11||Seni üzmek istemedim||

106 11 9
                                    

Hyunjin bir süre boş boş kitaba baktıktan sonra sayfanın kenarlarına kalpler çizmeye başlamıştı.

Chan"Beşinci soruyu çözebildin mi?"

Hyunjin"Ben daha birinci sorudayım, beşe ne ara geçtin?"

Chan gözlerini devirip kitabı kapattı ve sırtını yastığa yasladı.

Chan"Belki de yatakta ders çalışmak iyi bir fikir değildir, uykum geldi."

Hyunjin"Tek sorun yatakta çalışmamız olsaydı keşke. İki beyinsiz matematik sorusu çözmeye çalışıyoruz."

Chan"Yarın sınav var ve hiçbir şey bilmiyoruz ya."

Hyunjin"Üstelik ben Changbin'i özledim."

Chan"Aman siz de bir gece bile ayrı kalamıyorsunuz."

Hyunjin iç çekerek Chan'ın kitabını açtı ve çözdüğü sorulara baktı.

Hyunjin"Lan sen biliyorsun işte. Anlatsana bana."

Chan"Formülü yazdım sadece çözemedim ki."

Hyunjin"Bu da güzel bir şey ben formülleri de ezberlemedim."

Chan"Anlaşılan sabahlayacağız bugün."

İkili derslerle boğuşurken Changbin evde sıkıntıdan patlıyordu. Her gününü Hyunjin'le geçirdiği için bir gün bile ayrı kalmak kendisini boşluğa düşürmüştü. Üstelik en yakın arkadaşı Jeongin telefonlarına cevap vermiyordu. Yalnız başına kalmıştı.

Birkaç saat televizyon izledi ve gece yarısından sonra uyumak üzere odasına geçti. Hyunjin'i aramak istese de dikkatini dağıtmak istemiyordu. Belki de arasa dayanamayıp Hyunjin'in yanında bulacaktı kendini. Sevgilisinin ders çalışmasına engel olamazdı.

Gözlerini kapatıp uyumaya çalıştığında telefonunun çalmasıyla heyecanla doğrulmuştu fakat ekrandaki tanıdık numarayı görmesiyle hayal kırıklığına uğramıştı. Arayan Hyunjin değildi, hiç beklemediği biriydi. Belki de aramasını beklediği son kişi bile değildi. Önce açmak istemedi fakat telefon ısrarla çalmaya devam edince acil bir durum olabileceğini düşünerek telefona cevap verdi.

Changbin"Numaramı engellediğini sanıyordum?"

Felix"Engeli kaldırdım."

Changbin"Hiç zahmet etmeseydin Felix."

Felix"Changbin... kavga etmemizin sırası değil. Ben çok kötüyüm, konum atsam beni gelip alır mısın?"

Changbin"Bu gürültü ne? Barda mısın?"

Felix"Evet ve tek başıma geldim. Aşırı içtiğim için araba kullanabileceğimi sanmıyorum. Minho'yu aradım ama cehennemin dibine gitti galiba cevap vermiyor."

Felix fazla içtiğinde Changbin'le hiç iyi olaylar yaşamamışlardı. Geçmişte Changbin birçok insanla kavga ettiğini ve Felix'i korumakta zorlandığını çok net hatırlıyordu. Onca olan olaylardan sonra hala Felix için endişeli hissetmesi sinirlerini bozsa da ne de olsa eskiden en değer verdiği insandı ve onun kötü olmasını istemezdi.

Felix"Changbin? Midem çok bulanıyor kapatıyorum."

Changbin"Felix! Kapattıktan sonra konum at ve yerinden kıpırdama."

Telefon kapandıktan sonra Changbin hızlıca üzerini değiştirmiş ve Felix'in attığı konuma gitmek üzere evden çıkmıştı.

Felix gerçekten içmiş olsa bile Changbin'i aramak yerine Jisung'u arayabileceğini biliyordu. Minho hakkında da yalan söylemişti. İlk aramak istediği kişi Changbin olmuştu sadece.

rented boyfriend⚝changjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin