolaşacaktı, bana sarılacak, benim elimi tutacaktı.

Aralığın son haftalarıydı, artık hep birlikteydik. Okuldan eve gittiğimizde yatana kadar yazışıyorduk, bana hayatını anlatıyordu ve sevdiğim kız hakkında gün geçtikçe daha çok şey öğreniyordum. Bu kalbimin yerinden fırlaması için yeterliydi.


-Happy New Year!!

Ve evet, kabus gibi geçen 2021 yılıda bitiyordu, ama söylemeden edemeyeceğim teşekkür ederim 2021, asla unutamayacağım birini verdin bana.

-31.12.2021/Cuma

Okul çıkışı vedalaştıktan sonra servisime bindim, içimden yılın son zamanları böyle bir kızla tanıştığım için Tanrı'ya şükrediyordum. Servisten ilk ben indim ve eve geldim. Annem gene nöbetteydi yalnız geçireceğim yeni bir yılbaşı eklenmişti. Okul kıyafetlerimi çıkardım, acil yapılması gereken derslerimi bitirip evi topladım. Yeni yıla girmeye hazırdım artık. Bir kaç atıştırmalık hazırlayıp odamda yatıyordum, tabletimden bildirim gelmişti. O yazmıştı, büyük bi sevinçle tabletime yapıştım ve gece boyu konuştuk. 


Yılbaşı bitti, 2022'nin ilk günleriydi. Ne hikmetse onun aklına üst sınıflardan birine not göndermek geldi. Aksiyona bayılırdı. Ertesi gün yazdığı notu gösterdi, çok rezil ve komikti. Tenefüste bir kıza notu gösterdiğimiz çocuğa vermesini söyledik, çok saf olmalıki anında dediğimizi yaptı. Biz tabi o sıra göt korkusundan sınıfa çıkmıştık. Sınıfımız en üst katta olduğu için rahatlıkla görebiliyorduk. Notu okuyup etrafına baktı. Tabi o sırada havalara uçuyordu benimki.

Bu olayı çok fazla uzatmak istemiyorum, kısacası çocuk bizi fark etti ve rehberliğe kadar gittik. Biraz gericiydi, başka da bişey olmadı zaten.

is your faultHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin