1- Parlak Sel'in Ölümü

64 4 2
                                    

!! DAWN OF THE CLANS'IN İLK KİTABI THE SUN TRAIL BAŞTA OLMAK ÜZERE, SERİNİN DİĞER KİTAPLARI İÇİN SPOİLER İÇERİR !!

Parlak Sel, sarkan kayanın altına çömelirken titredi. Yağmurlu Çiçek ve Benekli Post her iki yanında ona sıkıca sokulmuş olsa da, iliklerine kadar üşüdüğünü hissetti. Bütün gün o ve arkadaşları burada kapana kısılmışlardı, vahşi kartallar dışarı çıkan herhangi bir kedinin üzerine çullanmaya hazırdı. Açlık pençeleri Parlak Sel'in karnını yırttı ve dağlardaki mağaralarının güvenliğini özledi.

Bulut Lekeleri sabırsızlıkla mırıldandı ve açığa bakmak için bir kuyruk boyu ileri süzüldü. Parlak Sel nefesini tuttu, yarı yarıya sivri pençelerin omuzlarına yapışıp onu sürüklemesini bekliyordu.

"Dışarıda iki kartal daha var," dedi Bulut Lekeleri hızla sığınağa geri dönerken. "Bu kayanın tepesinde oturuyorlar."

Gözlerini kapatan ve pençelerini toprağa batırarak paniğini kontrol etmeye çalışan Parlak Sel'in her yerinde çığlıklar patladı. Daha da kötüsü! diye düşündü. Ne yapacağız?

Zaman uzadı ve gün ışığı solmaya başladı. Sonra Gri Kanat karışık bir dehşet ve öfke tıslaması çıkardı, geri sıçradı ve Kaplumbağa Kuyruk'u arkasından itti. Kartallardan biri yere atlamıştı ve boynunu kayalık çıkıntının altına uzatarak kedilere ulaşmak için zorlanıyordu. Parlak Sel, zalim çengelli gagasını görünce kontrolsüz bir şekilde titreyerek kendini geriye doğru bastırdı. Kötü huylu sarı bakışlarının ona sabitlendiğini hissetti. Sanki beni arıyormuş gibi!

Mevsim gibi görünen bir zamandan sonra, kartal kanat çırptı. Geri çekildikten sonra, Berrak Gökyüzü pençelerine sıçradı.

"Biz fare değiliz!" diye bağırdı. "Av muamelesi görmeyeceğiz! Bu kartallara, buralardaki avcıların kediler olduğunu göstermemiz gerekiyor."

"Peki bunu nasıl yapacağız?" Yağmurlu Çiçek sordu. Berrak Gökyüzü, in-arkadaşlarına kararlı bir bakış attı. "Kartallardan birini kendimiz yakalayarak."

Parlak Sel, birkaç kişi tarafından yankılanan bir şok nefesi verdi. Etrafına bakınan Parlak Sel, kedilerin çoğunun yüzüne yansıyan kendi korkusunu görebiliyordu.

"Bu imkansız." Liderleri Gölgeli Yosun kesin olarak konuştu. "Dışarıda dört kartal var!"

"Ve burada bizden daha fazlası var," diye karşılık verdi Berrak Gökyüzü.

Parlak Sel, planına katılmasa da eşinin cesaretine hayran kaldı. Kartallar o kadar güçlü ki... çok güçlü!

Sonra Gri Kanat kardeşinin yanında durmak için ayağa kalktı. "En azından Berrak Gökyüzü'nün  ne söyleyeceğini duyalım," diye miyavladı.

Bütün kediler başını sallayan Gölgeli Yosun'a baktı. Hızla Berrak Gökyüzü  planını özetledi. O ve diğer üç kedi kartallardan birine saldıracaktı, Gri Kanat ise kartalların geri kalanını uzaklaştırmak için üç tane daha yol gösterecekti.

"İşe yarayabilir," diye kabul etti Gri Kanat.

"Ya da hava kararana kadar bekleyip gizlice kaçabiliriz," diye önerdi Kaplumbağa Kuyruk. Berrak Gökyüzü onunla yüzleşmek için döndü ve öfkeyle hırladı. "Ya kuşlar yarın, ertesi gün ve ertesi gün bizi takip ederlerse? Onları şimdi göndermeliyiz ki bizi huzur içinde bıraksınlar."

Parlak Sel o kadar emin değildi. Kediler ölebilir, diye düşündü huzursuzca. Sonra kendi kendine ekledi: Ama kartallar bizi kaçmaya çalışırken görürse ölebiliriz. Onlara bir ders verene kadar bizi yalnız bırakmayacaklar.

ᴡᴀʀʀɪᴏʀ ᴄᴀᴛs şᴇʏʟᴇʀɪ ✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin