-ააააააააააააა.
დავინახე ჩემი და ქუქის კარებიდან გამოსული ვარდისფერ სმოკინგში გამოწყობილი თაე და ჯუნი.
ხოლო ნარის და იუნგის კარებიდან გამოსული ჯიმინი და ჰანა ცისფერ კაბაში და სმოკინგში გამოწყობილები.-მამას პრინცესააააა.
ქუქმა ხელში ამიტაცა და დამაბზრიალა.
-დამსვი....
-კარგი.მე ნარისკენ გავიქეცი და ჩავეხუტე ქუქი კი შუგას გადაეხვია.
-ჰეი ძმაო გილოცავ.
-მეცც.
-ნარი პატარა გოგონა მეყოლება.
-მე ბიჭი.
-აა ძაან მიხარია.
-მეცც.
-ჰმმმ(ჩახველება იყოს)ამით ყველაფერი არ დამთავრებულა დღეს ყველა ვერთობით ბოლომდეე ვუუუუუუ.
-აბა რაააააა.6 საათის შემდეგ
ყველა წავიდა დარბაზში მარტო მე ჰანა ნარი და ბიჭები ვიყავით.
-ბიჭებო წადით სახლში არ შეიძლება თქვენი ცოლების დაღლა.
-ჰმმმ ჰანა წამოდი მე და ოლივია წაგიყვანთ.
-არა იყოს არ შეგაწუხებთ.
-არა რისი შეწუხებაა.
-კაი ჯკ მე წავიყვან.
-კარგი თაე შენ გაბარებ გოგოს.
-არა იყოს მე თვითონ წავალ.
-ჰანა გვიანია თაე წაგიყვანს.
-კარი ხო.
-კარგით მაშინ ჩვენ წავალთ.თეჰიონმა ჯელტმენურად გამოუღო ჰანას კარი და მანქანაში ჩასვა.
-ნახვამდის.
-აბა თქვენ იცით.ჰანას თვალთახედვა
მე და თეჰიონი მივდიოდით.როდესაც მის ხელზე ძარღვები დავინახე(აუ როგორი გამაჟორჟოლა)
თეჰიონი გაცნობის თანავე შემიყვარდა.ადრე ჩემთვის რომ ეთქვათ ერთი ნახვით შეყვერების თუ მჯეროდა ვეტყოდი:შენ შიგ ხო არ გაქ მეთქი.მაგრამ ეხლა სხვა რაღაცას ვფიქრობ.მის ხელს ვუყურებდი როდესაც მისი ხმა მომესმა.-რას უყურებ?
-აა არაფერს.
-შენ გგონია მომატყუებ?
-კ..ი.......ა..რ...რა.
-ჰანა როდემდე უნდა ითმინო?არ შეგიძლია მითხრა რაც სათქმელი გაქ??
-რას ულისხმობ??
-შენ გგონია არ ვიცი უბრალოდ თქვი ეს დედამოტყნული რო გიყვარვარ ესერთი ძნელია??
YOU ARE READING
დუმილი//JJK《დასრულებული.》
عاطفيةამ ფიკში ასახული იქნება 18+ ვისაც არ სიამოვნებს ვთხოვ იმ თავს აერიდოს სპოილერის დაწერას არ ვაპირებ ლოვე უ გაის❤❤