YINE IYI KI DOĞDUM BEN !!
o yüzden yeni fice başlayalım ☝🏻
twt: justtdwae / ig: spearcbns gelirsiniz🫰🏻×××
Sertçe masaya yumruğum vurarak dakikalardır kanıma dokunan konuya müdahale etmeye karar vermiştim.
"Bana bakın, sizin gibi beceriksizleri bu davanın başına koydukları için yeterince sinirliyim ama ciddiyetsizliğiniz benim daha çok kanıma dokunuyor." Korkarak yerlerine sinmiş olan iki dedektifin önüne geçerek başlarının gerçekten de belada olduğunu gösterdim.
"Bir aydır davanın başındasınız ama hiçbir sikim yapmadınız, hele sen Park Jiwoon? Hadi bu velet yeni buraya geldi, lan sen dört yıldır burada çalışıyorsun. Hiçbir şeyi öğrenemedin mi? Aylardır Hyunjin'in ailesi yana yakıla çocuklarını arıyor, perişan oldular. Siz burada dava bir an önce delil yetersizliğinden rafa kaldırılsa da kurtulsak diyorsunuz!" Kolumu tutan elin sahibine bakmadan sertçe ittirdim. Gerçekten bunların ciddiyetsizliğine tahammülüm yoktu.
Bu iş ciddiyet isterdi, her gün önümüze binlerce dava geliyordu. Her birini çözmek aylar bazen yıllar sürüyordu. Ne canlar yanıyordu, ağlamak istiyor ama ağlayamıyorduk.
"Sakin ol Chan, siz ikiniz kaybolun hemen." Dedektif Changbin ikisini kovduğunda sinirle ona döndüm. "Bana bak Changbin, zaten sinirlerim tepemde bütün sinirimi senden çıkarırım."
"Sakin ol lan, ben de sana bu dava hakkında bir şey söyleyecektim. Bu iki dangalak bi' bok beceremediği için davayı bizden alacaklardı. Müdür de son şans olarak senin ilgilenmeni istedi." Gergin vücudum duyduğum şeyle biraz rahatladı. "Sonunda amına koyayım, yirmi dört yaşında bir genç kayıp bu ikisi gevşek gevşek oturmuş burada keyif yapıyor."
Changbin biraz beni sakinleştirdi, bahçeye çıkardı ve sigara içtik. Kendime gelmiş hissediyordum.
"Umarım bana yardımcı olarak seni vermişlerdir." Binadan içeri girerken tek duam buydu çünkü iş vakti beni ancak Changbin çekebilirdi.
"Aslında vermeyeceklerdi. Baktılar koskoca ekipte seni çekebilen tek insan Changbin." Onun omzunu biraz sinirle sıkarak gülümsedim. "Ne kadar güzel. Kalabalık bir ekiple çalışmak istemiyorum yine Minho, Ryujin, sen ve ben çalışırız." Beni onayladı ve muhtemelen diğerlerine haber vermek için gitti.
Jiwoon endişeli bakışlarıyla bana bakıyordu. Elimi kaldırarak gelmesini işaret ettim. Uzakta olmasına rağmen gergince yutkunarak bana doğru geldi. "Şimdi koçum, alıyorsun arkadaşını ve birlikte bütün gerekli dosyaları dördüncü ofise taşıyorsunuz." Dudaklarını itiraz etmek için açtı daha sonra da ağzından sadece "Peki hyung hemen." çıktı. Üstüne bir de doksan derece önümde eğildi ve hızlıca kayboldu.
Boynumu esneterek bir bardak kahve almak için mutfağa ilerledim. Bulalım bakalım Hwang Hyunjin'i.
×××
yeni ficimiz vatana millete hayırlı olsun🙏🏻
sizce chan kaç yaşında tahmin alalım
[ uyarılar! ]
konu gereği kan, cinayet, kaçırma ve alıkoyma, fiziksel veya psikolojik şiddet, argo gibi unsurlar içerebilir. yaş fark olacak, ikisi de 20+ yaşında ama daddy kurgusu değil.
yetişkin içerik uyarısını koyma sebebim cinsellik değil üstteki kan vb uyarıları için. cinsellik olur ama bg kadar beklemeyin.
hepsini bilerek okuyun lütfen 🙏🏻
neyse ablanız çıtır 18 oldu hadi öptüm
Jae | 19.08.2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nobody knows, hyunchan.
Fanfiction★ "Şu siktiğimin davasını çözememeniz sizin beceriksizliğiniz." 19082024