Bilmem?
' Berkan lütfen ya '' Olmaz yenge '
' Yenge deme '
' O hiç olmaz yenge '
' Madem yenge diyorsun o zaman istediğim şeyi' de yap '
' Barış beni öldürür ciddiyim '
' AYY ŞİMDİ BEN BARIŞ'TAN ÖNCE ÖLDÜRCEM SENİ, BUNU YAPACAK TEK KİŞİ SENSİN '
' YA OFF ama bağırma '
' Tamam Berkan bağırmıyorum ve senden rica ediyorum '
' Nasıl yapıcam ki '
' Ben burda bekliycem sende barış duş alırken telefonu alıp bana getirceksin sonra barışın çıkmasını bekliyceksin çıkınca benden geri telefonu alıcaksın '
'Biz neden böyle birşey yapıyoruz'
' AY ALLAH'IM Berkan öyle bir kız var mı? Yok mu? Ona bakıcaz yani ben bakıcam '
' Barış telefonu benim elimde görünce ne diycem peki çok zeki melina ? '
' Onuda sen düşün bir zahmet her planı ben yapamam '
' Karşılık ne olacak '
' Ne istersin '
' Hmm browni yapsan karşılığı ödersin '
' Tamam anlaştık git şimdi telefonu alınca haber ver ben gelcem '
Barış'la yemeğe çıkmamız üstünden 1 ay geçmişti o zaman içerisinde sürekli görüştük resmen ben şuan Barış Alper Yılmaz' la flört ediyordum neyse bu konu açılmasın sonra ego tavan oluyor benim. Şuan burda berkanla anlaşma sebebim fanların barış'a ve gittiği spor salonu antrenör'ü kıza ship editi yapılması, kıza çok gıcık olduğum için barış'ın hesabına girip kızı takipten çıkaracak ve daha onca konuştular mı? Diye bakacaktım.
Bekoo kişi gelen sesli arama
' Efendim beko '
' Çabuk gel '
' Ayy bi tanesin sen ya '
' Hadi yalakalık sonra '
' Ayıp ama yalaka falan geliyorum hatta geldim '
Çağrı sona erdi
' Evet Berkan telefonu alayım '
' Buyrun melo hanım '
' Ee Beko şifre ne '
' İşte onu bilmiyorum '
' Ne demek bilmiyorum '
' Bas baya bilmiyorum '
' Eee benim zeki arkadaşım nasıl olacak '
' Tahmin yürütsek '
' Kilitlenirse ne bok yiycez '
' 1905 dene '
Yanlış parola
' Beş rakamlı şifre '
' Senin adını sayılarla kodla '
' benim adım 6 harfli '
' Diğer adını '
' Ha dur '
32746
' OLDUUU '
' Bağırma Ecrin sakin ol '
Hemen Instagram'a girdim kızı takipten çıktım ve çıkardım hemen kızla olan dm girdim hiç birşey konuşmamışlardı dm baktım biraz daha Yelda dışında kız yoktu hemen çıktım ama içim hala rahat değildi mesajlara, kişilere, whatsApp'a baktım hiç birşey yoktu işim bitince galerisine baktım temizdi ve galeride birşey gördüm ayna selfie'si ama barış'ın duştan çıkmış bornozlu halı o an eridim. Bunu kendime göndersem hiçbir şey olmaz dedim ve hemen kendime aktardım yaptığım şeyleri de gizledikten sonra koşarak Berkan geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plaka 53 | Barış Alper Yılmaz
FanfictionPlaka 53 demek .... ' Yardıma ihtiyacın var mı melina? ' ' Yuh- yani şey ' ' Bende memnun oldum ' ' Adımı nerden biliyorsun? ' ' Forman 53 numara melin olduğu için olabilir belki ' Barış Alper'i 4 yıl boyunca hergün aynı hatta büyüyen bir aşkla sev...