---
(Changbin -Jisung)
Siz
merhaba binHayatımın anlamı
oo sen yazar miydinSiz
hm oldu biselerHayatımın anlamı
bensiz daha iyi olduğunu
söylüyordun ben demiştim değil mi sevgilimSen benden kopamazsin çünkü bana asiksin
Siz
pf özledim sadece 1 hafta oldu neredeyse konuşamıyoruz hiçHayatımın anlamı
neden acaba Jisung bunu
sor kendineSiz
ya üzgünüm binnie sadece ilgini özledim ve sen çok mesguldunHayatımın anlamı
hmm pekala o halde sorun değil güzelim bende seni özledimSiz
bugün bos musunnHayatımın anlamı
sey jisung bugün uni icin calismam lazım baya proje var elimdeSiz
ama sonra yapamaz mısın
çok özledim seni birlikte
birşeyler yeseydik bariHayatımın anlamı
Üzgünüm güzelim sonra
telafi ederim sözSiz
Peki sevgilim seni seviyorumHayatımın anlamı
Bende seni seviyorum sonra
görüşürüz❤️Siz
görüşürüzzz
Görüldü az önce---
Changbin'in sürekli meşgul olması görüşmemize ne kadar engel olsada onun da işleri olduğunu unutmamam gerekiyordu. Çünkü yaklaşık bir haftadır eskisi gibi konuşmuyorduk gerçi biz uzun zamandır eskisi gibi değildik.
Gecmise girer dururken aklıma onun en sevdiği pankekler geldi. Belki de ona küçük bir sürpriz yapabilirdim Changbin gerçekten cok çalışıyordu küçük bir ödülü hak ediyordu.
Mutfağa girmek icin ayağa kalktım ardından peluş terliklerimi ayağıma geçirdim sonrasında telefonu yatağımın yanındaki masanın üzerine koydum. Ardından mutfaktan çıkmak icin yürümeye başladım bir öğrenciye göre duzenli olan mutfağıma girdim ve bulaşık makinesinin hemen yanında olan buzdolabını açıp içerisinden gerekli olan malzemeleri çıkardım ve ellerimi yıkadıktan sonra işe koyuldum.
—
Sonunda bitirmiş olduğum pankekler gerçekten güzel duruyordu bir tanesinin tadına bakmayı da unutmadım tıpkı onun sevdiği gibiydi. Önceki zamanlarımızda canı çektiği zaman ona yapmam icin sürekli tatlılık yapar dururdu.Changbin gerçekten de farklı birisi gibi geliyordu gözüme tabiki o zamanlar için geçerli buluyordum bu sözlerimi.
Süslü olan kutuyu açıp içersine özenle pankekleri koydum ardından kutunun kapağını kapatıp üzerine pembe bir kurdale yerleştirip kalp stickerleri ile süsledim. Son olarak not kağıtlarından birini alıp üzerine pembe keçeli kalemle 'dunyanun en meşgul adamına tatlı pankekler' Yazarak notu yapıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delete Message'
Fanfiction❥︎Sevgilisi ile kötü bir ilişki içerisinde olan Han Jisung ve ona aşık olan tavsiye küpü Lee Minho.