Merhaba arkadaşlar. Ben çok üzgünüm nedenide zaten çok açık bölümleri çok uzun süre ara bırakarak yazıyorum. Lütfen beni affedin. Sizi seven yazarınız. İyi okumalar. Öpüldünüzz :)))))
Bu arada hikayede isim değişikliği var. SERAY yerine Masal oldu.
ŞEYMA yerine KUMSAL oldu.
Multimedia'da hikayedeki EGO CANAVARI var.
Merhaba İstanbul.
.......
******
Birden kendime gelerek bavulumdaki kıyafetlerim aklıma geldi hemen onları dolabıma koyup havuza girmeyi planlıyordum. Aklımdaki fikre uyarak kıyafetkerimi yeni dolabıma yerleştirdim. Yatağıma lacivert mayolarımı ve deniz elbisemi koydum ve boy aynasının karşısında üstümü değiştirdim. Aşağıya inerken anneme ''Anne ben havuza gidiyorum'' dedim ve annem tam bir şey söylerken kapıyı kapattım. Heralde görüşürüz falan der. Neyse....
Tam havuzun yanına geliyordum ki bi kız benim yanıma geldİ. Heralde bu sitelerde oturuyorlar.
''Merhaba ben Rüya''
''Tanıştığımıza memnun oldum bende Masal.''
''Galiba buraya yeni taşındınız. Bizde arkadaşlarla denize gidiyorduk. İstersen sende gelebilirsin.Hem ortama alışmış olursun. Ne dersin?''
Çok tatlı bir kıza benziyordu hem yalnız kalmaktansa arkadaş edinirim daha iyi.
''peki, olur.''
dedim ve annemlere denize gittiğime dağir bir mesaj attım oda ban dikkatli olmam konusunda uyardı sonuçta daha yeni tanışıyoruz.
Deniz kenarına geldiğimizde kendimize şezlong bulduk ve yerleştik. Rüya denize gitmeyi tercih ederken ben güneşlenmeye karar verdim. Gelirken yanıma aldığım deniz çantasının içine kitap koyduğum için kendimi tebrik ettim. Kitabımın adı Cehennem. İzmirdeyken en yakın arkadaşlarımdan biri olan Zehra hediye etmişti. Pff yine aklıma geldiler onları çok özledim.
****
Tam ben kitabımın neredeyse yarısına gelip dalmışken üstümden aşağı buz gibi sular döküldü. Tamam zaten denize giricektim ama ya kitabım. onun ne suçu var. Hem de en sevdiğim kitabım. (ben kitaplarıma çok önem veririm)
Bunu kim yaptıysa bunu ona ödeticem.
Hemen arkamı döndüm. bir dakika ya OMG!!!!!
o karın kasları ne öyle. -_-
ben çocuğun kaslarına bakarken bi ses duydum bu o çocuktu
''Ah biliyorum çok harikalar''
Kendime gelerek. ''Sen ne hakla beni ıslatıyorsun..... bay EGO!!!!'' ismini bilmiyorum sonuçta.
''Oov prenses sakin ol, birazcık eğlenmek istedim.''
''Ben şimdi sana eğlenmeyi göstericem.'' dedim ve koşmaya başladım. o benden daha önce bunu yapacağımı anladı ve o da koşmaya başladı. Tam yakaladım derken önümdeki ego canavarı takılıp düştü. ama şimdi niye yer kumlu değil hatta yumuşak. ben daha hala ne olduğunu çözemezken birden tam yüzümün hizasında bi ses duydum
''Bunu istediğini bilsem sana direk yardım ederdim.''
bu alaylı ses..... inanmıyorum. Kahretsin bu ego canavarı. Hemen üstünden kalktım ve ''B-ben özür dilerim.''dedim ve yanaklarımdaki kan torbaları belli olmsın diye başımı öne eğdim.
''Malesef prenses. bi özürle affedemem. Bugün akşam benimle gelirsen belki.Ne dersin?
''Ben senin daha ismini bile bilmiyorum sayın ego canavarı.'' dedim alayla.ve üstüne bastırarak.
(opps sakin olun onu fesatça yazmadım.)
''Ben Berkan'' dedi elini uzatarak.
''Bende Masal'' dedim ve elini sıktım
''Akşam seni 9 da almaya gelirim.Telefon numaranı verir misin?''
''053... '' Bende onun telefon numarasını aldıktan sonra.
'' Peki yer bildirimini atarım ben sana''dedim ve yanından ayrıldım.
''Rüya ben eve gidiyorum sonra görüşürüz'' diye bağırdım denizdeki rüya'ya
O da artık nasıl oluyorsa denizde depar atarak yanıma geldi. bu kızı gerçekten seviyorum.
''E ama sen daha hiç denize girmedin hem ben seni daha arkadşlarla tan-''
''Tamam daha sonra tanıştırırsın ama benim bir işim çıktı daha sonra buluşsak??''
dedim meraklı gözlerle.
''Tamam canım '' dedi ve çantamı ordan alıp evin yolunu tuttum.
Eyvah!!!!!Ben kumsal'ı (ŞEYMA kumsal oldu hatırlatıyım) unuttum ona hemen buluşmamız lazım diye mesaj attım ve telefona kulaklıklarımı taktım.
Eve geldiğimde Kumsal benim odamda oturuyordu. Ona bugünü özetleyerek anllattım... diyemem çünkü en ince ayrıntısına kadar sordu. Ve şimdide alışverişe çıktık. Fakat biz buraya daha yeni geldiğimiz için Rüya'yı da aradım .Sonuçta o buraları biliyordur. Buarada da Kumsalla tanıştırmış olurum.RÜYA'ya evin konumunu attım oda gelince taksiye atlayıp rüyanın tarif ettiği yere geldik. Saat daha 4tü. Yani daha 5 saatim var.
İlk girdiğimiz mağazada normal günlük kıyafet olarak siyah ve kot bir şort birde düşük kollu bordo bi tişört aldım ve kabinde denedim. Kızlarda tam puan verdiler. Kumsal mayo ve iki adet deniz elbisesi aldı. Malesef burda Rüya'ya hiç bir şey beğendiremedik. Tam kapıdan çıkarken bi dükkanda mankenin üstünde olan siyah mini bir elbise gördüm. Kızlara söylemeden koşmaya başladım.Beni gördüklerinde ilk önce afalladılar ama sonra benim halime kahkaha attılar.Hemen o elbiseyi alıp kabine girdim.dizimin 2 karış üstündeydi. Çıktığımda bir ıslık sesi duydum. İnanmıycaksınız ama sevgilisi yanında olan bir erkekti bu. Kız sevgilisinin karnına dirseğini geçirdi ve orayı terk etti. Sevgiliside ''Bu kadar güzel olman bak nelere yol aştı dedi ve arkasından koştu.Şaşkın bir şekilde onların arkasından baktım, tam o sırada kızlar geldi ve anlamamış gibi bana baktılar.bende'' yok bişey ben nasılım?'' diye geçiştirdim.Kumsal;
''Fıstık gibi olmuş dimi Rüya''
''Evet tütütütütü maşallah''
''Ben sabah yüzümü yıkadım Rüya sakin ol''
dedim ve teşekkür ederek kabinde üstümü değiştirdim.ya bu arada ben niye bu kadar heyecanlıyım???? Kafamdaki deli soruları bırakarak elbiseme uygun birde ayakkabı seçtim evde zaten buna uygun çantam vardı.Kızlara gelirsek Rüya kendine beyaz ve turkuazın birlikte olduğu uzun bir elbise Kumsalda kırmızı sırt dekoltesi olan ve dizin bir karış üstünde biten bir elbise aldı.Eve dönmeye karar verdik
Geldiğimizde saat 7.30 du. Ne yani 1,30 saatim mi kaldı. hemen duşa girdim ve hızlıca çıktım. Kurulanıp elbisemi giydim saçlarımı düzleştirdim.Eyeliner çektim ve hafif kırmızı ruj sürdüm.ayakkabımıda giydim ve annemlere programımı anlattım.pek içten olmasada izin verdiler.saatime baktım ve NE 9.10 mu? Hemen evden çıktım ve lamborghini'siyle bana bakan bir meteor gördüm.
''Prenses...'' dedi ağzı açık bir şekilde.. Biraz utandım ne diyim. Ve kendini toplayarak kapımı açtı ve
'' prenses geç kaldın buyüzden dedi veeee..
Arkadaşlar tamı tamına 860 kelimeli bi bölüm yazdım. Beni affetmişsinizdir artık.Sizi çoook seviyorum kamkilerim. Öpüldünüz...
Vote ve yorumlar bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okulun Popüleri
RandomGüzel İzmir'imden ayrılıyorum. Ve istanbul'dayım yeni okul yeni yaşam ve yeni maceralar. GÖRÜCEZ.....